>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק
"הישבן של ג'יימס פרנקו בוהה בי מתוך מסך המחשב, כמעט ומפליץ בפניי. זה מרגיש כאילו הוא רוצה לעשות זאת". במילים אלו נפתחת כתבתו של העיתונאי מארק-אדוארד ליאון, שהתפרסמה החודש במגזין האופנה והתרבות האמריקאי Flaunt. "אך אבוי", ממשיך הכתב, "התחת דו ממדי ולא יכול להשמיע שום פיצוץ. זה פשוט צילום". גיבוב המילים של ליאון ממשיך בפסקות הבאות, המנסות לייצר הצדקה הגיונית לבחירה של עורכי המגזין לשחרר שער כפול: אחד בכיכובו של השחקן ג'יימס פרנקו, והאחר בכיכוב ישבנו בלבד תחת הכותרת A Thorny Issue – Pruning the Roses (בתרגום חופשי מאוד: אליה וקוץ בה).
באופן מפתיע, השער הפרובוקטיבי לא עורר מיד סערה ברשת. העיתונאים והבלוגרים ברחבי העולם לא מיהרו להעלות אייטמים לוהטים על הישבן של פרנקו, או אפילו להעמיד אותם לדיון בפני הגולשים. רק שלשום (שלישי) זכה הסיפור לכותרות ראשיות, שעסקו בעיקר בשאלה כיצד שער חושפני של אחד מכוכבי הוליווד הצעירים התגלה כאייטם פושר לחלוטין.
בין ההשערות שהועלו, נכתב כי התקשורת שבעה מכוכב "ספיידרמן", "127 שעות" ו"כוכב הקופים: המרד" בן ה-32. מצד שני, אולי הבעיה היא שקשה מאוד לכתוב על הישבן של פרנקו בלי לצאת טיפש או מתלהב.
השחקן עצמו התייחס לצילום ישבנו בכתבה בטון מתחכם שניסה להעמיד את הבחירה באור חתרני: "אנחנו חיים בעידן של פוסט-הלם במובן מסוים. היום ניתן למצוא כמעט כל דבר באינטרנט, אבל כאשר אתה לוקח משהו שמוכר בהקשר מסוים ומפרסם אותו בהקשר חדש על ידי מניפולציה, אתה יוצר הלם. אני לא מתכוון לזעזע את הציבור, אלא להראות דברים באור חדש, על מנת להבין אותם מחדש". וכן, מדובר בתשובה מהתחת.
מי שבכל זאת מעדיף את פרנקו לבוש, יכול לפגוש אותו בקמפיין החדש של גוצ'י, שהתפרסם השבוע. פרנקו, שמלווה את מודעות הפרסומת של בשמי המותג לגברים משנת 2008, הצטלם לסרטון וידאו ולתמונות קמפיין לשירות החדש של גוצ'י לגברים: בגדים בהזמנה. כמו כן, הוא מקפיד להגיע לאירועי השטיח האדום בחליפות המיוצרות עבורו באופן אישי על ידי מעצבת בית האופנה פרידה ג'יאניני, שאמרה עליו: "לג'יימס יש יכולת מולדת לשלב בין קלאסי ואלגנטי עם סגנון עכשווי. הוא יודע לתת אינטרפרטציה אישית ללבוש פורמלי, וזה למעשה הדבר האמיתי, הרוח של השירות החדש". מחיר חליפה של גוצ'י מתחיל ב-1,900 פאונד, ללכת בישבן חשוף יעלה לכם הרבה פחות.