מותג האופנה קום איל פו מעורר לרוב שתי אסוציאציות: בגדים יקרים באופן שערורייתי, ושיח פוליטי/תרבותי/מגדרי שמודבק עליהם באופן תמוה ומלאכותי למדי. ובכן, גבירותיי ורבותיי, אנו גאים לבשר על מהפך. בלי אג'נדה, בלי תצוגה בחירייה ובלי הטפות מוסר – הקיץ אפשר סוף סוף להתייחס רק לבגדים של קום איל פו. האם זה סימן שבמותג הבינו כי העיצובים טובים מספיק כדי לזכות במלוא תשומת הלב?
"עשינו שינוי אסטרטגי משמעותי", אומרת בתחילת הפרזנטציה אירה גולדמן, המעצבת הראשית של קום איל פו. "עד עכשיו עבדנו כפי שנהוג בחו"ל, כלומר ייצרנו שתי קולקציות בשנה. אך בעקבות השינויים בענף הצרכנות, כמו גם במזג האוויר המקומי, הגענו למסקנה שנשים מחפשות פריטים המתאימים למזג האוויר הנוכחי ולא העתידי". כלומר, מעתה יציע המותג ארבע קולקציות בשנה במקום שתיים – שלוש המיועדות לשלבים שונים של קיץ הישראלי ואחת מצומצמת שתתאים לחורף הקל והקצרצר. לשמחת לקוחות המותג, בין קולקציה לקולקציה ייערך סייל צנוע.עד כאן הכול נשמע מציאותי ומרענן. הבעיה מתחילה כשבוחנים את הקולקציה עצמה. מצד אחד של החנות ניצבת הקולקציה הקודמת: צבעונית, קיצית וססגונית, עתירת הדפסי פרחים ופסים. בקיצור, המראה המושלם לשיא הקיץ. הקולקציה הנוכחית, לעומת זאת, שנמצאת בצד השני של החנות ואמורה להתאים בדיוק לכבשן יולי-אוגוסט, היא כהה וחורפית למראה. הפריטים אומנם עשויים כולם מבדים קלילים ודקים, אך צבעוניות החום-שחור-ירוק זית השולטת פוגמת מאוד בתחושה האוורירית.
השורה התחתונה
מדד האיכות: מצוין, בדים ותפירה באיכות מעולה.
מדד השיק: לא רע, אך לא מוצלח כמו בקולקציה הקודמת.
למי מתאים: בעיקר לנשים מעל גיל 40 שמחזיקות בממון רב ובנטייה לקדרות חורפית גם בקיץ.
כמה להוציא: ללא ספק, צריך אפשרות להיכנס לאוברדראפט אם רוצים לקנות בחנות.