>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק
2011 רק הסתיימה, והגיע הזמן לחזור ולגלות מי היו הסלבס החמים ביותר של השנה – אלה שכיכבו על שערי מגזינים רבים ואף העלו את המכירות של הגיליון בכיכובם. כידוע, בחירת המפורסם שיעטר את שער המגזין היא ההחלטה החשובה ביותר של כל עורך, אך גם הסלבס צריכים להוכיח בכל פעם מחדש שפרצופם שווה למגזין כסף. הרי מאז בחרה אנה ווינטור לצלם את מדונה לשערו של ווג האמריקאי ב-1989 – החלטה שעוררה אז ביקורת רבה – השתלטו הכוכבים על מגזיני האופנה.
אז איזה פרצופים באמת מוכרים יותר גיליונות? אתר האופנה WWD פרסם בשבוע שעבר את נתוני המכירות הסופיים של מגזיני האופנה האמריקאיים, המגלים בדיוק את מי הקוראים רוצים לראות על השער, ואת מי לא.ההפתעה הגדולה של השנה היתה השחקנית הצעירה מילה קוניס, שהצליחה להרים את מכירותיו של כל מגזין שעליו הופיעה. בחודש פברואר מכר קוסמופוליטן בזכותה 1.7 מיליון עותקים, עשרה אחוז מעל הממוצע החודשי שלו. בחודש מרץ כיכבה על שער מגזין W, והעלתה את מכירותיו ב-15 אחוז מעל הממוצע. באוגוסט הופיעה על שער מגזין אל עם שותפה לסרט "ידידים פלוס", ג'סטין טימברלייק, והתוצאה היא המקום הרביעי ברשימת הגיליונות הנמכרים של המגזין לשנה. בדצמבר סיימה את השנה עם הופעה על שערו של מגזין GQ, שהיה ללא ספק הגיליון הנמכר ביותר של המגזין ב-2011, עם 205,000 עותקים.
גם עבור שרה ג'סיקה פרקר, היידי קלום וג'ניפר אניסטון, 2011 היתה שנה מוצלחת במיוחד. נתוני המכירות של כל מגזין שהופיעו על שערו עלו, וזה מסביר מדוע אנו ממשיכים לראות אותן שוב ושוב. השערים של פרקר – בחודש ינואר במגזין אל, בחודש אוגוסט בווג ובחודש ספטמבר במארי קלייר – טיפסו כולם למקומות השני או השלישי ברשימת הגיליונות הנמכרים של כל מגזין לאורך השנה. קלום כיכבה על שני שערים – בגיליון מרץ של מגזין לאקי ובגיליון אוגוסט של מגזין גלאמור – ושניהם נרשמו כהצלחה מסחררת. ואניסטון? מתברר שהיא תמיד מוכרת – גיליון יולי של מארי קלייר, שעליו הופיעה, הצליח בדיוק כמו גיליון נובמבר של מגזין אל בכיכובה.
בניגוד לשחקניות, דווקא המוזיקאים התגלו כהימור רע. השער עם ג'סטין ביבר לגיליון פברואר של מגזין וניטי פייר דורג כשלישי מבין הגיליונות הכי פחות נמכרים של המגזין מאז שנת 1992, לאחר שמכר רק כ-245,800 עותקים. גם גיליון מרץ של מגזין רולינג סטון, עם תמונתו של ביבר על השער, מכרה כחמישה אחוזים פחות מהממוצע השנתי.
אם ביבר נמצא באופן חד משמעי בדרך למטה, המקרה של ליידי גאגא מורכב יותר. כאשר הופיעה מאופרת ומאובזרת לעייפה על שעריהם של ווג (גיליון מרץ) והרפר'ס בזאר (גיליון מאי) מכרה עותקים רבים, והגיליונות הגיעו למקומות השני והשלישי ברשימת הנמכרים של כל מגזין. אך כאשר היא הצטלמה ללא איפור לשער אוקטובר של ההרפר'ס בזאר, הגיליון הוכרז ככישלון חד משמעי ודורג במקום השלישי לפני הסוף. מתברר שאת גאגא טבעית אף אחד לא רוצה לראות.