משטרות האופנה יודעות את זה, אנחנו יודעים את זה ואתם יודעים את זה – אבל נראה שרק איתי תורג'מן שכח להסתכל במראה בחודשים האחרונים, שכן מאייקון אופנה שעיני כל גברברי ישראל נשואות לבחירות הלבוש שלו, הוא הפך לליצן חסר שיק עם נטייה להעמסת פריטים תמוהים.
עוד בערוץ האופנה
מצד אחד, קשה להתפלא על נפילתו של תורג'מן מצמרת המתלבשים הטובים. כמאמר הקלישאה – אחרי כל עלייה יש גם ירידה. תוסיפו לכך את התשבחות הרבות שבהן זכה הלבוש שלו, ויש לנו כאן דינמיקה קלאסית של אישה אחרי דיאטה – מרוב המחמאות על המראה החדש, היא שוכחת שיש בגדים שמתאימים רק למיילי סיירוס. אנחנו מעריכים גם את הרצון של תורג'מן לאתגר ולהרחיב את גבולות הלבוש הגברי – אך לכל ניסוי יש גבול, והוא עבר את הגבול הזה מזמן. ממש מזמן.
באופן אירוני, נקודת המפנה המשמעותית התגלתה עם פרידתו מאנה ארונוב. בתחילת הקשר היה הוא הפאשניסט המוערך ואילו היא נחשבה לאישה שלמרות כל הנתונים הנכונים – לא ממש מצליחה למצוא את דרכה בתוך ארון הבגדים. כאשר התחילו השניים לככב כזוג הלוהט של הביצה, החליט תורג'י לעשות מעשה סטיילינג אישי בסגנון המהפך שחולל קניה ווסט במלתחה של קים קרדשיאן – והפך את חובבת הטרנינגים הספורטיבית לפאשניסטה לא קטנה. לצערו, הפרדת הכוחות בין השניים הוכיחה את הכלל הפיזיקלי הידוע הטוען כי כמות האנרגיה בעולם קבועה, אך היא נעה ממקום למקום ומשמרת את עצמה. במקרה הזה, אנרגיית השיק של תורג'י אכן שועתקה הרחק ממנו. היא עברה אל האקסית, שמאז ממשיכה להצטיין בתחום המלתחה. בעוד היא הפכה לברבור הלוהט שתמיד ידענו שתוכל להיות, הוא הלך והתדרדר למחוזות הביזאר.
תמונות מהעת האחרונה מגלות שאם קודם לקח תורג'מן השראה מההיפסטרים של ברוקלין, עכשיו הוא משחק על הגבול שבין פיליפ קירקורוב לצביקה פיק. הוא אומנם נצמד לצבע השחור, אך מתפרע עם גזרות, בדים ואביזרים שלא היו מביישים תצוגה של ז'אן פול גוטייה. גם הנטייה למראה פיראטי וקרקסי, שעליה רשם ג'וני דפ פטנט בהוליווד, לא מיתרגמת היטב לאירועי הביצה הישראלית.
לאחר שכבש את משבצת המתלבש הטוב עם מכנסי סקיני מקופלים, משקפיים עגולים ונעלי סניקרס קוליות במגוון צבעים, תורג'י החליט למתוח את הגבולות. זה התחיל עם נגיעות של עליוניות מטאליות ותכשיטים בסגנון אינדיאני שהופיעו בתחילת שנת 2013, והצליחו עדיין ליצור מראה חביב אך מודע מדי לעצמו ורמזו על ההסלמה שעתידה לבוא. זו הגיעה בחודשיים האחרונים, כשהפציע תורג'י לשני אירועים שונים באאוטפיטים קיצוניים שלא עוברים מסך – והיה עדיף שלא יעברו את מפתן הבית בדרך החוצה.