>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק
הבוקר (שלישי) נחשף לראשונה בית האופנה הבא שישתף פעולה עם רשת H&M ביצירת קולקציית קפסולה ייעודית שתימכר בחנויות הרשת. אחרי אלבר אלבז מלנוון ודונטלה ורסאצ'ה, הגיע תורו של המותג האיטלקי מארני – ברשות המנהלת הקריאטיבית והמייסדת קונסואלו קסטיליוני – להתנסות בעיצוב ל-H&M.
קולקציית אביב של מארני ל-H&M, המיועדת לגברים ולנשים, תימכר החל ב-8 במרץ 2012 בכ-260 חנויות של הרשת ברחבי העולם. כמו הקולקציות שיצרו קרל לגרפלד, סטלה מקרטני, רוברטו קוואלי, ויקטור ורולף ומעצבי אופנה נוספים לרשת מאז החלה בשיתופי הפעולה ב-2004, גם הפעם מדובר בקולקציית בגדים ואביזרים שתעוצב ברוח בית האופנה אך תוצע לקהל במחירים הקרובים יותר לאלו של H&M.
לעומת קולקציית הקפסולה של ורסאצ'ה, שנחתה בחנויות הרשת לפני כשבועיים, יש להניח כי הקולקציה של מארני לא תתאפיין בפאייטים, נצנצים והדפסי דקלים, כי אם בקוויים גרפיים מקוריים המשלבים בהשראות מהעבר ובצלליות נקיות ופשוטות למראה. מאז נוסד ב-1994, המותג קנה לעצמו שם בקרב חובבות אופנה שאינן נוהות אחר טרנדים עונתיים ומעדיפות מראה נונשלנטי על סקס אפיל מתפרץ.
"רציתי ליצור מלתחה אמיתית של מארני, ולשם כך רעננתי פריטים אהובים מעברנו באריגים ובהדפסים המוכרים. כמו תמיד, אני אוהבת לחבר בין הדפסים וצבעים, לערבב דוגמאות שבטיות מודרניות עם גרפיקות בסגנון באוהאוס בתוספת אלמנטים ספורטיביים ושימושיים", מסרה קונסואלו קסטיליוני על דגמי הקולקציה ל-H&M.