עכשיו קצת קשה להאמין, אבל אי אז בשנות ה-90, הדוגמניות היו הסלביות הכי לוהטות שיש. צלמי פפראצי עקבו אחריהן בקביעות, עיתונאים רדפו אחרי כל פיסת מידע שקשורה אליהן, והן אף עשו את הלא ייאמן וכיכבו בקמפיינים ועל שערי מגזינים - תפקיד שהיום שמור באופן כמעט בלעדי לכוכבים הוליוודיים. ממש כמו השחקניות הצעירות, הן הסתובבו במסיבות, יצאו עם רוק סטארס ופתחו מסעדות. הסיפורים כיצד שש דוגמניות חולקות המבורגר אחד הצליחו להסעיר הרבה יותר מעוד פרידה או חזרה של קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון, וכל ילדה ידעה בעל פה את מידות גופן (שהיום בוודאי ייחשבו לעגלגלות), גובהן והצבע האהוב על כל אחת ואחת מהן.
מלכות הכיתה של הטרנד הזה היו חבורה סגורה, מצומצמת וגבוהה, שכללה בין השאר את קלאודיה שיפר, נעמי קמפבל, סינדי קרופורד, הלנה כריסטנסן, לינדה אוונג'ליסטה וכריסטי טרלינגטון. האחרונה ברשימה היתה גם הפחות בולטת מכולן. באין שיער בלונדיני שופע או שומה סקסית בצד השפה, טרלינגטון – לפחות בעיני הקהל הרחב – נבלעה ברקע. אבל כנראה שדווקא היופי הקלאסי והלא מאיים שלה, עם העיניים הירקרקות והשיער החום והחלק, הצליח להשאיר אותה רלוונטית לאורך כל השנים שעברו מאז, מבלי להידחק הצידה בצל האופנות המתחלפות.
עוד בערוץ האופנה
- אני ובגד הים נשנה את העולם: הדוגמנית המלאה שהסעירה את הרשת
- דוגמנית הברזילאית סוראיה טורנס: "אף פעם לא הרגשתי ממש בבית, עד שהגעתי לישראל"
- סופר מודל לחיקוי: למה נשים רוצות להתלבש כמו דוגמניות
- דוגמניות מבשלות: במטבח של נטלי דדון
כל אחת מבנות החבורה המאיימת עדיין שמורה היטב. את קמפבל ניתן לראות מדי פעם צועדת על המסלולים, אבל היא בעיקר מצולמת כשהיא מפליגה על היאכטות של האוליגרך הצמוד. גם קרופורד חורכת מדי פעם שטיחים אדומים, ממש כמו שעשתה לפני כמה ימים בפסטיבל קאן, אבל את עיקר תשומת הלב מקבלת כעת בתה הקטנה, שבגיל 11 כבר אוחזת בקריירת דוגמנות מרשימה. טרלינגטון, לעומתן, מתהדרת בימים אלו בקמפיין חדש בכיכובה. ועוד למעצב קלווין קליין, הידוע כחובב קטינות במודעות שלו. ועוד עבור קולקציית ההלבשה התחתונה.
כמו דוגמניות רבות אחרות, גם הקריירה של טרלינגטון פרצה במקרה, לאחר שהתגלתה בגיל 14 בשיעור רכיבה על סוסים בקליפורניה. היא התחילה לדגמן בחופשות הקיץ, ובשעה שחבריה ללימודים צימחו חצ'קונים ונכנסו לתקופה חסרת הביטחון של גיל ההתבגרות, היא דווקא קיבלה אינסוף מחמאות על יופייה המלבלב. "עברתי את הגיל בו רוב הסובבים אותי שנאו את עצמם, ואני קיבלתי תשומת לב בשנים הכי מביכות שלי. לא הכול פרח כמו ורדים, אבל ידעתי מספיק כדי לקחת דברים בפרופורציה", שחזרה בראיון את השנים ההן. כבר בגיל 16 דגמנה לקמפיין של המעצב ג'יאני ורסאצ'ה, ובגיל 17 ליוותה אותו בטקס פרסי ה-CFDA (מועצת מעצבי האופנה האמריקאית) לבושה בשמלת משי ותחרה. "רקדנו והשמלה נקרעה, אז ג'יאני ירד על ברכיו ותפר את השמלה. עד היום יש לי אותה. היא עשויה משי ותחרה והיא כבדה, בלתי הגיונית אבל מדהימה".
כיאה למעמדה כסופר-מודל, הוזמנה טרלינגטון להשתתף בקליפ המפורסם של ג'ורג' מייקל Freedom '90, שאיחד בתוכו את כל הדוגמניות מהשער הבלתי נשכח של הווג הבריטי שצילם פיטר לינדברג ב-1990. עבורה זו אפילו לא היתה הפעם הראשונה שבה כיכבה בקליפ - כבר ב-1986 צולמה לשיר Notorious של דוראן דוראן. הקריירה העשירה שלה כוללת מעל ל-500 שערי מגזינים ועשרות קמפיינים, בין השאר ללואי ויטון, באלי, איב סאן לורן ואסקדה. בשלב מאוחר יותר היא גם החליפה צדדים ופעלה ככתבת עבור מגזינים ואתרים כמו מארי קלייר, טין ווג, יוגה ג'ורנל והאפינגטון פוסט.
הרומן של טרלינגטון עם קלווין קליין הוא אולי הארוך ביותר שידעה תעשיית הזוהר. לדבריה, המעצב הוא "חלק גדול בחיי". הם נפגשו לראשונה בשנת 1987, על מסלול התצוגה של קליין. שנה מאוחר יותר היא כבר לוהקה לקמפיין של המותג, אותו צילם אירווינג פן, ובאותה שנה נבחרה גם לפנים של הבושם הנצחי בהחלט, Eternity. זאת היתה רק נקודת הפתיחה למערכת היחסים רבת השנים בין השניים, שהמשיכה לקמפיינים נוספים ולמסעות פרסום של קווי הג'ינס, ההלבשה התחתונה וכמובן - הבושם. טרלינגטון עבדה עם המותג לפרקים עד שנת 2007, וכעת היא חוזרת אליו בגדול כשהיא בשלה יותר, בוגרת יותר, אך יפה ממש כמו בגיל 19.
הייתם מצפים שבגילה תשוב טרלינגטון לקמפיין נוסף של הבושם, או של איזה ליין חדש של קרדיגנים, אבל טרלינגטון לא פוחדת לחזור ישר לבריכה של הגדולים ולהצטלם לקולקציית ההלבשה התחתונה לסתיו-חורף הקרוב. הקמפיין, שצולם על ידי מריו סורנטי, יושק באופן רשמי בספטמבר, תזמון מדויק עם גיליונות ספטמבר החשובים של מגזיני האופנה. מי שירצה לראות אותה עוד קודם, יכול לעשות זאת במגזין הארפר'ס בזאר, שם היא מככבת על שער גיליון יוני תחת הכיתוב "כריסטי מהממת בגיל 44". בראיון למגזין אמרה "אני בת 44, אני לא בת 14. אני בריאה, לא עשיתי כלום לעצמי, אני מתעמלת, אבל מצד שני אני לא כל כך מרגישה בנוח לראות את עצמי בהלבשה תחתונה". ובכל זאת, נראה שהיא די מרוצה עם החזרה למעצב החביב עליה. "אמרתי לקלווין 'אם אתה קורה לבושם נצח (Eternity) ומשדך את שמי לידו, אז מה לעזאזל ציפית?'".
כפי שאפשר לתאר, קליין היה יכול לבחור בכל דוגמנית או שחקנית בעלת עור רענן, אבל הוא היטיב לחשב את הערך המוסף שמגיע עם טרילנגטון – בשונה משנות ה-90 הנוצצות, הפעם היא מביאה דווקא ניחוח נגיש יותר. היא לא מתרוצצת בין השקות, אלא מתחזקת חיים בורגניים למדי עם שני ילדיה ועם בן זוגה, השחקן והבמאי אדוארד ברנס. היא כבר לא אומרת שהרזון הוא תוצאה של גנטיקה, אלא מספרת באריכות על אימוני היוגה המפרכים שלה (ואף הוציאה ספר בנושא). טרילנגטון גם לא נכנסה לקלישאה של נערת זוהר שירדה ממעמדה - היא תמיד הקפידה ללמוד, סיימה תואר באוניברסיטת NYU וגם נגעה מעט בעולם העסקים עם שני קווי עיצוב וקו טיפוח אחד. אבל מה שהופך אותה לאהודה כל כך, זו דווקא הפעילות ההתנדבותית בה היא מעורבת עוד משנות ה-90. זה התחיל בצילום עירום עבור עמותת PETA נגד פרוות בשנת 1993, והמשיך בפעילות בעמותות למלחמה בסרטן (בעקבות מות אביה מהמחלה) ובצילום סרט דוקומנטרי בשם "No Woman, No Cry", על בריאות האישה במהלך ההריון. בהמשך לסרט, היא גם הרימה קמפיין בשם 'כל אישה נחשבת', שנלחם במוות של נשים ועוברים במהלך ההריון.
הקמפיין של קליין הוא רק חולייה אחת בשרשרת הקאמבק המרשימה של טרילנגטון. הקיץ היא הופיעה בקמפיינים של רוברטו קוין, הבושם של דונה קארן ומותג האיפור מייבלין. בשנת 2010, כשנשאלה על ההזדקנות, ענתה באצילות: "הזדקנות היא מטען כבד עבור כל כך הרבה אנשים, אבל אני לא מבזבזת זמן על דברים שאין לי שליטה עליהם. קמטים אינם מפחידים אותי. הם חלק מהחיים ואני אחבק אותם. למען האמת, ניתוח מפחיד אותי. אני חושבת שיש היום יותר לחץ על שחקניות מאשר על דוגמניות". באותו ראיון, טרילנגטון גם לא הראתה סימני פרישה מהמקצוע: "אנחנו חוגגות את היותנו מבוגרות יותר ואני מקבלת הצעות עבודה כל הזמן, כאלו שאינן מיועדות לדוגמניות בנות 41 במקור, ואני מרגישה טוב כשאני נענית לעבודות מסוג זה".