>> צפו בכל התוכניות של ערוץ האופנה הישראלי ב-HOT
סביר להניח שאם פתחתם מגזין אופנה בשלוש השנים האחרונות, תמונתה של דלו רוסו קפצה למול עיניכם, פעם חבושה בכתר מוזהב, פעם עטויה במסכת רשת המכסה את הפנים. עורכת האופנה החיצונית (Editor at Large) של ווג יפן היא מפגן ראווה של אישה אחת, ומאז ומתמיד כוחה היה טמון בשילוב אביזרים יוצאי דופן. את היכולות הווירטואוזיות הללו זיהו לאחרונה ברדשת האופנה השבדית H&M, שתשיק בהמשך השנה קולקציית אביזרים בת 50 דגמים בעיצובה של דלו רוסו. הקולקציה תיכנס לחנויות המותג בחודש אוקטובר הקרוב, ממש בתום שבוע האופנה בפריז. יש לשער כי מסיבת ההשקה תתקיים בעיר האורות, כיוון שמאות עיתונאים וקניינים כבר יימצאו בעיר.
שיתוף הפעולה החדש של הרשת שונה מקודמיו. הפעם משתפת H&M פעולה עם עורכת אופנה ואושייה מוכרת בברנז'ה, ולא עם מעצב על או ידוען בעל מועדון מעריצים נרחב. הבחירה בדלו רוסו היא המשך ישיר לבחירה לפני כחודשיים בבית האופנה מארני - שניהם פונים אל לבם של אנשי תעשיית האופנה ופחות אל הקהל הרחב.
"זאת הפעם הראשונה ש-H&M עובדת עם עורכת אופנה על פרויקט מיוחד. זהו סימן להתפתחות חשובה בעולם האופנה, ואני שמחה ומודה על שנבחרתי להוביל אותה", מסרה דלו רוסו בהודעה לעיתונות. "רציתי ליצור אקססוריז יוקרתיים שאי אפשר למצוא בשום מקום. בתור סטייליסטית, אני מודעת לחשיבות האקססוריז: הם המגע האישי לכל בגד. כולם יכולים להשתעשע עם הפריטים האלה ולהפוך יום רגיל ליום נפלא של אופנה".
דברים דומים מסרה מרגריטה ון דן בוש, האחראית על שיתופי הפעולה בחברה: "מעבר לכך שאנה היא אייקון אופנה, יש לה עין נהדרת וטעם מגובש. היא יצרה מגוון אקססוריז מרהיבים שילהיבו את הלקוחות שלנו ואת כל מי שמאוהב באופנה. הקולקציה היא חגיגה של קישוטים ופנטזיה". הקולקציה תכלול תכשיטים, משקפי שמש, תיקים, נעליים ומזוודת טרולי, והיא מיועדת לנשים בלבד. מחירים לדוגמה: שרשרת, 249 שקל; תיק, 299 שקל.
דלו רוסו, 50 (או 51, תלוי את מי שואלים) החלה את דרכה בעולם האופנה במגזין ווג איטליה, שם עבדה במשך 18 שנה. לא בכדי יש מי שמשווים אותה לעורכת האופנה האגדית של המגזין אנה פיאג'י, שנדמה כאילו שימשה עבור דלו רוסו כמודל לחיקוי. בשנים 2006-2004 היא שימשה כעורכת של מגזין הגברים "ווג הום", ולאחר עבודות פרילאנס שונות כיועצת מונתה לתפקיד העורכת הראשית ויועצת הקריאטיב של ווג יפן. ב-2010 השיקה בושם בשם Beyond, המעוצב, כמתבקש, בצורת נעל סטילטו.
כיום היא מנהלת גם בלוג פופולרי ומחוברת לטוויטר עם יותר מ-30,000 עוקבים. בספטמבר הקרוב הצטלמה לקמפיין של בית הכלבו האמריקאי מייסי'ס. דלו רוסו החליטה לתרום חלק משכרה בפרויקט לארגון הצלב האדום, הפועל ביפן לאחר האסון שפקד אותה. עכשיו היא החליטה לתרום גם קמצוץ מהסטייל שלה למלתחות של נשים מסביב לעולם.