בתי האופנה לגברים שולפים בימים אלה הצצות ראשונות לקמפיינים של עונת האביב, שבאופן תואם נראים כאילו לוהקו מתוך טקסי הפרסים לסרטים והטלוויזיה של הרגע. האחרון שהצטרף לרשימה היוקרתית הוא השחקן זוכה גלובוס הזהב בראד פיט, מחזה נדיר כשזה מגיע לקמפיינים של מותגי אופנה.
פיט בן ה-56 הצטלם עבור מותג חליפות היוקרה האיטלקי בריוני (המותג החביב גם על ראש הממשלה בנימין נתניהו), המלביש אותו בקביעות על השטיח האדום. מחיר חליפה אחת בתפירה אישית, אגב, עלול להגיע גם לסכום דמיוני של 50 אלף דולר. בתצלום הבודד ששוחרר עד כה, מופיע פיט בשחור-לבן תחת הכותרת Tailoring Legends לציון 75 שנה למותג. "תמיד הערכתי את האלגנטיות והעיצוב העל-זמני של בריוני", מסר השחקן, "המותג מגלם יצירתיות, איכות ומצוינות".
דפדוף במגזיני האופנה לגברים מגלה לצד פיט פרצופים מוכרים נוספים: ג'ארד לטו מצולם עם הזמרת לנה דל ריי בקמפיין הבישום החדש של גוצ'י כשהוא מעוטר זקן עבות ועיני תכלת מפלדה; המוזיקאי פרנק אושן והשחקן הצעיר אוסטין באטלר חולקים את הקמפיין של פראדה, אולי היפה ביותר מכולם; והשחקן רמי מאלק, שקטף לפני שנה את פרס האוסקר על תפקידו הבלתי נשכח כפרדי מרקורי בסרט "רפסודיה בוהמית", מופיע בסדרת תצלומים נהדרים בשחור-לבן לקו הגברים של סן לורן. גופו הגבעולי נדחס בקלות לגזרות הצרות בעיצובו של המנהל האמנותי אנתוני וקארלו, שכוללות מכנסי סקיני ג'ינס ומקטורנים בסגנון צבאי שזכו לא אחת לכינוי "ז'קט מייקל ג'קסון".
המראות המחוספסים שמציגים הקמפיינים לאביב 2020 מבשרים על עונה של גברים. לא עוד נערים ששערה לא דגדגה את לחייהם. ליהוקם של מוזיקאים ושחקנים אומנם אינו דבר חדש, אך לאחר עונות שבהן צפינו בגברים ענוגים ומטושטשי מגדר – העשור החדש מבקש להשיב ערכים של גבריות ואלגנטיות, לצד יצירתיות ואמנותיות. מספיק להציץ בקמפיינים החדשים של דיור ולואי ויטון, הרוצים לפנות אל דור המילניום הצעיר עם בני דמותם, כדי להבין שאנו על קו התפר בין חילופי הדורות.
הקמפיינים החדשים של בתי אופנה מובילים מחשבתית ורעיונית כמו פראדה וסן לורן מבשרים כי אנו לקראת עידן חדש שמתמקד גם בגברים בני 30 ומעלה (למרות ההבלחה של באטלר בן ה-28). גם הם מבינים כי בני ה-20 פלוס שהתרגשו לפני מספר שנים מפרנק אושן, התבגרו והפכו לגברים שיכולים להרשות לעצמם ז'קט או זוג נעליים של פראדה.
ומה עונה מריה דומרק למגיבים הכועסים באינסטגרם?