בעבור מי שמגיע להתאמן בחדר כושר, לא מדובר רק בספורט. יש כמובן את מי שמגיעים רק כדי להתאמן ואינם מביטים ימינה ושמאלה, אבל אם להיות כנים, רוב המתאמנים משקיעים בהופעה. אחרי הכל, זהו מרחב שבו רואים, נראים ומציצים במראה כדי לוודא שהשעמום מול המכשירים שווה את ההשקעה במבחן התוצאה.

ואם כבר משקיעים בבגדי האימון, בנעליים חדישות, בתיקים אופנתיים ובמשקאות אנרגטיים בצבעים זרחניים, רק הגיוני שגם עיצוב המכשירים יתאים את עצמו לרף הלייף סטייל של הלקוחות. יצרנית מכשירי הכושר TECHNOGYM שכרה את שירותיו של המעצב האיטלקי אנטוניו צ'יטריו כדי לייצר קו מכשירים חדש שמתאים גם למתאמנים הביתיים. החידוש: אינטרנט בילט-אין. מכשירים כאלה מתחילים להיכנס להדרגה לחדרי הכושר, גם בארץ, אלא שכאן הם משוכללים יותר ובאים עם מסך מגע דמוי-סמארטפון, שהאפליקציות שלו מזכירות את אלה שצרכני התקשורת ברחבי העולם מתרגלים אליהן כאל הסטנדרט.

הגלישה נעשית באמצעות מסך מגע, המזכיר את הטלפונים החכמים
הגלישה נעשית באמצעות מסך מגע, המזכיר את הטלפונים החכמים

המתקנים האירוביים מחוברים לאינטרנט באמצעות מערכת שנקראת VISIONWEB, שהממשק שלה הוא מסך מגע אינטואיטיבי עם אפליקציות פשוטות שמאפשרות למי שרוצה, תוך כדי הליכה, ריצה, טיפוס במדרגות או רכיבה על כאילו-אופניים, להתחבר למייל, לעדכן סטטוס בפייסבוק, לחפש שירים באייפון וגם לגלוש בטלוויזיה אינטרנטית. בתצוגה של החברה בתערוכת העיצוב במילאנו, בשבוע שעבר, אפשר היה להתרשם מהעיצוב המעוגל והמתכתי של המכשירים הללו, ומהדוגמניות שהזיעו עליהם כדי להראות לכולם איך זה עובד באמת.