>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק
הזמרות אדל, ובת' דיטו, שמציגות לראווה ובגאווה את ממדיהן הנדיבים; ודוגמניות פלאס-סייז מקצועיות ואנונימיות יחסית, כמו קריסטל רן וטרה לין, שכבר הספיקו לסמן V על הפקות אופנה ושערים במגזינים חשובים כמו Elle, V Magazine, וווג איטליה. הרעש התקשורתי שנוצר סביב מידות הגוף המצטמקות של רן, מידה 40 לכל היותר, הותיר את לין פחות או יותר לבד במערכה, כאחת מדוגמניות המידות הגדולות העסוקות ביותר בשוק. עכשיו יש לה גם שער חדש ומדובר.
לין מככבת על שער גיליון Elle הצרפתי של חודש פברואר, כשהיא לבושה בלא יותר מתחתונים וחולצת תחרה שקופה, כשכותרת השער מציגה אותה כ-The Body, כינוי המזוהה ביותר עם הטופ-מודל האוסטרלית אל מקפירסון. הבחירה בכינוי ה-גוף במקרה זה היא יותר מאשר עוד קריצה לכינוי שהפך למזוהה יותר מכל עם הטופ מודל האוסטרלית אל מקפירסון, אשר סימלה את הפיגורה האולטימטיבית בשנות ה-80 וה-90. אם נניח כי מערכת המגזין הצרפתי ערה לדיון ההולך ומתגבר בתעשיית האופנה על הרחבת השורות למבני גוף מלאים יותר, הרי שניתן לקרוא את הכותרת כהצהרת כוונות בכל הנוגע לדימוי הגוף החדש בתעשייה - אישה מלאה, במידה נדיבה, השונה ב-180 מעלות מחזון העצמות הבולטות של הדוגמנית הלוהטת קרלי קלוס.
זוהי הפעם השנייה שלין מככבת על שער האל הצרפתי. מאז הופעתה הראשונה במגזין, במרץ 2010, היא פצחה בקריירה בינלאומית והופיעה בהפקת אופנה שהתפרסמה בגיליון המידות (ה-Size Issue) של V Magazine; ובקמפיין Big Is Beautiful של רשת H&M. שנה לאחר מכן היא כבר התייצבה בהלבשה תחתונה, יחד עם רובין לואלי וקנדיס האפין, אל מול עדשת המצלמה של סטיבן מייזל, בצילומים לאחד השערים הנודעים של ווג איטליה מיוני 2011.
אותו שער התפרסם במקביל לקמפיין המאבק באנורקסיה של הווג האיטלקי, שהשיקה שלושה חודשים קודם לכן עורכת המגזין פרנקה סוזאני. "אנחנו רוצים לעזור לנשים מלאות להתלבש באופן אופנתי", סיפרה סוזאני בראיון ל-WWD. "אנחנו לא מדברים על דיאטה, כי הנשים הללו לא מעוניינות לעשות דיאטה. הרבה נשים עם משקל מעט עודף הן יפות ונשיות".
השער הנוכחי של ה-Elle הצרפתי אינו חלק מקמפיין מערכתי. בתזמון מושלם, הוא יוצא במקביל לשער המדובר של אדל בווג האמריקאי. אך בעוד מחלקת הפוטושופ של ווג עבדה שעות נוספות על מנת לרטש ולטשטש את משמניה של הכוכבת הבריטית, השער בכיכובה של לין לא מנסה להתחנף לאף אחד. בטח לא לתעשיית האופנה, שמתורגלת בניתוחי פוטושופ להצרת היקפיהן של מצולמות שלא מתיישרות עם המידה אפס, או לחילופין – בהצגת הגוף הגדול באופן גרוטסקי, ע"ע שער העירום של בת' דיטו לגיליון הביכורים של מגזין Love מחורף 2009.
אלא שעל אף הדוגמאות הרבות מהעת האחרונה לשערים המציגים מודלים מגוונים יותר של הגוף הנשי, עדיין מוקדם להכריז על מהפיכה בעולם האופנה. בתעשייה שמעלה על נס טרנדים באותה המהירות שבה היא מורידה אותם אל תהום הנשייה, רוב הסיכויים ששערי המידות הגדולות ימוסגרו כלא יותר מקוריוז רגעי, עלה תאנה שנועד לכסות על רגשות האשם של תעשייה שלמה, המעודדת על בסיס קבוע את המראה הדחלילי.