>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק
הקואליציה הבינלאומית נגד פרוות ניצלה את התאריך האטרקטיבי 11.11.11, שחל ביום שישי האחרון, כדי להפיץ שלושה אייקונים חדשים שמציינים התנגדות למכירה של מוצרים מפרווה. האייקונים, בעיצובה של גל מלצר, דומים לשלט האוסר על עישון ומופצים על מדבקות. כל אחד מהם מורכב מדמות של אדם במעיל פרווה שעליו אלכסון אדום, כאשר השוני בין שלושתם מופיע בטקסט שמתחת לאיור. על אחד רשום FurBidden, משחק מילים באנגלית המשלב בין פרווה (fur) לאיסור (forbidden); על השני – "במקום זה מכבדים חיות ולא מוכרים פרוות"; ועל השלישי – "במקום זה מכבדים חיות ולא מאשרים פרוות".
הלוי מספרת שמאז שפורסמו האייקונים באתר הקואליציה, הם הוזמנו על ידי עשרות בעלי עסקים בארץ ובעולם, שמבקשים להדביק אותם על חנויות האופנה שלהם, בהצהרה שאינם מוכרים פרווה. גם אנשים פרטיים הזמינו את המדבקות, כדי להדביק אותן על בתיהם או מכוניותיהם ובכך להצהיר שאינם קונים פרוות.
הסטיקרים החדשים יוצאים לאחר פעילות ממושכת של הקואליציה נגד ידוענים הלובשים ומפרסמים פרוות, ונגד חנויות המוכרות פרווה. רק בחודש האחרון חשף Xnet את תמונת הקמפיין של בר רפאלי במעיל פרווה לחברת האופנה הצרפתית בל אייר, ואת המאבק של הקואליציה הבינלאומית נגד הבוטיק מאדאם דה פומפדור בבעלות ניקול ראידמן, המככבת בסדרה "מעושרות". בשני המקרים הובילה חשיפת Xnet להתנצלויות פומביות, כאשר גם רפאלי וגם ראידמן הודיעו כי לא יפרסמו או ימכרו פרווה.
בשישי הבא, 25 בנובמבר, יעלו המאבקים מדרגה, כשבעולם יצוין היום הבינלאומי נגד פרווה בפעם החמישית ברציפות. גם ישראל תצטרף לחגיגה, עם הפגנה בשדרות רוטשילד, שבמסגרתה תתקיים תהלוכה של פעילים שיעטו על פניהם מסכות של חיות. "בשנים קודמות הפגנו בכיכר המדינה, נגד חנויות שמכרו פרוות", מספרת הלוי. "השנה, בעקבות שתי הצעות חוק שממתינות בכנסת כבר שנתיים, החלטנו להעניק למאבק אופי ציבורי ולא אופנתי. אני מקווה שנהפוך למדינה השנייה בעולם, אחרי אירלנד - שהעבירה את החוק בשני מחוזות, שתאסור שיווק ומכירה של פרוות".
המתנגדים הגדולים בכנסת לחקיקה נגד מכירת פרוות מגיעים ממפלגת "יהדות התורה", שמבקשת לשמור על האינטרסים של חובשי כובעי השטריימל המסורתיים, העשויים מפרוות שועל. הלוי, מצידה, טוענת שבסקר שערכה הקואליציה, התגלה ש-86 אחוז מהציבור הישראלי מתנגד ללבישה ולמכירה של פרוות.