מי אני:
ג. יפית, יו”ר קבוצת G לתקשורת ומבעלי סטימצקי.
מאיפה התחלתי:
כשהפכתי להיות אמא, לא רציתי מטפלות. חיפשתי לעבוד בעבודה שתיתן לי את האפשרות גם להרוויח כסף, גם לעשות מה שאני אוהבת וגם להיות כמה שיותר עם הילד. המצאתי את הז’אנר שנקרא כתבות פרסומיות, הוא הפך לסיפור הצלחה היסטרי במשך הרבה מאוד שנים ואז העברנו את הקונספט לטלוויזיה, שם הופעתי מדי יום במשך 25 שנה.
מודל הנשיות שלי:
מי שרוצה להצליח, צריכה לסמן מטרה וללכת בדרך הזו בלי להתבכיין. בזמנו לא היה WAZE והגענו לכל מקום, לכל פינה בעולם ותמיד חזרנו הביתה. אנחנו צריכות להיות ה־WAZE של עצמנו.
איך את פותחת וסוגרת את היום:
בעבר הייתי קמה בבוקר ויוצאת לריצה, היום אני יותר נזהרת מהשמש. בלילה זו המקלחת וללבוש בגדי שינה לבנים. אני מורחת קרמים, כל דבר חדש שיש אני שמחה לנסות.
דמות שהיא השראה:
אסתר, אמא שלי זכרה לברכה לימדה אותי שאין דבר שעומד בפני הרצון, זה היה המוטו שלה. בגיל 20, למשל, חטפתי פחד נהיגה. אמא הוציאה אותי לחלון ואמרה “את רואה את כל המכוניות האלו? מה קרה? את חושבת שלאף אחד לא היו תאונות? תפסיקי”. לפני שהבן שלי נולד, נתקפתי פחדתי פחד מוות מהלידה ואז היא אמרה לי תסתכלי רואה את כל אלו? כולם נולדו. והיא צדקה. אני מתגעגעת אליה מאוד.
בין טיפוח להעצמה:
כשאני מטפחת את עצמי, אני מכבדת את הצופים שלי, ואת אלו שאני נפגשת איתם.