נוכחות נשית מלאה נצפתה על סט צילומי קו האופנה החדש mlLY, שהתקיימו ביום חמישי. אולי כי רק נשים שמעצבות לנשים ומאמינות בכוחן של נשים, אמיצות מספיק להוביל קו אופנה המיועד לצעירות מלאות. על המהלך הזה חתומים שניים: איש העסקים אבי מלכה, הבעלים של חברת ml, ויעל רגב, המנהלת האמנותית של מותג האופנה ml, בלוגרית, ובעלת טור ב-Xnet, שזכתה בתפקידה בעקבות קמפיין פייסבוק שניהלה מול המותג כבחורה גדולת ממדים - הרבה לפני מהפכות הקוטג' והדיור.
על שולחן האביזרים לסטיילינג הונחו תיק וינטג' של שאנל, שרכשה רגב ב-400 ליש"ט בשוק פורטובלו בלונדון, עגילים בצבעי ניאון וסיכות פלסטיק צבעוניות בדוגמת כלב. אלו שולבו בסטיילינג שעשתה רגב לפרזנטורית החדשה והלוהטת של אמלי, תמרה אהרוני בת ה-23, בתו של השף ישראל אהרוני.
לרגע אחד לא היה מקום לספק, אמלי עוצב בדמותה של רגב – כשהוא נושא סממנים מובהקים לסגנונה הייחודי והצבעוני - החל משמלות הפסים נטולות השרוולים שהזכירו קצת את הקולקציה של פראדה לעונה עם השפעות משנות ה-70, חולצות הטי הרחבות עם ההדפסים הגרפיים ושמלות הכותנה שהתהדרו בצבעים עזים של סגול, ירוק וכחול רויאל ובגזרות ש"אורזות" את הגוף ולא מעלימות אותו.
בין קליק לקליק על הסט מתגלה אהרוני כצעירה חייכנית וויטאלית. בספטמבר הקרוב היא תחל לימודי אופנה באקדמיה לאמנות ולעיצוב ריטפלד שבאמסטרדם, אבל בינתיים היא עוד לא בטוחה איזה מעצבת היא היתה רוצה להיות כשתגדל. מה שבטוח, היא לא תתעלם מקהל הנשים העסיסיות, כמוה. "יש לי תקופות רזות יותר ותקופות מלאות יותר", היא אומרת בתגובה למתקפת הטוקבקיסטים, שצעקו חמאס כשנתבשרו על בחירתה של פרזנטורית נוספת שמידותיה צנומות יחסית לטווח המידות הרחב של המותג (42-52). לכל המלעיזים היא משיבה, ובצדק, שפרנזטורית זה לא רק היקף מותניים, אלא גם רצון לקדם אג'נדה: אמונה בזכותן של נשים צעירות ומלאות ליהנות מאופנה עכשווית. לראיון המלא, לחצו Play.