סלבריטאים רבים כבר הבינו מזמן את הפוטנציאל העצום שגלום בשימוש בשמותיהם. רבים מהם בוחרים לעשות זאת על ידי הפיכת לפרזנטורים של חברות קוסמטיקה ואופנה. בתמורה לסכומים מכובדים הם נדרשים לפעמים להצטלם לאיזה פוסטר, להשתתף בכמה השקות - ולהשתדל לא להיתפס כשהם משתמשים במוצר מתחרה.
אבל יש סלבריטאים שמחליטים לקחת את העניין הזה צעד אחד קדימה. במקום להיות הפנים היפות של מותג כלשהו, שאין להם קשר אמיתי אליו, הם משיקים תחת שמם מוצר כלשהו - בין אם בושם, תכשיר קוסמטי או ליין ביגוד. לפעמים זה תחת חברה מוכרת, ולפעמים כעסק עצמאי משלהם. נכון, זה לא שאנחנו מאמינים שג'ניפר לופז באמת ישבה במעבדה ורקחה מיני חומרים ליצירת הבושם שלה, אבל כנראה שהזיהוי של הסלב עם המוצר מצליח מספיק כדי לגרום למעריצים לקנות אותו.
כך הגענו למצב שבו כל יוצאת ריאליטי שאף אחד לא שמע עליה מוציאה בושם חדש וכל זמר היפ-הופ שני משיק ליין של נעליים מעוצבות. החברות מחליפות את האריזות ואת השם - והופ, הנה לכם מוצר חדש ונוצץ של הכוכבים הכי לוהטים היום בטלוויזיה, בקולנוע או ביוטיוב. האם האריזה הנוצצת והשם שגורם לנו להתעטף כמעט באבק הכוכבים מעידים על טיב המוצר? אין לדעת, אבל אתם מוזמנים לבדוק בעצמכם. הנה אוסף המוצרים הכי חדשים שהשיקו הסלבריטאיות הכי לוהטות. בקרוב במכולת הקרובה?1. האחיות קרדשיאן
מי הן: כוכבות ריאליטי שעובדות בלהיות מפורסמות.
רוצות למכור לנו: ליין איפור בשם Khroma Beauty.
התחזית: האחיות קרדשיאן יודעות לעשות ביזנס. כל עוד הן יישארו בכותרות ויככבו על שטיחים אדומים ובמדורי הרכילות, הליין יצליח כמה עונות ובוודאי יימכר טוב בחג המולד. אבל גם אם האיכות תהיה טובה, ברגע שהאחיות יירדו מגדולתן המפוקפקת, גם הליין ייאבד את זכות הקיום שלו.
2. אלישיה סילברסטון
מי היא: שחקנית שמוכרת לנו מהסרט "קלולס" (1995) ובשנים האחרונות ידועה כגורו של בריאות וטבעונות. ב-2009 יצא ספרה המדריך לחיים טבעוניים.
רוצה למכור לנו: ליין מוצרים קוסמטיים ואיפור אורגניים בשיתוף פעולה עם המותג Juice Beauty.
התחזית: בסרטוני הווידאו הביתיים שלה, אלישייה מקדמת את המוצרים האורגניים ורואים שהיא באמת מאמינה במה שהיא מוכרת. במקרה הזה, היתרון של היותה סלבריטאית משתלב נפלא עם אורח החיים הטבעי והבריא שלה, ורוב הסיכויים שהמוצרים באמת איכותיים.
3. קארין רויטפלד
מי היא: עורכת מגזין "ווג פריז" לשעבר ואייקון אופנה.
רוצה למכור לנו: ליין איפור בשיתוף פעולה עם חברת הקוסמטיקה והאיפור M.A.C.
התחזית:מאק ידועים בשיתופי הפעולה שלהם עם סלבריטאים ואיט גירלז. כשהם בחרו בקארין רויטפלד הם ידעו שהליין ידבר לפלח הנשים הבשלות שיודעות מה טוב להן ולא מתפשרות על איכות. הערך המוסף של קארין רויטפלד היא השיק שהיא מביאה מעולם האופנה, ובניגוד לשאר הסלבס הקלולס, היא באמת יודעת משהו על קוסמטיקה.
4. ליידי גאגא
מי היא: זמרת, אמנית פורצת דרך ואייקון אופנה
רוצה למכור לנו: בושם שחור!
התחזית: ליידי גאגא היא אלכימאית, שכל דבר שהיא נוגעת בו הופך לזהב. יש לה את היכולת להמציא את עצמה ואת העולם מחדש אפילו שכבר בטוח שהכל כבר קיים. הפעם היא מביאה לנו המצאה חדשה, "FAME", הבושם הראשון בעולם בצבע שחור. היא קידמה אותו כמו שרק היא יודעת, כולל לקעקע לעצמה את העורף במסיבת ההשקה, והיום אין מישהו בעולם שלא סקרן לדעת איך עובד בושם שחור.
5. ניקי מינאז'
מי היא: זמרת היפ-הופ טראשית וגרוטסקית.
רוצה למכור לנו: בושם חדש שלה וליין מוצרי איפור בשיתוף פעולה עם ויווה גלאם - קרן האיידס של מאק.
התחזית: ניקי מינאז' היא אשת עסקים לא קטנה. באמתחתה שיתופי פעולה עם אדידס ועם חברת הלקים OPI. לאחרונה היא נרתמה לקרן האיידס של מאק יחד עם ריקי מרטין ויצרה ליין שכל הכנסותיו הן תרומה למטרה נעלה. בימים אלה ממש היא משיקה את הבושם הראשון שלה. ברור שהוא חייב להיות משהו מיוחד כדי להתכתב עם האישיות הצבעונית שלה ולכן הבקבוק הוא מעין בובת מיניאטורה של הכוכבת, מצופה זהב עם שיער ורוד אייקוני, סטרפלס לבן שמדגיש את גזרתה הנשית של ניקי ואפילו שרשרת קטנה עם שמה מעטרת את הבקבוק. יכול להיות שכל הקישוטים שמסביב בעצם מחפים על "פלופ" אחד גדול?
6. פרגי
מי היא: זמרת, חברה בלהקת ה"בלאק אייד פיז".
רוצה למכור לנו: לקים בשיתוף עם חברת Wet N Wild.
התחזית: לאחר שפרגי הוציאה מספר מוצרי קוסמטיקה בשיתוף פעולה עם חברות, הגיע תור הלקים. הזמרת השיקה קולקציית לקים צבעונית ועשירה בנצנצים וכוכבים לפי מיטב הטרנדים של התקופה. לכל הגוונים היא נתנה שמות, חלקם בהשראת שירים שלה. מצ'עמם.
7. ניקול ריצ'י
מי היא: ידוענית.
רוצה למכור לנו: בושם.
התחזית:ניקול כבר מזמן הוכיחה את כישוריה כאשת עסקים: הספר שלה הפך לרב מכר, קולקציית הביגוד שלה מצליחה וכעת הגיעה הזמן לבושם ראשון. אחרי הכל היא חייבת להדביק את הפער מול חברתה לשעבר, פאריס הילטון. בקבוק הבושם מעוצם בטוב טעם וניקול מספרת שהריח שלו מושפע מהריחות שאמה היתה רוקחת לעצמה והם צרובים בזכרונות ילדותה. מקסים, רק ברור שבמקרה הזה, לא רק הריח הוא שיקבע אם הבושם יצליח או לא.
8. סלינה גומז
מי היא: זמרת, שחקנית והחברה של ג'סטין ביבר.
רוצה למכור לנו: שוב לקים.
התחזית:סלינה גומז אולי רק בת 19 אבל יש לה קהל שבוי. היא כוכבת הילדים הבלתי מעורערת של היום ויחד עם הבויפרנד, שהוא רק הילד הכי מפורסם בעולם, הם כובשים עוד ועוד פסגות. אז אחרי שאדון ביבר השיק שיתוף פעולה עם OPI לקולקציית לקים בהשראת שיריו או שטות בסגנון, הגיע תורה של הגברת גומז. אל תראו אותה ככה, יש לה כבר בושם הנושא את שמה (שהיה נפילה רצינית, אגב) וקולקציית בגדי ים. אבל כנראה שמה שטוב בשביל סלינה טוב בשביל הילדות.