חדש על הקולב: מה חשבנו על הקולקציות החדשות בחנויות

הנעליים שמוכיחה כי יצירתיות לא חייבת לבוא על חשבון נוחות, מכנסי הג'ינס שיחממו אתכם בחורף, והמותג שמפגיש בין יונית לוי לשרה נתניהו. מסקנות ממדידות

מערכת האופנה

|

10.12.15 | 09:34

נפתול. בין בוהו-שיק למראה בסגנון צבאי ורוקנרול (צילום: לוק ברוסט)
נפתול. בין בוהו-שיק למראה בסגנון צבאי ורוקנרול (צילום: לוק ברוסט)
איזבלה. גזרות מוצלחות ומחמיאות (צילום: איתן טל)
איזבלה. גזרות מוצלחות ומחמיאות (צילום: איתן טל)

המבקרת: מאשה רודוב

 

 

יונייטד ניוד

 

מה מוכרים לנו? קולקציית סתיו-חורף של יונייטד ניוד בעיצוב האדריכל רם ד' קולהאס, שהקים את מותג הנעליים ב-2003 יחד עם גלאהד קלארק, נצר למייסדי חברה ההנעלה הבריטית קלארקס. הקולקציה מציגה מדי עונה כעשרה דגמים חדשים,

לצד עדכונים לדגמים איקוניים כמו מוביוס, אימז ופולד. החורף נראה כאן השראות מהארון הגברי, עקבים מסותתים, שימוש בעורות מטאליים, חיתוכים גיאומטריים, שילוב חומרים אקריליים, הדפסי סיליקון, צבעים וטקסטורות. קולקציית הגברים, שנוספה לתמהיל רק לאחרונה, מהווה כיום כ-30 אחוז מהמגוון, ומציעה דגמי נעליים ומגפיים המצוידים בחלקם בטכנולוגיית EVA לבלימת זעזועים.

 

האם קנינו את זה? מעל לכל צל של ספק. אם אתם מחפשים נעליים שמשלבות אמירה עיצובית חזקה וייחודית מצד אחד, והתייחסות טרנדית מצד שני – יונייטד ניוד הוא המותג בשבילכם. איכות החומרים, טיב הגימור, המשקל הקל ומגוון הצבעים והעקבים, הופכים את יחס הערך-מחיר לכדאי ביותר.

 

 

יונייטד ניוד. נעליים שהן גם פיסוליות וגם נוחות
    יונייטד ניוד. נעליים שהן גם פיסוליות וגם נוחות

     

     

    נקודות האור

    השפה העיצובית. קשה עד בלתי אפשרי לטעות בזיהוי נעלי יונייטד ניוד – זאת בזכות פיתוח ייחודי של חומרים כמו סקובה מודפסת וגומי בדוגמה גיאומטרית, עקבים ארכיטקטוניים ושקופים, ומשחקי צבעים ומרכיבים שהופכים את דגמי המותג לפריטים פיסוליים של ממש.

     

    הנוחות. ההשקעה באימום ובריפוד הפנימי ניכרת במדידה של נעליים שטוחות לא פחות מאשר במדידה של נעלי עקב בגובה 12 ס"מ – הוכחה ניצחת שיצירתיות לא חייבת לבוא על חשבון נוחות.

     

    האופנתיות. ביונייטד ניוד לא מגדירים את עצמם כמותג סופר טרנדי, אך הדגש האופנתי מקבל נוכחות מקולקציה לקולקציה. אופנתית במיוחד היא קבוצת אומה, הכוללת שני דגמי מגפונים עם סוליה לבנה, עקבי רוקי וחרטום שפיץ מעור שחור; נעלי אוקספורד עם עקבים בגובה שישה או תשעה ס"מ; מגפוני צ'לסי ומוקסינים – שעובדים יחד כקבוצה עם עוצמה, וגם כזוגות בודדים.

     

    נקודת החושך

    שחזור ההצלחות הקודמות. עדכון להיטי העבר בעוד ועוד וריאציות צבעוניות לא תמיד עומד במבחן הזמן מבחינה אופנתית, במיוחד לאור הדגמים החדשים בתמהיל. אומנם משיחה עם יבואני המותג עולה כי הדבר נובע מביקוש בלתי פוסק של אותם דגמים ותיקים, אך בעינינו השעתוק האינסופי הזה רק גורע מערכם העיצובי לטווח הרחוק.

     

    מחירים: 2,500-760 שקל.
    להשיג בחנויות הדגל של המותג: קניון רמת אביב; דיזנגוף 180, תל אביב.

     

    מה קנינו השבוע ביונייטד ניוד?

    סניקרס לגברים, 790 שקל; מגפוני עקב, 1,350 שקל; מגפונים עם עקבי פלטפורמה, 1,450 שקל
      סניקרס לגברים, 790 שקל; מגפוני עקב, 1,350 שקל; מגפונים עם עקבי פלטפורמה, 1,450 שקל

       

       

      נפתול

       

      מה מוכרים לנו? קולקציית סתיו-חורף של מותג אופנת הנשים המקומי נפתול בעיצוב נתלי אליאן, שלוקחת את הבוהו-שיק המזוהה איתה לכיוונים של מראה צבאי ורוקנרול. שמלות מקסי וחולצות רחבות מכותנה שוויצרית וויסקוזה, שעומדות במרכז הקולקציה, זוכות לצבעוניות שטופה של כחולים ואפורים, ומלוות בחלקן בגימור "פרום" או בפאנלים מקטיפה צרובה. לצדן ניתן למצוא מגוון קרדיגנים וסריגים בעוביים ואורכים שונים מפרנץ' טרי וכותנה, כשהמגע הרוקיסטי בא לידי ביטוי בשילוב ניטים וחומרים דמויי עור בעליוניות וז'קטים, וכן בשמלות וחולצות משובצות בגוני שחור, לבן וירוק.

       

      האם קנינו את זה? כן, בזכות הגזרה המחמיאה והנינוחה, החומרים הטבעיים, החשיבה על טוטאל לוק מאוזן וההשקעה בפרטים הקטנים.

       

       

      נפתול. גזרות מחמיאות וטוטאל לוק מוצלח (צילום: לוק ברוסט)
        נפתול. גזרות מחמיאות וטוטאל לוק מוצלח(צילום: לוק ברוסט)

         

         

        נקודות האור

        הטוטאל לוק. שמלות הכותנה והוויסקוזה, אותן יוצרת אליאן עם דיטיילים משתנים במעין עבודת פאזל וצביעה ידנית, מצליחות לקרוץ לטרנדים העונתיים בלי לוותר על סגנון עצמאי, ומשתלבות היטב עם סריגי האוברסייז הזורמים ועם ז'קטים בסגנון ספורטיבי או צבאי.

         

        הסריגים. אליאן מצליחה לייצר בארץ סדרה של סריגים יצירתיים ומלאי פרטים, כמו משחקי ריב, תפרים מוסתים, פרנזים, שסעים ומכפלות א-סימטריות. העונה תוכלו למצוא כאן גם מענה רחב לצווארוני הגולף הטרנדיים.

         

        נקודת החושך

        היעדר הצבע. למרות עבודות היד הנרחבות וההשקעה בפרטים שהופכים כל בגד למוצלח בפני עצמו, הקולקציה הנוכחית של נפתול נראית מעט חיוורת וחסרה את ההיבט הפולקלוריסטי והצבעוני המזוהה עם המותג. אריג שבטי מדרום אמריקה, המופיע רק בשרוולים של ז'קט דמוי עור מוצלח, היה יכול לייצר את האיזון המבוקש – אך הוא לא שב להופיע באף דגם נוסף.

         

        מחירים: מכנסיים, 590-450 שקל; שמלות, 820-400 שקל; חולצות, 450-350 שקל.
        להשיג בנפתול, עמיעד 13, שוק הפשפשים, יפו.

         

        מה קנינו השבוע בנפתול?

        ז'קט דמוי עור עם שרוולים צבעוניים, 750 שקל; קרדיגן עם פרנזים, 680 שקל; שמלה, 720 שקל (צילום: קית' גלסמן)
          ז'קט דמוי עור עם שרוולים צבעוניים, 750 שקל; קרדיגן עם פרנזים, 680 שקל; שמלה, 720 שקל(צילום: קית' גלסמן)

           

           

          ג'וסי קוטור הולידיי

           

          מה מוכרים לנו? קולקציית קפסולה לעונת החגים של המותג הקליפורני ג'וסי קוטור, העובד בשנים האחרונות על מיתוג מחדש במשבצת הפרימיום. זו קולקציה רחבה למדי, הכוללת מגוון שמלות קוקטייל, קרדיגנים מקושטים וז'קטים מבוקלה עם עיטורי מתכת מוזהבת, מעילי פרווה צבעוניים וקו של פריטי ג'ינס – כולם עם דגש על לורקס, רקמת פנינים וקריסטלים, נוצות ותחרה. קולקציית הקפסולה מציגה גם גרסה ממותגת ונוצצת במיוחד של חליפות האימונית מקטיפה, מסימני ההיכר של המותג, וקו של תיקים עם שרשראות ועיטורים מוזהבים נוספים.

           

          האם קנינו את זה? חלקית. השאיפה להיכלל במשבצת הפרימיום, שניכרת בכמה סריגים, ז'קטים ותיקים מוצלחים, מתרסקת לנוכח העומס המצועצע המאפיין את המותג גם בימים כתיקונם, ולא רק בקו לעונת החגים. אנחנו סבורים כי עיצוב קולקציה מהודקת ומצומצמת יותר, יחד עם ויתור על חליפות הקטיפה, היו מעבירים את המסר בצורה טובה יותר.

           

           

          ג'וסי קוטור הולידיי. מראה צבעוני ומתקתק
            ג'וסי קוטור הולידיי. מראה צבעוני ומתקתק

             

             

            נקודות האור

            המסחריות. ג'וסי קוטור הוא לא כוס התה של כל אחת, אבל אי אפשר להתעלם מכך שהוא מספק מענה לחובבות מראה צבעוני ומתקתק בסגנון שהפך לקאלט בסרט "קלולס". אם מבט על הקולקציה בכללותה יוצר תחושה של עומס, פריטים בודדים – בעיקר ז'קטים מבוקלה ולורקס עם כפתורי ושרשראות זהב בקריצה לשאנל, ז'קט בומבר, קרדיגן בקישוט קריסטלים ומעילי פרווה צבעוניים – ישתלבו נהדר בכל מלתחה.

             

            התיקים. אם בשאנל עסקינן, סדרת התיקים הקטנים הכוללת תיקי יד, צד וגב, רוכבת על כל האלמנטים המזוהים עם מותג היוקרה הצרפתי – קווילט, בוקלה, שרשראות ועור. התוצאה המתקבלת היא קוקטית, אופנתית ועשויה היטב, דבר שבולט במיוחד בתיק העור עם סוגר המנעול המוזהב.

             

            נקודת החושך

            העריכה. נפח קולקציית הקפסולה הגדול למדי – שעולה על מכלול הקולקציה של ג'וסי קוטור כפי שהיא מוצגת בסניפי פקטורי 54 – הוא, לדעתנו, נקודת התורפה שלה. עריכה של פריטי קז'ואל כמו חליפות אימונית ופריטי דנים בסיסיים לטובת התמקדות בפריטים מוקפדים יותר באוריינטציית ערב וחג, היתה מספקת לבגדים המוצלחים שבקולקציה במה ראויה יותר.

             

            מחירים: מכנסיים, 1,790-690 שקל; שמלות, 1,490-995 שקל; מעילים, 2,590-1,290 שקל; תיקים, 1,490-499 שקל; ארנקים, 790-490 שקל.
            להשיג ברשת פקטורי 54.

             

            מה קנינו השבוע בג'וסי קוטור הולידיי?

            תיק גב קטן, 1,490 שקל; ז'קט בומבר, 1,890 שקל
              תיק גב קטן, 1,490 שקל; ז'קט בומבר, 1,890 שקל

               

               

              המבקר: איתי יעקב

               

               

              רנגלר

               

              מה מוכרים לנו? קולקציית סתיו-חורף של חברת האופנה האמריקאית רנגלר, שהשיקה לאחרונה חנות ראשונה בישראל, בקונספט חנות בתוך חנות במתחם שרונה. כמו תמיד אצל רנגלר, תוכלו למצוא על הקולבים אופנת קז'ואל לנשים ולגברים, הכוללת מכנסי ג'ינס במגוון גזרות ושטיפות, וחלקים עליונים המאפשרים יצירת טוטאל לוק של מראה קולג' בוי אמריקאי. בהיצע: חולצות משובצות במראה גראנג', סווטשירטים חלקים עם צווארון ניקי, ווסטים מחממים בצבעוניות של נייבי, שחור ואדום.

               

              אחת הטכנולוגיות המעניינות בקולקציה היא טרמולייט - סיבים המושתלים במכנסי הג'ינס לשמירה על חום הגוף בחורף. גם קו מעילי הפוך לגברים מציע הגנה מקור ומתחייב לחמם אתכם גם בטמפרטורה של מינוס 25 מעלות. מחירם הנגיש של המעילים הופך אותם לאטרקטיביים, במיוחד למי שמתכוון לבלות את חודשי החורף בערבות סיביר.

               

              האם קנינו את זה? בגדול, כן. רנגלר הוא מותג אופנה שמרני הפועל בגבולות המאוד ברורים של אופנת הקז'ואל האמריקאית, והוא עושה זאת על הצד הטוב ביותר.

               

               

              רנגלר. השקעה ביצירת טקסטיל מקורי וחדשני (צילום: ליאור קסון)
                רנגלר. השקעה ביצירת טקסטיל מקורי וחדשני(צילום: ליאור קסון)

                 

                 

                נקודות האור

                הטכנולוגיה. ברנגלר מבינים, ובצדק, שבעידן של שיחזור ומיחזור מגמות, החידושים הגדולים בענף האופנה קורים היום בעיקר ביצירת טקסטיל מקורי וחדשני. בקולקציית הגברים החדשה הם מציגים מכנסי ג'ינס מדגם Colton הקלאסי, הפעם בהשראת מכנסי אופנוענים, המעוטר תיפורים בולטים שנראים כמגני ברכיים. המכנסיים יוצרו בשתי טכנולוגיות שגברים ישמחו לאמץ: Rain Ready ו-Cold Ready - הראשונה דוחה מים, השנייה שומרת על חום הגוף. על פי נתוני החברה, בד הדנים משולב טרמולייט, סיבים חלולים שכולאים את האוויר מבחוץ ומספקים בידוד נוסף לבד הדנים, שחלקו החיצוני מצופה חומר חסין למים. התוצאה הסופית לא נראית מגושמת כפי שהיא עלולה להישמע, אלא יותר כמו מכנסי ג'ינס אופנתיים שבהחלט שווה למדוד ולנסות. הטכנולוגיה המסקרנת הזו מופיעה גם בשני דגמים לנשים: Drew בעל רגל ישרה, ו-Tina, דגם בוטקאט בגזרה גבוהה, בצבעים שחור וכחול משופשף.

                 

                המעילים והז'קטים. השמירה על חום הגוף לא נגמרת בקו הג'ינסים בקולקציה, אלא ממשיכה גם לקו המעילים והז'קטים, ובו בין היתר מעיל פוך לגברים בדוגמת קמופלאז' בצבעי כחול ושחור, שמספק הגנה בקור של עד מינוס 25 מעלות. אהבנו מאוד גם את הז'קטים מג'ינס בשתי הגרסאות: האחת רגילה והשנייה עם בטנת צמר כבשים, ממגמות האופנה הבולטות של העונה.

                 

                נקודת החושך

                הסריגים. החטיבה המאכזבת ביותר בקולקציה היא קו הסריגים, שנראה גנרי וסתמי. אל מול הפריטים הקלאסיים של המותג, הוא לא מצליח לייצר שום ייחוד מלבד דוגמת פסים בקו הגברים, או דוגמאות של פתיתי שלג על סריגים עבים.

                 

                מחירים: מכנסי ג'ינס, 550-320 שקל; חולצות וסריגים, 599-119 שקל; מעילים, 1,900-449 שקל.
                להשיג בחנות 203 מתחם שרונה, תל אביב, וברשתות: המשביר החדש לצרכן, אמפריום, רזילי ובבוטיקים המובחרים.

                 

                מה קנינו השבוע ברנגלר?

                ז'קט ג'ינס עם בטנת צמר, 599 שקל (צילום: ג'ון בו)
                  ז'קט ג'ינס עם בטנת צמר, 599 שקל(צילום: ג'ון בו)

                   

                   

                  קאפל אוף

                   

                  מה מוכרים לנו? קולקציה חדשה של מותג הנעליים הישראלי קאפל אוף, שחזר העונה לייצר בישראל, לאחר שנפרד משותפתו לשעבר, חברת גזית. המעבר של קו הייצור מסין אל ישראל ואיטליה מקרין על הקולקציה עצמה, עם עבודות יד ואימומים מפוסלים, וכן עם הרחבה של מספר הדגמים, הודות ליכולת לייצר מהדורות קטנות.

                   

                  על המדפים בחנויות המותג תוכלו למצוא מגוון רחב של מגפונים, חלקם מצוידים בפרנזים המתכתבים עם רוח שנות ה-70, אחרים משובצי ניטים בעבודת יד, במראה מחוספס ואופנתי. קבוצה בולטת נוספת היא של נעלי דרבי שטוחות במראה גברי, המגיעות בשילובי צבעים של ירוק בקבוק ושחור. כדאי לשים לב לסדרת הנעליים שיוצרה בעבודת יד באיטליה, ובה נעליים ומגפונים רקומים בעבודת יד, עם שיבוץ אבנים ושילוב של שרשראות מתכת דקות.

                   

                  האם קנינו את זה? כן, ולו בזכות היציאה של קאפל אוף מאזור הנוחות עם אסתטיקה חדשה, שטרם נראתה במותג, ובה נעליים רקומות ומשובצות קריסטלים, שמרחיבות את גבולות השפה העיצובית המוכרת שלהם.

                   

                   

                  קאפל אוף. מרחיבים את גבולות השפה העיצובית של המותג (צילום: מיכאל טופיול)
                    קאפל אוף. מרחיבים את גבולות השפה העיצובית של המותג(צילום: מיכאל טופיול)

                     

                     

                    נקודות האור

                    המגפונים. קאפל אוף הוא בהחלט הכתובת לבחורות שמחפשות מגוון רחב של מגפונים, החל מדגמים מטופלים ברקמה, ועד לכאלה בעלי מראה קלאסי בצבע אבן עם חרטום שחור. דגם לונה, למשל, הוא מגפון המורכב מנעל עור בתוספת גרב לייקרה גבוהה הנצמדת לקרסול; ואילו דגם פרנזים הוא מגפון שחור עם פרנזים סביב הקרסוליים במראה סבנטיז אופנתי. המגפונים המפתיעים ביותר בקולקציה הם אלו שנוצרו במהדורה מוגבלת באיטליה (מחירים לפני הנחה: 1,096-1,042 שקל), אשר זכו לשיבוץ קריסטלים ורקמה שכמותם טרם נראו במותג. המראה המתקבל עשיר בניואנסים, ויתחבב גם על לקוחות שעד כה לא מצאו את עצמן במותג.

                     

                    החומרים. כחלק מהרה-אורגניזציה בחברה, ניכרת הבחירה של המעצבים לנסות חומרים חדשים במהדורות קטנות. למשל, בעקבי העץ הגבוהים הצבועים בשחור ובצבע טבעי, המופיעים במספר דגמים, או בשילוב של עורות כסופים בטקסטורת נחש על מגפונים ונעלי מוקסינים באופן שטרם נראה במותג, וכן בשיבוץ אבני קריסטל ובשילוב של גרב הלייקרה. מהלכים אלה קריטיים להתפתחות המותג, ונשמח לראות יותר מהם בקולקציית הקיץ.

                     

                    נקודת החושך

                    המוקסינים. אל מול העושר החומרי של הקולקציה הנוכחית, המוקסינים נראים כחולייה החלשה. הבחירה לייצר דגם מוקסינים שקט בהחלט מובנת, אולם האימום שלהם אינו מספיק קלאסי, אלא עם חרטום מרובע מדי, והתוצאה הסופית נראית מיושנת ומעט דודתית.

                     

                    מחירים: 1,390-490 שקל. בימים אלה מתקיימת מכירת סוף עונה בחנויות עם הנחות של עד 30 אחוז.
                    להשיג בחנויות המותג.

                     

                    מה קנינו השבוע בקאפל אוף?

                    נעלי דרבי, 576 שקל; מגפונים בעיטור ניטים, 650 שקל (צילום: מיכאל פיש)
                      נעלי דרבי, 576 שקל; מגפונים בעיטור ניטים, 650 שקל(צילום: מיכאל פיש)

                       

                       

                      איזבלה

                       

                      מה מוכרים לנו? קולקציית סתיו-חורף של מותג האופנה איזבלה, בבעלות בני הזוג נילי ואייל מרציאנו, שבתוך שנתיים בלבד לקיומו הפך לחביב הסלבס המקומיות, ביניהן שרה אדלר, יונית לוי, נטלי עטיה, יובל שרף, יעל בר זוהר, ואפילו הגברת שרה נתניהו, שלבשה שמלה של המותג בצבעוניות של שחור ולבן, שנבחרה עבורה על ידי הסטייליסטית הצמודה סנדרה רינגלר.

                       

                      חלק גדול מהתהודה של המותג נובע מאסטרטגיית שיווק מול בוטיקים ברחבי הארץ, עם שלושה דגמים חדשים מדי שבוע. אי לכך, הקולקציה אליה נחשפנו בשואו רום החברה היא של דגמים מהחודש האחרון בלבד.

                       

                      בקולקציה תמצאו 70 אחוז שמלות, והיתר אוברולים, מכנסיים וחלקים עליונים הנמכרים כסט עם חצאית או מכנסיים תואמים. בין היתר, תוכלו למצוא שם שמלת מקסי מפוליאסטר בצבע אדום חאמרה ללא שרוולים, לצד שמלת מעיל בצבע מוקה העשויה מבד סקובה בעיבוד של זמש, אוברול מקסי ללא שרוולים בצבע שחור, ומכנסיים מבד נשפך בגזרת רגל רחבה.

                       

                      האם קנינו את זה? חלקית. אסטרטגיית השיווק השבועית של המותג מאפשרת לו לבלוט בבוטיקים עם דגמים חדשים מדי שבוע, אך במקביל היא מהווה גם את עקב אכילס שלו, משום שהקולקציה כולה מתקבלת כלא יותר מאסופה של דגמים שחוברו זה לזה ללא הקשר אמיתי. גם התרגום הפשטני לטרנדים העונתיים לא בהכרח משחק לטובת המותג, שלפרקים נראה גנרי ונטול שפה משלו.

                       

                       

                      איזבלה. שמלות החביבות על הסלבס המקומיות (צילום: איתן טל)
                        איזבלה. שמלות החביבות על הסלבס המקומיות(צילום: איתן טל)

                         

                         

                        נקודות האור

                        הגזרות. נילי מרציאנו היא האחראית על הגזרות והעיצוב בחברה, וכמי שעבדה שנים ארוכות כתדמיתנית בחברות אופנה, ניכר כי היא שולטת ברזי בניית הגזרה, או כפי שמעידות הסלבס שלובשות את שמלות המותג, הגזרות של איזבלה מוצלחות ומחמיאות. את הכוח הזה ניתן לראות בבירור בדגמי המכנסיים המחמיאים, ובהם בעיקר במכנסיים בגזרת ביניים עם פנסים, או במכנסיים בגזרה של רגל רחבה.

                         

                        השמלות. הבחירה להתמקד בעיקר בשמלות נובעת מפיצוח נכון של הביקוש בתחום שמלות הערב הזולות בישראל. לדברי אייל מרציאנו, כבעל עסק הוא מנסה למזער נזקים, ולכן חשוב לו לייצר מגוון דגמים של שמלות ערב זולות במחירים של 500 שקל בממוצע לשמלה, שמיוצרת בישראל ולא בסין. קו השמלות מציע שורה של דגמים בחומרים וצבעוניות משתנה, לרוב ללא הדפסים, המתכתבות עם הטרנדים העונתיים, למשל, שמלת רשת שחורה ללא שרוולים עם בטנה וקו מותן נמוך, או שמלת מקסי עם שרוולים ארוכים במראה בוהמייני.

                         

                        נקודת החושך

                         

                        חוסר המקוריות. אחת הבעיות של הקולקציה היא תחושת הדז'ה וו שעולה מצפייה בפריטים, והיעדר היכולת לאפיין אותם בכללותם כפריטים של איזבלה. הדבר בולט עוד יותר בניסיונות של המותג להציע פרשנויות זולות לשמלות מפורסמות, כמו השמלה השחורה מלייקרה עם טבעות הכסף של מוגלר, שלבשה בר רפאלי באקס פקטור. אומנם לא מדובר בהעתקה בוטה, אלא בהשראה בלבד, אבל קשה שלא להשוות בין הדגם המרהיב של מוגלר לפרשנות החיוורת שמציעים באיזבלה.

                         

                        מחירים: שמלות, 700-450 שקל; מכנסיים, 379-300 שקל; אוברולים, 700-500 שקל.
                        להשיג בשואו רום המותג, דרך בן צבי 84 (על שביל הגישה המרכזי) ובבוטיקים ברחבי הארץ. בירור כתובות בטל' 03-6777727.

                         

                        מה קנינו השבוע באיזבלה?

                        שמלת מידי בצבע חרדל, 399 שקל (צילום: איתן טל)
                          שמלת מידי בצבע חרדל, 399 שקל(צילום: איתן טל)

                           

                           
                          הצג:
                          אזהרה:
                          פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד