רק בגרמניה (וטוב שכך)
מניסוי קצר שערכנו במערכת, אם אתם גברים, אתם תמותו על הפרסומות הזו. אם אתן נשים, אתן לא תבינו מה מצחיק בה. אבל מה שלא יהיה, אם אתם חלק מהמין האנושי, אתם לא תבינו מי הטמבל בספרייט שנתן לדבר הזה אור ירוק.
>> יאללה, עוד סיכומי שנה: צפו במחאות העירום הגדולות ביותר של שנת 2011. כן, נו, גיוון זה לגמרי הקטע שלנו
>> רגע לפני ש-2012 נכנסת, צפו בלוחות השנה הפרובוקטיביים ביותר לשנה הבאה עלינו לטובה (חוץ מכאילו, הקטע הזה עם סוף העולם)
>> ולקינוח, כתבה מרתקת ומלומדת של אבשלום קור. טוב, אז לא. אבל זו כתבה על שמונת הרווקים והרווקות הכי לוהטים שאתם עוד לא מכירים
אף על פי שאין בה עירום (אווווו) מדובר באחת הפרסומות הבוטות והפרובוקטיביות של השנים האחרונות, בוודאי כשמדובר במוצר כל כך מיינסטרימי. אבל בגרמניה כמו בגרמניה: הולכים רחוק, ואוהבים את זה. הפרסומת, מן הסתם, נפסלה לשידור בשאר העולם והפעם, בניגוד לעמדותינו הליברליות בדרך כלל, אנחנו לא מתקשים להבין למה.
פוקר של כיף
ובניגוד לפרובוקציה (המשעשעת) של ספרייט, הנה פרסומת פשוט מעולה. כן, היא מינית, היא פרובוקטיבית, היא חושפנית, אבל את העבודה שלה היא עושה עם קופי משובח למדי, שבהחלט מזכה אותה בתואר "הפרסומת הסקסית הטובה ביותר לשנת 2011".
אז תנו בכפיים (או, אם אתם בגיל המתאים, תרקעו עם ההליכון, זה גם בסדר) ל"צנטרום סילבר", הויטמינים למבוגרים, על פרסומת משעשעת ועשויה היטב. היינו כותבים "כה לחי", אבל אנחנו עדיין לא בני 93.
שביל הבריכה
אנחנו ממש מדמיינים את ישיבת הקופי על הפרסומת הזו. "היי ג'ף", צעק אחד הנוכחים (לא מכירים אותם באופן אישי, אבל זה משרד פרסום. חייב להיות שם ג'ף) בחדר, "בוא ניתן לשתי כוסיות לשתות רד-בול!". "אני לא יודע", עונה ג'ף, "זה לא נראה לך קצת פשטני מדי?".
"הן ילבשו ביקיני!", עונה לו הקופי.
"גם ביקיני וגם ישתו רד-בול, הה?", חוכך ג'ף בסנטרו.
הקופי מהנהן.
ג'ף מחייך, מרוצה.
וככה, נו, נולדה הפרסומת הזו של רד-בול.
חולצה בשלום
את הקונספט הזה בפרסומות של רנו ראינו כבר, אה, מיליון פעם בוורסיות שונות ובכל זאת: היא קצת מוצלחת, נו. וגם, היי, יש לנו לב, ואנחנו בהחלט משתתפים בצערם של המסכנים שצריכים לפרסם מכונית בשנת 2011. כי זה או לעשות פרובוקציה או, כאילו, לצעוק "יש לה ארבעה גלגלים ומנוע!" ולקוות שזה יעבוד.
אז הנה פרסומת חמודה, קצבית שכבונוס גם נפסלה לשידור בכמה מדינות ועוררה מיני סערה. לא רע בשביל אוטו.
שווה לכל ביס
הפעם הראשונה שבה נתקלנו בפרסומת הזו הייתה בארבע בבוקר, אחרי הופעה של הבלק אייד פיז ובאמצע משחק הסופרבול המשובח. היינו אחרי ארבעה קאפ-קייקס, שני דליים של כנפי עוף ובתחילתה של 2011, ובכל זאת ידענו: הפרסומת הזאת עוד תעשה בלגן.
ונחשו מה? היא עשתה.
הקונספט: אתה חנון? תאכל דוריטוס, יבואו כוסיות. שזה שטיק, אגב, שמנסים למכור לחנונים מהיום שהם נולדים (קצת כמו "בחורות ירצו אותך בגלל האופי שלך").
אבל אין ספק שדוריטוס לקחו צעד אחד קדימה את הטריק הזה, וכמו שאנחנו מכירים חנונים (למה מי חשבתם עורך את המדור הזה?), אין אחד שלא עבר בסופר, הסתכל על החבילה (לא שלו, נו! של הדוריטוס!), נזכר בפרסומת, משך בכתפיו וחשב לעצמו: "נו, טוב, שווה לנסות".
הרף התחתון
יודעים מה? היה חתיכת יבול מטורף בסופרבול השנה. והנה הפרסומת של המשקה האמריקאי הלאומי, הלא הוא בירה באד-לייט, שכמעט אף פעם לא מחטיא עם הפרסומות המצויינות, השנונות והמקוריות שלו.
וגם הפעם, אגב, הוא הביא יופי של טאץ'-דאון.
שוקולד? בונבוניירה
בגלל שהיינו צריכים לצפות בפרסומת הזו רק ארבע פעמים, ובסוף לגרור את עורך ערוץ האוכל שיסביר לנו מה קורה כאן (הוא מומחה בשילוב של חטיפי שוקולד ובחורות בלבוש מינימלי. תעשו טובה ואל תשאלו), אנחנו לא נאשים אתכם אם תקלטו מה קורה בפרסומת הזו. אז הנה:
בחורות שוטפות מכוניות. זאת אומרת, בחורות בלבוש מינימלי עד לא קיים שוטפות בחורות. בחוץ עומד בחור שתמורת כסף מטנף את המכוניות (אה! אז זה מה שהוא עושה שם!) תמורת כסף. באמצע הוא גם אוכל סניקרס.
איך זה קשור לסניקרס? האם האסוסיאציה המיידית שצריכה להיות לנו מסניקרס היא בוץ ולכלוך? אולי גברים חרמנים? לא ברור. אבל היי, לא יצרנו את הפרסומת, אנחנו רק מראים לכם אותה.
>> כבר ביקרתם בעמוד הבית של ערוץ יחסים? עוד לא?! אז למה אתם מחכים, השנה עוד מעט נגמרת