עכשיו קצת קשה להאמין, אבל אי אז בשנות ה-90, הדוגמניות היו הסלביות הכי לוהטות שיש. צלמי פפראצי עקבו אחריהן בקביעות, עיתונאים רדפו אחרי כל פיסת מידע שקשורה אליהן, והן אף עשו את הלא ייאמן וכיכבו בקמפיינים ועל שערי מגזינים - תפקיד שהיום שמור באופן כמעט בלעדי לכוכבים הוליוודיים. ממש כמו השחקניות הצעירות, הן הסתובבו במסיבות, יצאו עם רוק סטארס ופתחו מסעדות. הסיפורים כיצד שש דוגמניות חולקות המבורגר אחד הצליחו להסעיר הרבה יותר מעוד פרידה או חזרה של קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון, וכל ילדה ידעה בעל פה את מידות גופן (שהיום בוודאי ייחשבו לעגלגלות), גובהן והצבע האהוב על כל אחת ואחת מהן.
מלכות הכיתה של הטרנד הזה היו חבורה סגורה, מצומצמת וגבוהה, שכללה בין השאר את קלאודיה שיפר, נעמי קמפבל, סינדי קרופורד, הלנה כריסטנסן, לינדה אוונג'ליסטה וכריסטי טרלינגטון. האחרונה ברשימה היתה גם הפחות בולטת מכולן. באין שיער בלונדיני שופע או שומה סקסית בצד השפה, טרלינגטון – לפחות בעיני הקהל הרחב – נבלעה ברקע. אבל כנראה שדווקא היופי הקלאסי והלא מאיים שלה, עם העיניים הירקרקות והשיער החום והחלק, הצליח להשאיר אותה רלוונטית לאורך כל השנים שעברו מאז, מבלי להידחק הצידה בצל האופנות המתחלפות.
עוד בערוץ האופנה
- אני ובגד הים נשנה את העולם: הדוגמנית המלאה שהסעירה את הרשת
- דוגמנית הברזילאית סוראיה טורנס: "אף פעם לא הרגשתי ממש בבית, עד שהגעתי לישראל"
- סופר מודל לחיקוי: למה נשים רוצות להתלבש כמו דוגמניות
- דוגמניות מבשלות: במטבח של נטלי דדון
כמו דוגמניות רבות אחרות, גם הקריירה של טרלינגטון פרצה במקרה, לאחר שהתגלתה בגיל 14 בשיעור רכיבה על סוסים בקליפורניה. היא התחילה לדגמן בחופשות הקיץ, ובשעה שחבריה ללימודים צימחו חצ'קונים ונכנסו לתקופה חסרת הביטחון של גיל ההתבגרות, היא דווקא קיבלה אינסוף מחמאות על יופייה המלבלב. "עברתי את הגיל בו רוב הסובבים אותי שנאו את עצמם, ואני קיבלתי תשומת לב בשנים הכי מביכות שלי. לא הכול פרח כמו ורדים, אבל ידעתי מספיק כדי לקחת דברים בפרופורציה", שחזרה בראיון את השנים ההן. כבר בגיל 16 דגמנה לקמפיין של המעצב ג'יאני ורסאצ'ה, ובגיל 17 ליוותה אותו בטקס פרסי ה-CFDA (מועצת מעצבי האופנה האמריקאית) לבושה בשמלת משי ותחרה. "רקדנו והשמלה נקרעה, אז ג'יאני ירד על ברכיו ותפר את השמלה. עד היום יש לי אותה. היא עשויה משי ותחרה והיא כבדה, בלתי הגיונית אבל מדהימה".
כיאה למעמדה כסופר-מודל, הוזמנה טרלינגטון להשתתף בקליפ המפורסם של ג'ורג' מייקל Freedom '90, שאיחד בתוכו את כל הדוגמניות מהשער הבלתי נשכח של הווג הבריטי שצילם פיטר לינדברג ב-1990. עבורה זו אפילו לא היתה הפעם הראשונה שבה כיכבה בקליפ - כבר ב-1986 צולמה לשיר Notorious של דוראן דוראן. הקריירה העשירה שלה כוללת מעל ל-500 שערי מגזינים ועשרות קמפיינים, בין השאר ללואי ויטון, באלי, איב סאן לורן ואסקדה. בשלב מאוחר יותר היא גם החליפה צדדים ופעלה ככתבת עבור מגזינים ואתרים כמו מארי קלייר, טין ווג, יוגה ג'ורנל והאפינגטון פוסט.הרומן של טרלינגטון עם קלווין קליין הוא אולי הארוך ביותר שידעה תעשיית הזוהר. לדבריה, המעצב הוא "חלק גדול בחיי". הם נפגשו לראשונה בשנת 1987, על מסלול התצוגה של קליין. שנה מאוחר יותר היא כבר לוהקה לקמפיין של המותג, אותו צילם אירווינג פן, ובאותה שנה נבחרה גם לפנים של הבושם הנצחי בהחלט, Eternity. זאת היתה רק נקודת הפתיחה למערכת היחסים רבת השנים בין השניים, שהמשיכה לקמפיינים נוספים ולמסעות פרסום של קווי הג'ינס, ההלבשה התחתונה וכמובן - הבושם. טרלינגטון עבדה עם המותג לפרקים עד שנת 2007, וכעת היא חוזרת אליו בגדול כשהיא בשלה יותר, בוגרת יותר, אך יפה ממש כמו בגיל 19.
הייתם מצפים שבגילה תשוב טרלינגטון לקמפיין נוסף של הבושם, או של איזה ליין חדש של קרדיגנים, אבל טרלינגטון לא פוחדת לחזור ישר לבריכה של הגדולים ולהצטלם לקולקציית ההלבשה התחתונה לסתיו-חורף הקרוב. הקמפיין, שצולם על ידי מריו סורנטי, יושק באופן רשמי בספטמבר, תזמון מדויק עם גיליונות ספטמבר החשובים של מגזיני האופנה. מי שירצה לראות אותה עוד קודם, יכול לעשות זאת במגזין הארפר'ס בזאר, שם היא מככבת על שער גיליון יוני תחת הכיתוב "כריסטי מהממת בגיל 44". בראיון למגזין אמרה "אני בת 44, אני לא בת 14. אני בריאה, לא עשיתי כלום לעצמי, אני מתעמלת, אבל מצד שני אני לא כל כך מרגישה בנוח לראות את עצמי בהלבשה תחתונה". ובכל זאת, נראה שהיא די מרוצה עם החזרה למעצב החביב עליה. "אמרתי לקלווין 'אם אתה קורה לבושם נצח (Eternity) ומשדך את שמי לידו, אז מה לעזאזל ציפית?'".