מותג בגדי הים הוותיק גדעון אוברזון זוכה העונה למתיחת פנים בעזרת מעצבת חדשה: קרן גסנר בת ה-30. אל הנעליים הגדולות שהותיר אחריו אוברזון נכנסה גסנר בחמש וחצי השנים האחרונות – תחילה כסטאז'רית בבית האופנה גדעון אוברזון ובהמשך כיד ימינו של המעצב בקו בגדי הים, שהפך ב-2003 לחלק מקבוצת מותגי גוטקס מודלס.
קיץ 2011 היא העונה הראשונה של גסנר כמעצבת הראשית של המותג. "יש מורשת מאוד גדולה מאחוריי", היא אומרת כמעט בהכנעה. "זהו מפעל חיים של גדעון אוברזון והיתה חשובה לי מאוד הלמידה של המותג. לא יכולתי לעשות מה שאני רוצה, אלא לשמר את העבר. בגדי הים של אוברזון הם לא בגדי ים שטוחים. יש בהם עומק ורובד נוסף". מורשת היא מילת מפתח בתעשיית האופנה השנה. בתי אופנה בעלי עבר עשיר כמו ברברי, גוצ'י ומיסוני מבקשים העונה לנסח עידן של עיצוב עכשווי ברוח המורשת המפוארת של כל אחד מהם: החל ממודעות הקמפיין ועד לחזרה אל דגמים בעלי ערך נוסטלגי וסנטימנטלי. בבית גדעון אוברזון המקרה שונה. למרות טענתה של גסנר כי עבדה בצמוד לארכיב היצירה של אוברזון, התוצאה הסופית חיוורת. מי שנכח בתצוגות האופנה המפוארות של המעצב, זוכר קבוצות בגדי ים עשירים בהדפסים וקבוצות צבע ויטאליות. אלו נפקדו העונה לטובת קבוצת הדפסים חלשה ונטייה לבגדי ים חלקים המעוטרים באורנמנטים. לדברי גסנר, השינוי נובע מדרישת הלקוחות ולא מתוך ניסיון להוזיל עלויות. "במרוצת השנים היתה השתלטות של הדפסים ומקומם של בגדי הים החלקים פחת", אומת גסנר. "במקביל היתה דרישה של הלקוחות לבגדי ים חלקים, ולכן נעשה גידול במחלקה זו. כמו כן, הוספנו לכל קבוצה חלקה אביזרים משלימים כמו פרחי לייקרה בתלת ממד וחיתוכי לייזר. זו פרוצדורה טכנית שלמה".שורה תחתונה
מדד האיכות: טובה מאוד. גדעון אוברזון הוא מותג יוקרה בינלאומי, ולכן יש הקפדה על תפירה איכותית ובנייה אמינה של הגזרות.
מדד השיק: בינוני. קולקציית קיץ 2011 לא תיזכר כמובילה אופנתית בשוק.
למי מתאים: לנשים עם כיס עמוק שמחפשות בגד ים תומך.
כמה לבזבז? 500 שקל. טווח המחירים המצומצם לא משאיר בידייך אפשרויות רבות.