גם כשהרזומה שלך כולל ניסיון בימי צילום הנפרש על פני יותר משני עשורים - זה לא מבטיח שהכל יבוא לך בקלות. את המסר הזה מעבירה גלית גוטמן, בכירת הדוגמניות של ישראל, שהתייצבה בשבוע שעבר בפני המצלמה לטובת צילומי השער למגזין "לאשה".
מקצוענית ורצינית
"לפעמים יש לך רעיון בראש, אבל יש ימים כאלה - שזה פשוט לא עובד" היא מעידה, אחרי שהתעוררה בארבע בבוקר והעבירה את כל היום בניסיון להגיע לפריים המושלם. הלוקיישן הראשון היה חוף הים בהרצליה, אליו הגיעה עם הצוות אחרי סשן של איפור ושיער. השמש שכבר עלתה בתוספת החום ואחוזי הלחות הגבוהים, הקשו על העבודה ולבסוף הוחלט לעבור לסטודיו של הצלם עדו לביא.
גם אחרי שעות של החלפת בגדים, שינוי הסטיילינג, האיפור והתסרוקת ("עשיתי פוני ונדמה לי שזו הייתה טעות פאטלית ומיד שמנו תוספות שיער"), היא לא הרגישה שלמה עם התוצאה ולבסוף הוחלט לקבוע למחרת יום צילום נוסף, אליו יגיע כל הצוות במטרה להעמיד תמונה מדוייקת. "הרף כל הזמן עולה ואני לא יכולה להרשות לעצמי עכשיו שער שאני לא אוהבת", היא מסבירה מדוע היא עדיין מקפידה על אחרון הפרטים, "זה משהו שאני תמיד עומדת מאחוריו".
ילדת סנדוויץ'
על הקירות בסטודיו פזורות תמונות שלה מתקופות שונות: כאן היא בתחילת דרכה, על קיר אחר היא בצילום העירום האמנותי הראשון שעשתה, ובכל פעם שונה לחלוטין. גוטמן בת ה 39, מעדיפה ליצור ולהמציא את עצמה מחדש במקום להיות עסוקה בשינוי הקידומת הצפוי לה בשנה הקרובה.
גוטמן ממשיכה להיות הפרזנטורית של חברת קרייזי ליין ואחרי שתי עונות מוצלחות של "בטבעת זו" הסדרה הדוקומנטרית שהובילה על משברים בזוגיות, היא חוזרת עם סדרה חדשה - "אחים לכל החיים", שתשודר בערוץ עשר ועוסקת ביחסים המורכבים בין אחים, והאופן בו המיקום שלנו במשפחה משליך על חיינו. כמי שגדלה בין אח גדול ואח קטן, היא מספרת כי היא דוגמא קלאסית של ילדת סנדוויץ' עם כל המאפיינים, ומורידה את הכובע בפני האחים שלה שמתמודדים עם החשיפה שלה לאורך השנים.
- הלבשה קרן נתנזון: +A