
ביום שני הקרוב תערוך חברת הודיס את צילומי הקמפיין שלה לעונה הבאה, שיתמקדו הפעם בקו בגדי הים החדש בעיצובה של הפרזנטורית בר רפאלי, עליו דיווחנו לראשונה כאן ב-Xnet. היעד הנבחר לצילומים: חופיה של עיר הקיט הדרומית אילת. לכאורה, מדובר ביעד אופטימלי לצילומי בגדי ים בישראל, בטח נוכח הקרה השוררת בימים אלו כמעט בכל חלקי הארץ, אך עבור הדוגמנית, הנמצאת בחודשי היריון ראשונים, זהו גם ללא ספק שנמוך ביחס ללוקיישנים בהם התרגלה להצטלם בבגדי ים, למשל, בהפקות הבינלאומיות לספורטס אילוסטרייטד בחופי ג'מייקה או על האי קנואן שבים הקריבי. רפאלי יכולה כעת לאמץ את הסלוגן של משרד התיירות מתשדירי השירות בשנות ה-90: "אני קופצת לאילת ושכולם יקפצו".
>> מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק
בניגוד לצילומי עבר של הודיס, ושל כל קמפיין אחר בכיכובה של רפאלי בישראל, סט הצילומים הנוכחי יהיה סגור לתקשורת - מה שאומר רפאלי לא תצטלם עם בטן חשופה בתחילת הריון לעיני צלמי הפפראצי, ולא תענה לשאלות העיתונאים, שרובם ככולם מעוניינים באינפורמציה מצדה על התקופה הסוערת בחייה – ההיריון הטרי והחקירה ברשות המיסים יחד עם אמה והמנהלת האישית שלה, ציפי רפאלי.

לאחרונה נקשר שמה של רפאלי גם בשמו של איש העסקים אמיר ברמלי מחברת רוביקון וקרן קלע שהפסיד את כספם של משקיעים רבים, כפי שחשף כלכליסט, ובעקבותיו התלוננה רפאלי על גניבת זהותה.
בעקבות פרשת המס שהתעוררה לפני כחודש וחצי, התבקשו רפאלי ואמה להפקיד את דרכוניהן, ולפיכך אין באפשרותן לצאת מגבולות המדינה. מדובר במכה קשה לעסקיה של בר, שנהגה מדי שבוע להעלות בחשבון האינסטגרם שלה תמונות מעבודות ברחבי העולם.

הצילומים באילת יתקיימו עם הצוות הישראלי הקבוע של רפאלי בהודיס, והם מהווים גם סוג של סגירת מעגל עבור הדוגמנית בת ה-30, שהחלה את הקריירה שלה בגיל 14 בקמפיין של בגדי הים לחברה הישראלית פלפל, שגם הוא הצטלם בישראל, ולא ביעד מרוחק ואקזוטי. הפעם היא מצטלמת עם הדור הבא ברחמה, וכשהיא מדגמנת את הבייבי החדש שלה – קו בגדי הים בעיצובה.