רגב, 28, בחורה נאה במידה גדולה, הפכה לקול המזוהה עם מאבקן הצודק של הנשים הגדולות מול רשתות האופנה הישראליות והמעצבים המקומיים, הנוהגים להתעלם מקיומן ולהציע למכירה סחורה במידות קטנות בלבד. בדצמבר האחרון, לאחר שפצחה בקמפיין פייסבוק הקורא למותג ml לשכור את שירותיה על מנת להפוך את רשת המידות הגדולות לרלוונטית ואופנתית, גויסה רגב אל שורות המותג. אבי מלכה, מנכ"ל ובעלים של ml, לקח לתשומת לבו את הקמפיין שצבר תאוצה ברשת החברתית ומינה את רגב לתפקיד מנהלת קריאטיבית. הקו החדש אמלי הוא פרי שיתוף פעולה זה.
לדברי גורם בחברה, הקו החדש פונה לנשים צעירות בגילים 20-35, בטווח המידות הנדיר כל כך בשוק המקומי - 42-52, אשר צמאות לפריטי אופנה טרנדיים ומעודכנים בהתאם למסלולי התצוגות הנחשבות בעולם. ממש כמו זארה - רק למלאות. בשוק רווי מותגים ישראליים וזרים הפונים לצעירות, הבחירה של ml נתפסת כאמיצה, אולם בשל הביקוש הגובר לבגדים שיהלמו גם בחורות שאינן דוגמניות – עושה רושם כי יותר מהכול מדובר במהלך חכם.
עוד נודע ל-Xnet כי הפרזנטורית שנבחרה להוביל את הקו החדש היא תמרה אהרוני, 23, בתו הצעירה של השף ישראל אהרוני, שבספטמבר הקרוב תחל ללמוד עיצוב אופנה באקדמיה לאמנות ולעיצוב ריטפלד באמסטרדם. לאהרוני זוהי עבודת הדוגמנות הראשונה בחייה, ועל אף שמבחינת גילה היא חלק מקהל היעד של המותג, מידתה, 40 בלבד, חורגת במעט כלפי מטה מטווח המידות המוגדר של mlLY. זאת, בדומה לנעה תשבי, פרזנטורית המותג ml מזה שש עונות, אשר לעתים קרובות מושמעת ביקורת נוקבת בנוגע לבחירה בה כמובילת מותג למידות גדולות, שעה שמידותיה הינן ממוצעות ומטה.
"החמיא לי מאוד שבחרו בי להוביל את mlLY", אומרת אהרוני הצעירה. "אני בחורה מציאותית ובחיים לא חשבתי על דוגמנות, אבל כשהגיעה ההצעה זה מאוד מצא חן בעיניי, גם כי אני פחות או יותר חלק מקהל היעד של המותג. אני אומנם רק במידה 40, אבל גם אני מגלה שמכנסיים במידה לארג' בזארה או בטופשופ צמודים עליי מאוד. עכשיו יש אופציה מגניבה וצעירה לבנות בגילי שהן לא סקיני".
דוברת רשת ml, דניאלה רייבנבך, אישרה את הפרטים והוסיפה: "במהלך חודש אוגוסט תשיק הרשת קו חדש. פרטים בהמשך".