>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק
מעצב האופנה קרל לגרפלד לא נח לרגע. לאחר שבמהלך השנה האחרונה הספיק כבר לעצב בקבוק דיאט קולה ולצלם פרסומת לגלידה וסרט קצר בכיכובם של הדוגמנים בפטיסט ג'יאביקוני וקריסטן מקמנאמי, חשף לגרפלד בן ה-77 בסוף השבוע האחרון את קולקציית הלואו-פרייס שיצר לרשת בתי הכלבו האמריקאית מייסיס. זאת, כמובן, בנוסף לשמונה הקולקציות שהוא מעצב מדי שנה: ארבע לשאנל, שתיים לפנדי ושתיים למותג הנושא את שמו. "מייסיס הוא בית הכלבו המושלם ביותר באמריקה, בו כל אחד יכול למצוא משהו מבלי להחריב את התקציב שלו", אמר לגרפלד לרגל השקת הקולקציה, שתיכנס ב-31 באוגוסט ל-235 חנויות הכלבו בארצות הברית ותימכר גם באתר האינטרנט של החברה.
זו אינה הפעם הראשונה שהמעצב הנודע בוחר לעצב קולקציה להמונים. ב-2004 היה לגרפלד הראשון לשתף פעולה עם קמעונאית האופנה השבדית H&M, וקולקציית הקפסולה שיצר עבורה לנשים ולגברים נחטפה מן המדפים תוך פחות משבוע. בפריז, לונדון וברלין אזלו הדגמים כבר ביום שהגיעו לחנויות. זה מה שקורה כשפריטים שעליהם חתום קיסר האופנה נמכרים במחירים שווים לכל נפש.
יש להניח כי קברניטי מייסיס מאמינים שגם הפעם הפריטים של לגרפלד יתקבלו בהתלהבות יתרה. קולקציית הסתיו תימכר במחירים נוחים של 170-50 דולר, וסגנונה מתמקד בקז'ואל איכותי ומודרני, מהסוג שניתן ללבוש כבגדי יום למשרד וגם לבילוי בערב. לא שונה במיוחד מההיצע הרגיל של רשתות כמו זארה או מנגו, אלא שהפעם מדובר במקור ולא בחיקוי מוזל. "קרל לגרפלד הוא אחד המעצבים המפורסמים של זמננו", אמר על שיתוף הפעולה ג'ף ג'נטה, מנהל מחלקת המרצ'נדייז של מייסיס. "השתתפותו בעיצוב הקולקציה היא אבן דרך משמעותית מבחינתנו, המוסיפה ממד חדש של יוקרה ברת השגה עבור הלקוחות שלנו".
למרות שניתן למצוא בקולקציה רמיזות לסגנון העיצוב המאפיין את לגרפלד, היא רחוקה שנות אור מעיצוביו היוקרתיים לבתי האופנה שׁאנל או פנדי. בין הפריטים שנחשפו לפני מספר ימים בלטו שמלה שחורה ללא שרוולים עם צווארון גברי לבן כמו זה שבו מתהדר המעצב עצמו, גופיות גולף מסריג בצבע פוקסיה, כותונת לבנה שנלבשה מתחת לחליפת חצאית שחורה המסתיימת מעל גובה הברכיים, ושמלות בהדפסי פייזלי בגווני ורוד וכתום, המזכירות את אופנת שנות ה-60.