


בעוד המשא ומתן על כניסת ZARA HOME לישראל נמשך, השבוע הודיעה ענקית האופנה H&M על נחיתת H&M HOME בישראל, במרץ 2017. אלה יהיו שני מתחמים בתוך סניפים גדולים של המותג: 300 מטרים רבועים שיתווספו לחנות בקניון עזריאלי בתל אביב, ו-250 מטרים רבועים מתוך 2,000 של הסניף בקניון ראשונים בראשון לציון.
השטח המצומצם למדי הולם את אופיו של המותג: לא מדובר ברהיטים אלא בפריטים משלימים, כמו טקסטיל וכלים דקורטיביים. בכך הוא יתחרה, בעיקר, במותגים כמו גולף&קו ופוקס הום.


ל-H&M HOME יותר ממאתיים חנויות ברחבי העולם. מקוריות לא תמצאו כאן אלא מענה זול יחסית לטרנדים שונים, כמו מצעים בצבעי פסטל, פריטי קש, פמוטים מוזהבים וקופסאות אחסון בצורת אננס. בראש צוות העיצוב של החברה עומדת אוולינה סודרברג, והרשת מבטיחה התייחסות ידידותית לסביבה – מצעים מכותנה אורגנית, למשל. נשמע מבטיח, שכן אתר המכירות של המותג, נראה סינטטי למדי, בינתיים.

