נקודות האור
הצבעוניות. תצוגת האופנה של שלום החלה בגוונים רכים של לבן ותכלת, המשיכה בצבעוניות פסטלית והסתיימה בגוונים חזקים של אדום, כחול דיו ושחור. בחירה מדויקת בשילובי הגוונים ומשחק מתוחכם של דוגמאות פסים ומשבצות, יצרו אנסמבל קיצי ומהודק, שללא ספק מעשיר את היצע בגדי הגברים המוכר לנו.
השיק האירופאי. שלום ידוע כמעצב מוקפד הפונה בעיקר לנשות העשירון העליון, ששנים שמר על אנונימיות תקשורתית ועיצב מסטודיו סגור ללקוחות פרטיות בלבד, והקווים האלגנטיים שאיתם הוא מזוהה נשמרו גם בקולקציה הגברית שהציג לקיץ הבא. יחד עם זאת, שלום הצליח לייצר מראה יומיומי ונינוח בסגנון אירופאי, שהורכב מבלייזרים מחויטים בשילוב מכנסיים צרים באורכים מחמיאים, חולצות כותנה מכופתרות בגזרה קרובה לגוף ואוסף סריגים קיציים.
הפרטים הקטנים. לצד ההקפדה על איכות גימורים גבוהה מאוד, נראה ששלום משקיע מחשבה רבה בפרטים הקטנים שהוא מוסיף לכל בגד. שילובי כיסים וטלאים עם שוליים בצבעים קונטרסטיים הוסיפו אלמנט משחקי גם לגזרות החמורות יותר.
נקודת החושך
מבנה הגוף הים תיכוני. קל מאוד לדמיין את החזון האירופאי של שלום, אך אין אלא לפסוק כי הוא מתאים בעיקר למבנה הגוף של הגברים השדופים שאינם נפוצים בישראל דווקא. אפילו הדוגמנים שנבחרו לתצוגה נראו חנוטים בגזרות צמודות מדי וצרות מדי, שלא החמיאו לגופם השרירי ואף הקשו עליהם לפסוע על המסלול בחינניות. כדאי היה לפרגן לדוגמנים מידה אחת יותר לפחות - ואולי נדרשת מחשבה דומה בפיתוח גזרות שיתאימו גם לקהל היעד המקומי, שאינו ידוע בגזרות דקיקות במיוחד.
הדס שואף