בעוד שאצלנו מזג האוויר רק הולך ומתחמם, וחשבון החשמל הולך ותופח, בעולם האופנה נכנסות ההכנות לעונה הקרה להילוך גבוה. בחנויות אפשר להתחיל לראות אי אלו ניצנים של קולקציות הסתיו-חורף ומגזיני האופנה כבר מכריזים על הטרנדים שהולכים לככב על השטיחים האדומים וברחובות.
עוד בערוץ האופנה
- ים סוף: הרגעים הגדולים של שבוע האופנה לבגדי ים
- חתלתולות במגפיים: הכוכבות הגדולות הולכות על הטרנד החדש
- נופשים ורוכשים: חנויות האאוטלט הכי שוות ברחבי עולם
- קייט מידלטון, מלפנייך: ילדי הסלבס שיונקים אופנה מגיל אפס
המינימליסטי
המותג: סטיוארט ויצמן
הצלם: מריו טסטינו
הלוק: כשיש פרזנטורית כמו קייט מוס, לא צריך הרבה. המוזה של המותג צולמה כשהיא לובשת בגדים שחורים ולבנים ומציגה את הנעליים של המותג. כיאה למעמדה של מוס כאייקון אופנה, בחרו בסטיוארט ויצמן לזרום עם הסטייל שלה, כך שהמראה הסופי נראה טבעי ולא מאולץ.
אהבנו: את העובדה שבסטיוארט ויצמן השכילו לזקק את הקמפיין לתמצית המדויקת של מה שהיינו רוצים – קייט מוס ונעליים.
המכושף
המותג: מלברי
הצלם: טים ווקר
הלוק: מלברי ידועים בקמפיינים הקסומים שלהם, ויוצרים בכל פעם עבור דוגמנית אחת עולם פנטזיה רוויי חיות. הפעם הם לקחו את קארה דלווין והושיבו אותה ליד עץ עמוס ינשופים. בכל תמונה מהקמפיין היא לובשת מערכת לבוש אחרת של המותג, שתואמת בצבעוניות לרקע הציפורי שמסביב.
אהבנו: גם אנחנו גרופים של קארה דלווין, ולמרות שהיא מככבת באינספור קמפיינים לחורף - בין היתר בקמפיין של DKNY ובזה של פנדי – היא עדיין הבחירה המושלמת עבור מלברי: צעירה, תוססת ובעלת מראה לונדוני מובהק.
החברותי
המותג: מיו מיו
הצלם: אינס ואן למסוורדה ווינוד מטדין
הלוק: כנראה שלמישהו במיו מיו יש קשיים בקבלת החלטת, שכן הם החליטו לא ללכת על פרזנטורית אחת, אלא פשוט לבחור את כל הדוגמניות המובילות בשוק: לינדזי וויקסון, קייטלין אס, אמילי דידונטו, דפני גרונוולד, ג'ורג'יה מיי ג'אגר, אדריאנה לימה, מרינה נרי והינד סהלי. כל החבריה העליזה צולמה כשהיא עומדת על המזח בפוזות חברותיות מתמיד, כאילו אין כזה דבר תחרות בין דוגמניות.
אהבנו: הקמפיין מצליח להעביר את הרוח הצעירה, האדג'ית והאלגנטית של המותג. אין כמו כוח נשי להעביר מסרים.
המתוחכם
המותג: סטלה מקרטני
הצלם: מרט אלאס ומרקוס פיגוט
הלוק: סטלה מקרטני החליטה לעורר בנו רגשות קנאה חזקים לא רק בגלל הבגדים, אלא גם בגלל הלוקיישן שבו בחרה – לונדון. בקמפיין אפשר לראות את הדוגמניות סובי קופונן וצ'יהרו אוקונוגי בלוקיישנים לונדוניים טיפוסיים, ובמקביל בתוך בריכה עם תאורה אפרורית משהו, בדיוק כמו בימים הרטובים האופייניים לחורף האנגלי.
אהבנו: את ההשראות הגבריות שמתורגמות למראה אולטרה נשי, המתאים לבעלות שיק מתוחכם.
הסוריאליסטי
המותג: קנזו
הצלם: פייר פאולו פרארי
הלוק: קנזו ידועים כמי שדוחפים את הגבולות החזותיים ודואגים להפתיע בכל פעם את מעריצי המותג ולצאת בקמפיין צבעוני, אמיץ ומתוחכם. הפעם הם שכרו את שירותיהם של השחקנית היפנית רינקו קיקוצ'י והדוגמן שון אופריי, וצילמו אותם לצד קולאז'ים מלאכותיים, רוויי דימויים המשלבים חיות, בני אדם ואלמנטים הנראים כמו הדפסים.
אהבנו: כי בקנזו לא לוקחים ברצינות את החיים בכלל ואת תעשיית האופנה בפרט. ועל רקע הבליל השיווקי בו אנו חיים, קצת הומור אמנותי נחשב למצרך נדיר ומשובח.
האנדרוגיני
המותג: אלכסנדר וונג
הצלם: סטיבן קליין
הלוק: אלכסנדר וונג ממשיך את הטרנד האנדרוגיני אותו ראינו, בין השאר, עם אריזונה מיוז שדגמנה לאיזבל מארו בחורף שעבר, ססקיה דה בראו שכיכבה בקמפיין הגברי של סאן לורן פריז ועם הידיעה כי הדוגמנית קייסי לג'ר הפכה לאישה הראשונה שהוחתמה במחלקת הגברים של סוכנות פורד. וונג בחר לצלם את הדוגמנית השדופה בלה מלגוזיה בשחור-לבן ובזוויות בהן קשה להבין האם מדובר בדוגמן או דוגמנית.
אהבנו: את המראה החד פעמי של הדוגמנית בשילוב עם הבגדים המודרניים של וונג. זו לא פעם ראשונה שהוא בוחר במלגוזיה כפרזנטורית, ואנחנו מסכימים שהיא מייצגת נאמנה את הסגנון שלו. לאתר WWD אמר המעצב: "רצינו משהו קולנועי, אבל שיהיה יותר מאחורי הקלעים, שיתפוס את הרגעים הנסתרים של הניצחון הזוהר".
הנקי
המותג: ז'יל סנדר
הצלם: דיוויד סימס
הלוק: המעצבת ז'יל סנדר ממשיכה בגישה המינימליסטית המזוהה איתה גם בקולקציה וגם במודעות הפרסום. לקמפיין של החורף הקרוב היא לקחה את הדוגמנים אדי קמפבל ובן אלן לצילומים בשחור-לבן, המחולקים לשניים: תמונת קלוז-אפ ותמונת גוף שבה ניתן לראות את פריטי הקולקציה. שני החלקים יחד יוצרים את התמונה השלמה.
אהבנו: כי אם לרגע יעלה בנו החשש שנסחפנו יותר מדי אחרי הטרנדים הטראשיים של החורף, הכוללים צבעוניות חזקה, ניטים והדפסי חיות, מבט אחד בקמפיין של סנדר יחזיר אותנו למסלול האורבניות המינימליסטית, ולמראה המתוחכם הבלתי מתאמץ.
העוצמתי
המותג: לונגשאמפ
הצלם: גרג קאדל
הלוק: קוקו רושה הענקית משוטטת בניו יורק עם התיקים של לונגשאמפ ומעבירה את המסר של המותג – להיות גדולה מהחיים. הקמפיין מנסה לשלב בין המראה האנרגטי של קוקו רושה, המשמשת כפרזנטורית למותג זו העונה הרביעית, לבין המראה היוקרתי והעדכני של התיקים.
אהבנו: כי רושה נראית כמו עליסה בארץ הפלאות המודרנית, ששתתה משיקוי הפלאים ואז יצאה לשיטוט בעיר החלומות והפנטזיות, ניו יורק.