משנה שם משנה מזל? יריד הרהיטים הוותיק ייפתח מחר בתל אביב

פעם ''אדם ומעונו'', אחר כך ''ריהוטים'', ועכשיו ''בית חדש'' עם מסע פרסומי מעוצב. אנשי היריד הפופולרי, שייפתח בחול המועד בפעם ה-41, מקווים למשוך קהלים נוספים

Xnet עיצוב

|

23.09.18 | 07:04

כך זה נראה: אטרקציה למשפחות שמחפשות פעילות חינמית לימי חול המועד (צילום: לירון אלמוג)
כך זה נראה: אטרקציה למשפחות שמחפשות פעילות חינמית לימי חול המועד (צילום: לירון אלמוג)
בשנים האחרונות מנסים אנשי היריד למשוך קהלים חדשים. השם והמיתוג עודכנו (למעלה מימין, בעיצובו של ברוך נאה), ומעצבים מקומיים הוזמנו להציג במחיר אטרקטיבי. למעלה משמאל שולחנות בעיצוב נדב כספי, למטה מימין שולחנות של ''טבורטה'' ומשמאל אחד הגאדג'טים החביבים של ''פלג דיזיין'' (באדיבות ''בית חדש'')
בשנים האחרונות מנסים אנשי היריד למשוך קהלים חדשים. השם והמיתוג עודכנו (למעלה מימין, בעיצובו של ברוך נאה), ומעצבים מקומיים הוזמנו להציג במחיר אטרקטיבי. למעלה משמאל שולחנות בעיצוב נדב כספי, למטה מימין שולחנות של ''טבורטה'' ומשמאל אחד הגאדג'טים החביבים של ''פלג דיזיין'' (באדיבות ''בית חדש'')

פעם קראו לה תערוכת ''אדם ומעונו'', אחר כך ''ריהוטים''. זוהי השנה ה-41 של יריד הרהיטים הוותיק, שמתקיים בחול המועד סוכות במרכז הירידים בתל אביב (24.9-1.10). השנה הוא שוב משנה שם, וגם מתחדש במיתוג מעודכן, ססגוני ומזמין.

 

''בית חדש'' קוראים לו מעכשיו, וכבר שנים שמנהליו מנסים להגיע לקהלים נוספים, להיות פחות שוק ויותר עיצוב. כתבנו על זה ב-2013, כאשר מונה לתערוכה אוצר והוכרז פרס על איכות התצוגה (אחת מחולשות היריד), וגם ב-2015, כשהכריזו על תחרות ''עיצוב, התאמה וחדשנות'', במטרה לעודד יצרנים להשקיע בעיצוב מקומי. כל זה כנראה לא הספיק כדי למשוך קהל שנמנע מהיריד ההומה עד כה.

 

הביתן של ''שמרת הזורע'' בשנות ה-70
    הביתן של ''שמרת הזורע'' בשנות ה-70

     

    וב-2012. הקהל מוזמן למשש ולהתנסות (צילום: לירון אלמוג)
      וב-2012. הקהל מוזמן למשש ולהתנסות(צילום: לירון אלמוג)

       

      מסע הפרסום מושך את העין. השם ''בית חדש'' נבחר מתוך המחשבה שבית הוא הרבה יותר מרהיטים, והשפה הגרפית שנבחרה, מסביר המעצב ברוך נאה, היא ''מודולרית, דינמית ומתאימה את עצמה, כאנלוגיה לחיים".

       

      גם הפעם מנסים ביריד להבליט מעצבים ישראליים צעירים, שהוזמנו להציג את עבודתם במחיר אטרקטיבי לעומת 120 החברות המסחריות שמשתתפות בו. כ-30 מעצבים, ביניהם מיקה בר, דרור כספי, פלג דיזיין ונדוניה, נענו לקריאה.

       

      הדפסים נוסטלגיים של ''נדוניה'' (צילום: באדיבות ''בית חדש'')
        הדפסים נוסטלגיים של ''נדוניה''(צילום: באדיבות ''בית חדש'')

         

        עוד אטרקציה לקהל היא חדר שייוחד ל''ספיד דיזיין'' – ייעוץ אישי, פנים אל פנים, בשיתוף פעולה עם ארגון מעצבי הפנים בישראל, IIDO. כ-70 מעצבי פנים משתתפים ביוזמה (המפגשים ללא עלות, בהרשמה מראש באתר היריד).

         

        עוד אטרקציות: ''ריביירה'' תציע במקום תכנון והדמיה של הארון בחדר (צילום: גלעד רדט)
          עוד אטרקציות: ''ריביירה'' תציע במקום תכנון והדמיה של הארון בחדר(צילום: גלעד רדט)

           

          חברת ''קולומביני'' תציג דירה לדוגמה (צילום: באדיבות ''בית חדש'')
            חברת ''קולומביני'' תציג דירה לדוגמה(צילום: באדיבות ''בית חדש'')

             

            לפי פרסומי היריד, הגיעו אליו בשנה שעברה כ-100 אלף מבקרים. הכניסה חינם, והאפשרות למשש ולהתנסות ברהיטים השונים מושכת משפחות רבות, שמחפשות איך למלא את ימי חול המועד. הפעם מקווים אנשי היריד להגיע ליותר אדריכלים ומעצבים, שיבואו להתרשם ממרכולתן של החברות והחנויות השונות. בעידן שבו לכל חנות ומעצב יש אתר – זהו אתגר לא קטן.

             

             
            הצג:
            אזהרה:
            פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד