המותג הגרמני בעיר העתיקה: התצוגה של מארק קיין בירושלים

"אלוהים נוכח כאן ומזג האוויר לצדנו", אמר בהתרגשות מנכ"ל המותג, שחשף על רקע חומות העיר את הצעות הלבוש מגרמניה לקהל הירושלמי. מה חשבנו על הבגדים?

איתי יעקב

|

19.11.17 | 13:06

איך נראתה התצוגה של מארק קיין על המסלול בברלין? לחצו לצפייה
חגיגה של הדפסים וצבעי ניאון בשילובים מהפנטים. תצוגת האופנה של מארק קיין בירושלים (צילום: אבי ולדמן)
חגיגה של הדפסים וצבעי ניאון בשילובים מהפנטים. תצוגת האופנה של מארק קיין בירושלים (צילום: אבי ולדמן)

חומות העיר העתיקה בירושלים אירחו בערב חמישי האחרון את תצוגת אביב-קיץ 2018 של מותג האופנה הגרמני מארק קיין, לרגל השקת החנות השנייה של המותג בישראל, שנפתחה בקניון ממילא בעיר. בדברים שנשא בפתיחת התצוגה מנכ"ל המותג, נורברט לוק, הוא סיפר נרגש על מערכת היחסים ההדוקה שלו עם הזכיינית הישראלית מיכל רייפר, בעלת בוטיק מימוזה במרכז שוסטר ברמת אביב ג', המייבאת את עיצובי המותג משנת 2000, ובשנת 2013 השיקה את הבוטיק הראשון שלו בקניון רמת אביב. "פרויקט כזה חייב להיות עם חברים, שאינם רק השותפים העסקיים שלך", ציין לוק, שהגיע ארצה מלווה ברעייתו, ובקארין וייט, הארט דירקטורית הראשית של המותג.

 

  (צילום: אבי ולדמן)
    (צילום: אבי ולדמן)

     

    "פתיחת החנות בירושלים אינה עוד פתיחת חנות רגילה - זהו חלום שמתגשם" (צילום: אבי ולדמן)
      "פתיחת החנות בירושלים אינה עוד פתיחת חנות רגילה - זהו חלום שמתגשם"(צילום: אבי ולדמן)

       

      באקלים הפוליטי בישראל, פתיחת חנות בירושלים של מותג בינלאומי היא מהלך מפתיע. "זהו צעד מאוד נדיר היום שחברות אירופאיות פותחות חנויות מותג מחוץ לאירופה", אמר לוק, "עבורי, פתיחת החנות בירושלים אינה עוד פתיחת חנות רגילה - זהו חלום שמתגשם". עוד הוסיף בטון מבודח, כי החברה אינה נוהגת לקיים תצוגות באוויר הפתוח, מהחשש לגשם. "בעבר קיימנו תצוגה בטנריף והבטיחו לנו יום שמשי, אך ירד גשם. אני אדם מאמין, ולשמחתי, בניגוד לטנריף, כאן בירושלים אלוהים נוכח ומזג האוויר נמצא לצדנו".

       

      היישר לבילוי בריזורט יוקרתי (צילום: אבי ולדמן)
        היישר לבילוי בריזורט יוקרתי(צילום: אבי ולדמן)

         

          (צילום: אבי ולדמן)
          (צילום: אבי ולדמן)

           

          קולקציית אביב-קיץ 2018 של המותג שהוצגה על רקע חומות ירושלים היא חגיגה של הדפסים וצבעי ניאון בשילובים מהפנטים, שאוזנה לאורך התצוגה עם חטיבת פריטי לבוש בסגנון כפרי ובצבעוניות שקטה של לבן, כחול וחול. חדי עין זיהו כי מספר אלמנטים התכתבו עם בית האופנה בלנסיאגה, כמו מגפי הגרב שנחתמים בקו הירכיים, ושילובי הצבעים העזים - ורוד פוקסיה עם ירוק רעל או כחול אלקטריק - שהיו מרגעי השיא של התצוגה. הצבעוניות הנועזת בלטה גם בשמלות בגזרות כפתן משוחררות עשויות משי שיפון, שהופיעו בצבעי ניאון של ורוד, ירוק ותכלת, ונראו כאילו נשלפו מבילוי בריזורט יוקרתי, הרחק מחומות העיר העתיקה.

           

          סגנון ורסטילי. תצוגת האופנה של מארק קיין בירושלים (צילום: אבי ולדמן)
            סגנון ורסטילי. תצוגת האופנה של מארק קיין בירושלים(צילום: אבי ולדמן)

             

              (צילום: אבי ולדמן)
              (צילום: אבי ולדמן)

               

              על אף הדימוי של מארק קיין כמותג ותיק הפונה לקהל מבוגר יחסית, התצוגה בישראל, בהפקתו של מוטי רייף, הפגינה סגנון ורסטילי, שמתאים גם לקהל צעיר ואופנתי, וגם לנשים בוגרות שמחפשות פתרונות לבוש איכותיים, כמו מכנסיים רחבים בגזרה גבוהה, שניתן ללבוש עם חולצות מכופתרות ומקטורנים קלים, או שמלות משי אורגנזה ללא שרוולים, שיתאימו לאירועי הקיץ. המכשול היחיד שעלול להוות מחסום לקהל הירושלמי הצעיר הוא טווח המחירים הגבוה יחסית, שמתחיל ב-420 שקל לפריט ומסתיים ב-5,380 שקל.

               

                (צילום: אבי ולדמן)
                (צילום: אבי ולדמן)

                 

                  (צילום: אבי ולדמן)
                  (צילום: אבי ולדמן)

                   

                    (צילום: אבי ולדמן)
                    (צילום: אבי ולדמן)

                     

                      (צילום: אבי ולדמן)
                      (צילום: אבי ולדמן)

                       

                       
                      הצג:
                      אזהרה:
                      פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד