חברת האופנה קסטרו שוקדת בימים אלו על הקמת מותג אופנה חדש. ל-Xnet נודע כי בקסטרו עובדים על השקת מותג פרמיום, אשר ימותג בנפרד מספינת האם. במילים אחרות, החברה מנסה לבנות ברנד יוקרתי יותר בסגנון COS של H&M או בננה רפבליק מבית גאפ. כמו אצל המתחרות שעשו עלייה ארצה בשנה וחצי האחרונות, גם כאן ניתן לשער כי רמת המחירים תעלה ב-30 אחוז בקירוב.
לדברי מקורבים, המותג יושק במהלך 2012 ויהיה שונה בעיצוביו מקסטרו. דובר נוסף מסר כי המותג יתמקד בפיתוח קו בגדי ערב לנשים ולגברים. כחלק ממערך ההתארגנות נשלחו לאחרונה כמה ממעצבי החברה ללונדון, ובסוף השבוע האחרון שבו מפגישות עבודה לפיתוח המוצר בהונג קונג.
זה אינו הפרויקט היחיד שעליו שוקדים בחברה. ביום ראשון הקרוב תשיק קסטרו שיתוף פעולה מסקרן עם מעצב האופנה הצעיר אלון ליבנה, כחלק מזכייתו במקום הראשון בריאליטי האופנה "פרויקט מסלול" לפני קרוב לשנתיים. בקולקציה עשרות פריטי לבוש ואביזרי אופנה, אשר פותחו ועוצבו על ידי ליבנה בשיתוף חטיבת המעצבים של קסטרו.
אתי רוטר, מנכ"ל ובעלים משותף בחברה, אישרה את הפרטים ומסרה בתגובה: "בקסטרו תמיד חושבים הלאה. אנו נמצאים כרגע בתהליכי הגיבוש של הדברים, כי חשוב לנו להוציא את המוצר הטוב ביותר".