פעם קראו לה תערוכת ''אדם ומעונו'', אחר כך ''ריהוטים''. זוהי השנה ה-41 של יריד הרהיטים הוותיק, שמתקיים בחול המועד סוכות במרכז הירידים בתל אביב (24.9-1.10). השנה הוא שוב משנה שם, וגם מתחדש במיתוג מעודכן, ססגוני ומזמין.
''בית חדש'' קוראים לו מעכשיו, וכבר שנים שמנהליו מנסים להגיע לקהלים נוספים, להיות פחות שוק ויותר עיצוב. כתבנו על זה ב-2013, כאשר מונה לתערוכה אוצר והוכרז פרס על איכות התצוגה (אחת מחולשות היריד), וגם ב-2015, כשהכריזו על תחרות ''עיצוב, התאמה וחדשנות'', במטרה לעודד יצרנים להשקיע בעיצוב מקומי. כל זה כנראה לא הספיק כדי למשוך קהל שנמנע מהיריד ההומה עד כה.
מסע הפרסום מושך את העין. השם ''בית חדש'' נבחר מתוך המחשבה שבית הוא הרבה יותר מרהיטים, והשפה הגרפית שנבחרה, מסביר המעצב ברוך נאה, היא ''מודולרית, דינמית ומתאימה את עצמה, כאנלוגיה לחיים".
גם הפעם מנסים ביריד להבליט מעצבים ישראליים צעירים, שהוזמנו להציג את עבודתם במחיר אטרקטיבי לעומת 120 החברות המסחריות שמשתתפות בו. כ-30 מעצבים, ביניהם מיקה בר, דרור כספי, פלג דיזיין ונדוניה, נענו לקריאה.
עוד אטרקציה לקהל היא חדר שייוחד ל''ספיד דיזיין'' – ייעוץ אישי, פנים אל פנים, בשיתוף פעולה עם ארגון מעצבי הפנים בישראל, IIDO. כ-70 מעצבי פנים משתתפים ביוזמה (המפגשים ללא עלות, בהרשמה מראש באתר היריד).
לפי פרסומי היריד, הגיעו אליו בשנה שעברה כ-100 אלף מבקרים. הכניסה חינם, והאפשרות למשש ולהתנסות ברהיטים השונים מושכת משפחות רבות, שמחפשות איך למלא את ימי חול המועד. הפעם מקווים אנשי היריד להגיע ליותר אדריכלים ומעצבים, שיבואו להתרשם ממרכולתן של החברות והחנויות השונות. בעידן שבו לכל חנות ומעצב יש אתר – זהו אתגר לא קטן.