(תגיות בעבודת יד: הסוכן שלי, שרה סילברמן, מריסה טומיי, קירסטן דאנסט, טיפ חינם)

>>>
לידיעת אנשי השיווק ב-boy, by band of outsiders:
כשאתם מלהקים לקמפיין הבא, אתם יכולים לבנות עלי. אין צורך אפילו לבדוק עם הסוכן שלי.
(מה שיקל עליכם מאד, כיוון שאין לי סוכן).

>>>
כי זה מה שאנחנו, הבנות הקוליות, עושות. מצטלמות בפולארויד ל-boy, by band of outsiders.

שרה סילברמן עשתה את זה.

מריסה טומיי עשתה את זה.

>>>
באביב 2011 קירסטן דאנסט עושה את זה, בקמפיין שנראה כאילו התמונות שבו נשלפו מסרט של סופיה קופולה.

>>>
טיפ חינם: פיצחתי את המשחק "שני שקרים ואמת" (משחק חברתי נפוץ בו המשתתפים מתבקשים לספר שני שקרים ואמת אחת על חייהם, ושאר הנוכחים צריכים לנחש מהו הסיפור האמיתי). אני במצב רוח נדיב אז בבקשה.
אנשים לא זוכרים מה השקר ומה האמת! כך שאם בתור שקר סיפרת שהקיאו עלייך ברכבת (מבוסס על סיפור אמיתי), אנשים יזכרו ש, ובכן, הקיאו עלייך ברכבת.
לכן:
כשאת בוחרת אמת, לכי על משהו מחמיא במיוחד. מותר טיפה להגזים. למשל: היה לי עתיד גדול כרקדנית.
כשאת בוחרת שקר, לכי על משהו שאת רוצה מאד שיקרה. למשל: הצטלמתי לקמפיין של boy, by band of outsiders.

>>>
עוד דוגמה:
הצטלמתי לקליפ של air, אבל נפלתי בעריכה.