>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק
הבוקר (שלישי) מושק ברחבי העולם Ceremonials (טקסיות), אלבומו השני של הרכב האינדי פלורנס אנד דה משין, בהנהגת הסולנית אדומת השיער פלורנס וולש. Shake It Out, הסינגל המוביל מתוך האלבום, כבר מתנגן ברדיו ללא הפסקה.
אתמול יצא במהדורה מוגבלת בת 500 עותקים ממוספרים גם תקליט שדרים מוויניל בעיצובו של קרל לגרפלד, המנהל הקריאטיבי של בית האופנה שאנל. על כל עותק מתנוסס הדפס כסף של תצלום אקסקלוסיבי של וולש שצילם לגרפלד, מתוך סדרת Fashion Icons שיוצר מעצב האופנה בשנים האחרונות. בקליפ הרשמי ל-Shake it Out, לעומת זאת, מופיעה וולש בשמלת מקסי של בית האופנה האיטלקי ולנטינו.
שיתוף הפעולה בין שאנל למוזיקאית הבריטית בת ה-25 הוא אחד מרבים שמטפחת וולש בשנתיים האחרונות. הופעותיה על השטיח האדום בשמלות הוט קוטור של ולנטינו, ז'יבנשי, איב סאן לורן וגוצ'י רבות ומגוונות, אך בחודש האחרון התהדק הקשר עם שאנל, לאחר שוולש הוזמנה לפתוח את תצוגת האופנה של המותג לקיץ 2012 במסגרת שבוע האופנה בפריז. לבושה בשמלה מוכספת מקולקציית הקיץ של בית האופנה, וולש שרה את הלהיט What The Water Gave Me (מה שהמים העניקו לי) מתוך האלבום החדש, שיר שתאם את ההשראה לקולקציה החדשה של שאנל: העולם התת ימי.
השיער האדום, האיפור הפילם נוארי על גבול הגראנג', שמלות העילית איתן היא מופיעה לשטיח האדום והקול הגבוה והענוג של וולש הפכו אותה לאייקון האופנה הכי נכון של הזמן האחרון.
מתחילת דרכה המקצועית כזמרת, וולש אימצה את המראה המתנפנף, כשהיא נוהגת לעלות על הבמה בשמלות עשירות בד, לרוב שיפון, העוטפות אותה בדרמטיות. כזו, למשל, היתה הופעתה בתכנית הטלוויזיה "גוד מורנינג אמריקה", שאליה הגיעה לבושה בשמלת מקסי בצבע יין של בית האופנה גוצ'י. השמלה אפשרה לה לשחק עם הבד המתנפנף כמטדור בזירת ההתגוששות עם הפר, במקרה זה – הקהל.
לצד האיפור והשיער הדרמטיים, וולש מקפידה לשמור על הקו הסגנוני המייצג אותה גם באירועי השטיח האדום. לטקס הגראמי השנה היא הגיעה בשמלת מקסי משיפון מעוטר נוצות בעבודת יד, מתוך קולקציית ההוט קוטור של ז'יבנשי.
חודשים ספורים קודם הופיעה לטקס פרסי האוסקר בשמלת קומות מאורגנזה ותחרה בצבע חלמון של ולנטינו – שזכתה למחמאות רבות ממשטרות האופנה. ואילו למסיבת האפטר-אוסקר שערך אלטון ג'ון בחרה בשמלת פרחים שקופה, גם היא של ולנטינו.