מפתיעים, מזעזעים ומושכים: השערים האפקטיביים של 2018אלימות בין ילדים, זמרת שאבדה את קולה, הסמביוזה בין טראמפ לפוטין והשודדים שהעלימו את הלוגו: בחרנו את השערים המבריקים של העיתונות העולמית המודפסתלהמשך קריאה...
השמש תזרח על ''ביכורי העתים'', עד להודעה אחרת: ציור קיר חדש בת''א low bros הם צמד אחים גרמנים, שנוסעים בעולם ומציירים על קירות לפי הזמנה. השבוע, לפני שהתחילו לרסס את חזית המרכז הזמני, סיפרו לנו על תהליך העבודהלהמשך קריאה...
המעצב מאחורי הדימויים שכולנו מכירים: לזכרו של אשר קלדרוןמכתר פלסטיק עד פרילי, מכרזות עד אריזות, משטרות כסף עד ויטראז'ים לבתי כנסת: החותם שהשאיר קלדרון, שלא הפסיק ליצור עד ימיו האחרונים, בתרבות הישראליתלהמשך קריאה...
כבר לא לעטיפת דגים: מכירה פומבית של קריקטורות מקוריות מ''דבר'' שילה, זאב ודריאן חתומים על 320 קריקטורות משנות ה-50 וה-60 של המאה הקודמת. הן יוצעו למכירה בשבוע הבא, במחיר פתיחה של 3,500 דולריםלהמשך קריאה...
ארומה תל אביב פונה לתיירים ומוסיפה A דומיננטית לשפה הגרפיתA דמויית מגדלור, מוקפת בסיסמאות כמו מחוגי שעון, משתלטת על רשת הקפה הענקית (41 סניפים) בת''א. מדוע נזהרו לא למחוק את הלוגו המפורסם?להמשך קריאה...
מרינה ווילר רוצה לעצב אחרת את העולם, כולל גוגל, אם רק יתנו לההמאבק הנשי להתברג בצמרת, האחריות של המעצבים לתקן עולם, ושובו של הפרינט: המעצבת הגרפית הבולטת מדברת לקראת בואה לכנס OFFF TLV בישראללהמשך קריאה...
רימון מוסיף המון ונראה מיליון: הפרי המלכותי משדרג גם את האריזות שלוהכתר, הגוון הארגמני והגרעינים העסיסיים הפכו את הרימון לסמל כבר בימי קדם, ולא רק בתרבות שלנו. דוגמאות מרחבי העולם לשימוש בפרי היפהפה בעיצוב גרפילהמשך קריאה...
צרות של עשירים: מי צריך את המיתוג החדש של מפעל הפיס?בהשקעה של ארבעה מיליון שקל רק בקמפיין ההשקה, הוחלט לשנות מהיסוד את הלוגו הישן, הטוב והאהוב. רק שהעיצוב הקודם היה זוכה בפיס - והנוכחי לאלהמשך קריאה...
מיתוג ברברי: כך חירבה ''ברברי'' את העיצוב האיקוני שלה לטובת לוגו רעאם זה עובד, מדוע לשבור ולהרוס? כי מנכ''ל חדש נכנס לבית האופנה הבריטי הנודע, וביקש מהמעצב להכין בזריזות לוגו חדש. התוצאה נראית ישנה כבר ביומה הראשוןלהמשך קריאה...
להמיס את הגבולות בירושלים: איך מעבירים את המסר של ''מקודשת''פסטיבל התרבות היצירתי והניסיוני יוצא לדרך בפעם השמינית בשלל אתרים מפתיעים ברחבי הבירה. חלק מהשוני הוא העיצוב המתחלף בכל שנה. האחראי לכך מסבירלהמשך קריאה...
אני איש עיצוב, תרבות, מחקר, איש של מילים ותוכן.
בוגר המחלקה לתקשורת חזותית של "בצלאל", ותואר שני בעיצוב ב-London College of Communication. בשנת 2007 הקמתי את Graphics & Words - סטודיו המתמחה בחשיבה קריאטיבית עיצובית מולטידיספלינרית, יצירת זהויות מותגיות ומחקרי טרנדים. כיום, בין השאר, אני זוכה להשתתף בתערוכות עיצוב, וגם לשמש מנהל קריאייטיב ויועץ למספר בתי סטודיו ומותגים מהמובילים בארץ. בעשור האחרון, אני מחלק את זמני כמרצה באקדמיות השונות - "בצלאל", "מנשר", "שנקר", "ויצ"ו חיפה" ואוניברסיטת תל-אביב.
להצטרפות לרשימת התפוצה של הטור שלי, שלחו לי מייל:
odedbenyehuda@gmail.com
בוגר המחלקה לתקשורת חזותית של "בצלאל", ותואר שני בעיצוב ב-London College of Communication. בשנת 2007 הקמתי את Graphics & Words - סטודיו המתמחה בחשיבה קריאטיבית עיצובית מולטידיספלינרית, יצירת זהויות מותגיות ומחקרי טרנדים. כיום, בין השאר, אני זוכה להשתתף בתערוכות עיצוב, וגם לשמש מנהל קריאייטיב ויועץ למספר בתי סטודיו ומותגים מהמובילים בארץ. בעשור האחרון, אני מחלק את זמני כמרצה באקדמיות השונות - "בצלאל", "מנשר", "שנקר", "ויצ"ו חיפה" ואוניברסיטת תל-אביב.
להצטרפות לרשימת התפוצה של הטור שלי, שלחו לי מייל:
odedbenyehuda@gmail.com