דמיינו את ג'יזל בונדשן יושבת על הרצפה לבושה רק בסט של הלבשה תחתונה בגווני ניוד, מסתכלת אליכם במבט ספק מפתה, ספק מבויש. בעצם, אין צורך לדמיין: כל מי שעוקב אחר בונדשן באינסטגרם זכה לראות את התמונה הזו בדיוק, אותה פרסמה הדוגמנית כהצצה ראשונה לקולקציית הלנז'רי החדשה שלה Gisele Bündchen Intimates. אחרי שתי לידות ורגע לפני יום הולדתה ה-33, דוגמנית העל לא מחכה לפוטושופ ושמחה לספק למעריציה הוכחה שהתבגרות זה משהו שקורה רק לנשים אחרות. באופן לא מפתיע, התמונה זכתה ל-17,323 לייקים ו-334 תגובות נלהבות.
עוד בערוץ האופנה
- כריסטי טרלינגטון: לא מפחדת מקמטים ועירום
- קבוצת תמיכה: כל הפתרונות להלבשה תחתונה קיצית ומחטבת
- העשירון התחתון: האאוטלטים הזולים להלבשה תחתונה
- מגל גדות ועד אדריאנה לימה: הדוגמניות שלא עוצרות בביקיני אחרי הלידה
ג'יזל ממש לא לבד: דוגמניות רבות חוצות את הקווים ומשלבות בין צילומים בהלבשה תחתונה לבין עיצוב קו לנז'רי משלהן, שאמור לתת גם לבנות התמותה את האפשרות להרגיש כאילו מתחת לבגדים מסתתרת האישה הסקסית בעולם – או לפחות התחתונים והחזייה שלה. ברשימה המכובדת של חובבות עיצוב ההלבשה התחתונה אפשר למצוא, בין היתר, את קייט מוס, שעיצבה בעבר קולקציית לנז'רי לטופשופ; את הדוגמנית והבת של, ג'וליה רסטוין רויטפלד, שעיצבה בשנת 2011 קולקציית קפסולה למותג Kiki de Montparnasse; ואת הדוגמנית סשה פיבוברובה, שיצרה קולקציה של שישה פריטים בלבד לרשת גאפ.
יצאנו להכיר מקרוב את קווי הלנז'רי הלוהטים שמעצבות הדוגמניות המובילות כרגע, ולבדוק איך הן נראות בהלבשה תחתונה שעיצבו בעצמן.
ג'יזל בונדשן
מי: הדוגמנית הברזילאית שחוגגת בקרוב יום הולדת 33, אוחזת במקום הראשון ברשימת הדוגמניות המרוויחות של "פורבס" (מאז שנת 2004) ובמקום ה-95 ברשימת 100 הנשים המשפיעות בעולם לשנת 2013. היא כיכבה על אינספור שערי מגזינים, הובילה קמפיינים של כמעט כל בית אופנה נחשב, צעדה על המסלולים ולמרות הלידות (ברבים) ממשיכה להיות הפרזנטורית של דיוויד יורמן, הפנים של קו הביוטי של שאנל ולעמוד בראש מותג הכפכפים איפנמה וחברת הקוסמטיקה Sejaa (שניהם בבעלותה). בקרוב אף תחליף בונדשן את ביונסה כפרזנטורית של H&M. בקיצור, תעשייה שלמה של אישה אחת.
מה: אחרי שהיתה דוגמנית הבית של ויקטוריה'ס סיקרט במשך שבע שנים רצופות, ואחרי ששימשה כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה הופ, השיקה בונדשן ב-2011 את הבייבי שלה: מותג ההלבשה התחתונה Gisele Bündchen Intimates. בחודש שעבר הציגה בונדשן קולקציה חדשה בסאו פאולו בברזיל, כשהיא לובשת חולצה שקופה ומתחתיה חזייה שחורה מהקולקציה החדשה.
בר רפאלי
מי: דוגמנית העל הישראלית, שהיתה בת זוגו של ליאונרדו דיקפריו, הפכה לסלבריטאית בינלאומית עם תארים והישגים נחשקים, כמו מקום ראשון ברשימת הנשים הלוהטות של המגזין "מקסים" לשנת 2012, שער של ה"ספורט'ס אילוסטרייטד" בשנת 2009 והשתתפות בפרסומת לסופרבול של חברת GoDaddy. רפאלי נמצאת במקום הראשון ברשימת הדוגמנית המרוויחות בישראל, ועל פי פורבס הרוויחה השנה חמישה מיליון שקל. בקרוב תשלשל לעצמה עוד כמה מאות אלפי שקלים, כשתיכנס לתפקיד המנחה של "אקס פקטור". עוד לפני שהפכה ליזמית, הספיקה רפאלי להכיר את תחום ההלבשה התחתונה מקרוב, כחלק מתפקידה כפרזנטורית של המותג הצרפתי פסיונטה.
מה: לפני כשנה השיקו רפאלי והדוגמן לשעבר ואיש העסקים בהווה דודי בלסר את מותג ההלבשה התחתונה לנשים ולגברים under.me. רפאלי חתומה על עיצוב פריטי המותג, והקולקציה כוללת תחתונים, חולצות, גוזיות, גופיות וטייצים מבדים איכותיים בגזרות בייסיק.
הלנה כריסטנסן
מי: הדוגמנית הדנית הוותיקה הלנה כריסטנסן מוכיחה שאפשר לחשוף את הגוף בגאון גם אחרי גיל 40 ועם ילד בגיל ההתבגרות. המלאכית של ויקטוריה בדימוס נמצאת בתודעה מאז תור הזהב של דוגמניות העל בשנות ה-90 המוקדמות, והקריירה שלה כוללת את תפקיד המנהלת האמנותית במגזין "ניילון", תמיכה נלהבת בארגונים למלחמה בסרטן ועבודות כצלמת מקצועית. במקביל לאלו, כיכבה על שערי מגזינים רבים, ובקמפיינים של רבלון, שאנל, ורסאצ'ה, לנוון, פראדה, סוניה ריקל, ולנטינו, קרל לגרפלד ואחרים.
מה: בשנת 2011 גויסה כריסטנסן בת ה-45 להוביל את הקמפיין של חברת ההלבשה התחתונה טריומף, ובהמשך הוצע לה לעצב קו לנז'רי אקסקלוסיבי למותג. ההשראה לקולקציית הקיץ בעיצובה היא נשים סקסיות מהעבר, שאת דמותן שאבה ממגזינים משנות ה-50-30 של המאה הקודמת.
רוזי הנטינגטון וויטלי
מי: עם מטען גנטי מושלם, הכולל רגליים לא נגמרות וגוף חטוב להפליא, רוזי הנטינגטון וויטלי היא אחת הדוגמניות הבריטיות הלוהטות ביותר בשטח. היא שימשה כפרזנטורית של ברברי, שיחקה בסרט השלישי של "הרובוטריקים" וכיכבה בקמפיינים של המותגים מיס סיקסטי, קארן מילן, אברקומבי אנד פיץ', ראלף לורן, בלומינגדלס, DKNY ועוד. היא זכתה בתואר דוגמנית השנה של מגזין "אל סטייל" בשנת 2009, הופיעה בלוח השנה של פירלי ונבחרה במקום הראשון ברשימת הנשים הלוהטות של המגזין "מקסים" לשנת 2011.
מה: לפני כשנה הושק קו ההלבשה התחתונה Rosie for Autograph, אותו עיצבה הנטינגטון וויטלי לרשת הבריטית מרקס אנד ספנסר. בקולקציה מעל 30 פריטים העשויים תחרה צרפתית ומשי יוקרתי, והיא נמכרת בחנויות הרשת ובחנות המקוונת של המותג. הקיץ עוצבו הפריטים בסגנון וינטג', ובהם חזיות בחיתוכים השואבים השראה משנות ה-50 וחלוקים בסגנון קימונו יפני.
נטליה וודיאנובה
מי: הדוגמנית הרוסייה נטליה וודיאנובה גדלה בעוני מחפיר, אך עם הזמן הגיעה למקום השלישי ברשימת הדוגמניות המרוויחות בעולם לשנת 2012. בגיל 29, הרזומה שלה כולל קמפיינים למותגים קלווין קליין, מארק ג'ייקובס, לואי ויטון, איב סאן לורן, ורסאצ'ה, שאנל והחל מהקיץ הקודם גם סטלה מקרטני. גם אחרי לידת שלושת ילדיה, נחשבת וודיאנובה לאחת הדוגמניות היפות בעולם, שלא חוששת להצטלם בבגדי ים והלבשה תחתונה, כפי שאפשר לראות בקמפיינים של מותג הנעליים והאביזרים סטיוארט ויצמן לקיץ 2011 ולחורף 2012, שם הופיעה כשרק תחתונים לגופה.
מה: משנת 2009 משמשת וודיאנובה כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה etam, עבורו היא גם מעצבת קו הלבשה תחתונה משלה. הקיץ שואב הליין השראה מתרבות הודו ומשלב תחרות בצבעים חזקים.
אל מקפירסון
מי: מלבד היותה דוגמנית מיתולוגית, אל מקפירסון בת ה-49 היא גם אשת עסקים אוסטרלית, מנחת טלוויזיה ושחקנית. היא זכורה בין השאר בגלל חמשת השערים של הספורט'ס אילוסטרייטד עליהם כיכבה בשנות ה-80 ושהעניקו לה את הכינוי "הגוף". כמובן שגם הצילומים ל"פלייבוי" תרמו את חלקם לדימוי הלוהט שנוצר לה. היום היא בעלת עסק הכולל קו הלבשה תחתונה וקו טיפוח, ובצד זה גם משתעשעת בתפקיד של מפיקה, בין השאר של התוכנית "הטופ מודל הבאה של בריטניה" ותוכנית חדשה בשם Fashion Star. לאחרונה אף הצטלמה שוב בעירום, והוכיחה שפגעי הזמן משפיעים רק על נשים אחרות.
מה: למקפירסון הוותיקה קו הלבשה תחתונה בשם Elle Macpherson Intimates, המשלב בין בייסיק נוח למראה נשי וסקסי. הקיץ היא ממשיכה במגמה הזו, עם קולקציה הכוללת חזיות, תחתונים והלבשה תחתונה להריון, שנוצרה בהשראת הרפתקאות אקזוטיות, טיולים לאזורים טרופיים ועבודות אמנות.