אביב 2020 שייך לגברים: המפורסמים הבוגרים מחליפים את הדוגמנים

בתיאום עם עונת טקסי הפרסים, כוכבי המסך מגיעים בהפתעה גם לקמפיינים החדשים של מותגי האופנה היוקרתיים. מי זכה בבראד פיט ומי נדחס לחליפות של סן לורן?

איתי יעקב

|

16.01.20 | 09:57

הזקן גונב את ההצגה. ג'ארד לטו עם לנה דל ריי בקמפיין של גוצ'י
הזקן גונב את ההצגה. ג'ארד לטו עם לנה דל ריי בקמפיין של גוצ'י
מפרס אוסקר לקמפיין של סן לורן. רמי מאלק
מפרס אוסקר לקמפיין של סן לורן. רמי מאלק

בתי האופנה לגברים שולפים בימים אלה הצצות ראשונות לקמפיינים של עונת האביב, שבאופן תואם נראים כאילו לוהקו מתוך טקסי הפרסים לסרטים והטלוויזיה של הרגע. האחרון שהצטרף לרשימה היוקרתית הוא השחקן זוכה גלובוס הזהב בראד פיט, מחזה נדיר כשזה מגיע לקמפיינים של מותגי אופנה. 

 

לא נרתע מחליפות במחיר 50 אלף דולר. בראד פיט לבריוני
    לא נרתע מחליפות במחיר 50 אלף דולר. בראד פיט לבריוני

     

    פיט בן ה-56 הצטלם עבור מותג חליפות היוקרה האיטלקי בריוני (המותג החביב גם על ראש הממשלה בנימין נתניהו), המלביש אותו בקביעות על השטיח האדום. מחיר חליפה אחת בתפירה אישית, אגב, עלול להגיע גם לסכום דמיוני של 50 אלף דולר. בתצלום הבודד ששוחרר עד כה, מופיע פיט בשחור-לבן תחת הכותרת Tailoring Legends לציון 75 שנה למותג. "תמיד הערכתי את האלגנטיות והעיצוב העל-זמני של בריוני", מסר השחקן, "המותג מגלם יצירתיות, איכות ומצוינות".

     

    טובים השניים. אוסטין באטלר ופרנק אושן בקמפיין של פראדה
      טובים השניים. אוסטין באטלר ופרנק אושן בקמפיין של פראדה

       

      דפדוף במגזיני האופנה לגברים מגלה לצד פיט פרצופים מוכרים נוספים: ג'ארד לטו מצולם עם הזמרת לנה דל ריי בקמפיין הבישום החדש של גוצ'י כשהוא מעוטר זקן עבות ועיני תכלת מפלדה; המוזיקאי פרנק אושן והשחקן הצעיר אוסטין באטלר חולקים את הקמפיין של פראדה, אולי היפה ביותר מכולם; והשחקן רמי מאלק, שקטף לפני שנה את פרס האוסקר על תפקידו הבלתי נשכח כפרדי מרקורי בסרט "רפסודיה בוהמית", מופיע בסדרת תצלומים נהדרים בשחור-לבן לקו הגברים של סן לורן. גופו הגבעולי נדחס בקלות לגזרות הצרות בעיצובו של המנהל האמנותי אנתוני וקארלו, שכוללות מכנסי סקיני ג'ינס ומקטורנים בסגנון צבאי שזכו לא אחת לכינוי "ז'קט מייקל ג'קסון".

       

      נדחס בקלות לגזרות הצרות. רמי מאלק לסן לורן
        נדחס בקלות לגזרות הצרות. רמי מאלק לסן לורן

         

        המראות המחוספסים שמציגים הקמפיינים לאביב 2020 מבשרים על עונה של גברים. לא עוד נערים ששערה לא דגדגה את לחייהם. ליהוקם של מוזיקאים ושחקנים אומנם אינו דבר חדש, אך לאחר עונות שבהן צפינו בגברים ענוגים ומטושטשי מגדר – העשור החדש מבקש להשיב ערכים של גבריות ואלגנטיות, לצד יצירתיות ואמנותיות. מספיק להציץ בקמפיינים החדשים של דיור ולואי ויטון, הרוצים לפנות אל דור המילניום הצעיר עם בני דמותם, כדי להבין שאנו על קו התפר בין חילופי הדורות.

         

        רומנטיקה על רקע כביסה. ג'ארד לטו ולנה דל ריי לגוצ'י
          רומנטיקה על רקע כביסה. ג'ארד לטו ולנה דל ריי לגוצ'י

           

          הקמפיינים החדשים של בתי אופנה מובילים מחשבתית ורעיונית כמו פראדה וסן לורן מבשרים כי אנו לקראת עידן חדש שמתמקד גם בגברים בני 30 ומעלה (למרות ההבלחה של באטלר בן ה-28). גם הם מבינים כי בני ה-20 פלוס שהתרגשו לפני מספר שנים מפרנק אושן, התבגרו והפכו לגברים שיכולים להרשות לעצמם ז'קט או זוג נעליים של פראדה.

           

             

            ומה עונה מריה דומרק למגיבים הכועסים באינסטגרם?

            מריה דומרק: "מאז גיל אפס אני סובלת מבריונות על מבנה הגוף שלי". לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: עדי אורני, סגנון: מזל חסון)
            מריה דומרק: "מאז גיל אפס אני סובלת מבריונות על מבנה הגוף שלי". לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: עדי אורני, סגנון: מזל חסון)

             

             

             
            הצג:
            אזהרה:
            פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד