כיסוי פנים ב-122 שקל? אחותה של אמל קלוני מכעיסה את הרשת

המעצבת טאלה אלמודין מציעה מסכות יוקרתיות ומעוצבות במחיר גבוה ועם אספקה תוך 12-8 שבועות. הגולשים לא נשארו שקטים: "משתמשת בפחד כדי להרוויח כסף"

איתי יעקב

|

17.03.20 | 14:05

מסכה מעוצבת של מותג האביזרים TALA במחיר 33 דולר (122 שקל), הצליחה להוציא מהציבור רגשות שליליים. שלא לומר, עצבים. המותג, בבעלות המעצבת טאלה אלמודין, אחותה של אמל קלוני וגיסתו של השחקן ג'ורג' קלוני, מציעה תחת השם החושני Le Masque מסכות פנים מבד אשר יסופקו תוך 12-8 שבועות, צעד שהופך את המהלך השיווקי למופע ציני מרגיז.

 

עוד על אופנה בימי קורונה:

 

"בעולמנו המשתנה ללא הרף", נכתב בדף הצגת הקולקציה, "כיסויי הפנים היוקרתיים מציעים הגנה עם כישרון. Le Masque מעוצב עם קימורים טבעיים של הפנים והראש, כדי לתת לך התאמה נוחה יותר". בנוסף השיקו במותג גם נרתיק "סניטרי" שמחירו 35 דולר (130 שקל), שאיתו מוזמנות הלקוחות "לשמור על חיטוי הידיים ועל השפיות". הנרתיק מגיע במגוון צבעים ודוגמאות עם שמות פסאודו-קוליים כמו "לבן מרושע" ו"פאנק פינק קאמו", שזה, בעברית, נרתיק בסגנון פאנק בדוגמת הסוואה צבאית בצבע ורוד.

 

"הגנה עם כישרון", נכתב בעמוד של המעצבת טאלה אלמודין (צילום: מתוך totallytala.com)
    "הגנה עם כישרון", נכתב בעמוד של המעצבת טאלה אלמודין(צילום: מתוך totallytala.com)

     

    כאמור, הצעד של אלמודין לא התקבל בחיוך. "את משתמשת בפחד של אנשים כדי להרוויח כסף וזה מהלך מגעיל", כתבה לה אחת העוקבות באינסטגרם, "המסכות האלה לא יגנו על אנשים". אחרת הוסיפה: "את צריכה להתבייש בעצמך על כך שאת מוכרת את המסכות האלה, בניסיון להרוויח על גב נגיף הקורונה שהורג אלפי אנשים".

     

    "חסרת רגישות", "מאכזב בצורה בלתי נתפשת" ועוד תגובות שליליות הופיעו באינסטגרם לצד תגובות חיוביות כמו "וואו", "יפה מאוד" ואימוג'ים של לבבות. אלה הובילו לתגובה רשמית של המותג, שהודיע כי מדובר בכלל בצעד הומניטרי ומאה אחוז מהכנסות מכירת המסכות יועברו לארגון הצלב האדום בסינגפור, שם מתגוררת המעצבת, במטרה לסייע לנפגעי נגיף הקורונה.

     

     

    האם לא היה פשוט יותר לתרום את הכסף בלי ליצור מהלך ציני על גבי הפניקה של מיליוני אנשים בעולם? כנראה שיחסי ציבור חשובים יותר. התייחסות אחרת למצב מגיעה מכיוונו של דב צ'רני – בעבר האיש מאחורי ולפני המותג ההיפסטרי אמריקן אפרל, שנפרד ממנו לאחר שהואשם בהטרדות מיניות, וכיום הבעלים של המותג לוס אנג'לס אפרל, שמציג גם הוא סגנון נונשלנטי בייצור אמריקאי על דוגמניות ענוגות ושבריריות.

     

     

    צ'רני ניצל את עמוד האינסטגרם של המותג והציע את צוות העובדים והניהול של החברה, שמונה למעלה מ-450 איש, לייצור מסכות או מוצרים רפואיים אחרים עבור כל סוכנות ממשלתית בארצות הברית. "אנו מבינים שזהו הזמן של חברות אמריקאיות להגביר ולסייע במאבק במשבר זה", כתב צ'רני, והוסיף את מספר הטלפון שלו: 213-923-7943. אל תשכחו להוסיף קידומת לארצות הברית.

     

      ואיך מתמודדים מעצבי האופנה הישראלים עם משבר הקורונה?

      שבוע האופנה נדחה, החנויות נסגרו - המעצבים מסתכלים קדימה. לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: אסף עיני)
      שבוע האופנה נדחה, החנויות נסגרו - המעצבים מסתכלים קדימה. לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: אסף עיני)

       

       

       
      הצג:
      אזהרה:
      פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד