נפל עלי תיק: איך נשים מתארגנות על החיים שלהן עם תיק אחד

סוכנת טאלנטים, מנהלת קריאייטיב, מייסדת שיטת מייקאובר תזונתי, אדריכלית וגורו קוסמטיקה חושפות מה הן צריכות בתיק כדי לעבור את היום העמוס שלהן בשלום

מוגש מטעם "דניאלה להבי"

|

05.03.19 | 13:19

חמש יזמיות בשיחה צפופה על סדר היום ועל פריטי החובה שהן סוחבות בתיק
אסף רביבו
טל קליינבורט (צילום: אורית פניני)
טל קליינבורט (צילום: אורית פניני)
קרן ברטוב (צילום: אורית פניני)
קרן ברטוב (צילום: אורית פניני)
אלינור שחר (צילום: אורית פניני)
אלינור שחר (צילום: אורית פניני)
יעל רנה אסף (צילום: אורית פניני)
יעל רנה אסף (צילום: אורית פניני)
טל גולדשמיט פיש (צילום: אורית פניני)
טל גולדשמיט פיש (צילום: אורית פניני)

איך נראה היום שלכן? ואיך קשור התיק שלכן לשאלה האם היום יהיה מוצלח? לכבוד יום האישה, מותג העיצוב דניאלה להבי אסף 5 יזמיות מובילות - סוכנת טאלנטים, מנהלת קריאייטיב, מייסדת שיטת מייקאובר תזונאי, אדריכלית וגורו קוסמטיקה - לשיחה צפופה על סדר היום שלהן, ועל פריטי החובה שהן סוחבות בתיק כדי לצלוח את היום.  אלו התשובות של הנשים האמיצות שהסכימו לשפוך בפנינו את הלב (ואת תכולת התיק) שלהן.

 

מותג שהוא סיפור הצלחה של אישה אחת עם כישרון ואמביציה

לפני יותר משני עשורים, ייסדה דניאלה להבי את תחום אביזרי המעצבים בישראל, כשהקימה מותג הנושא את שמה, אשר הפך מאז לרשת בת 14 סניפים, חנות אונליין ו 150 נקודות מכירה בחול ו-80 עובדים. להבי יצרה במהלך השנים שפה עיצובית חדשה, אהובה, מקורית ומאוד ישראלית, תוך הקפדה על ייצור בישראל ועבודת יד בסטנדרט גבוה. מוצרי החברה נמכרים היום ביותר מ-100 נקודות מכירה ברחבי העולם, וב-2013 זכתה להבי גם בפרס מעצבת השנה של שבוע האופנה בתחום האביזרים.

 

ב-6 בדצמבר 2013 נפטרה דניאלה.

 

בימים אלו, חברי הצוות של 'דניאלה להבי', ביניהם בנה אורי, מנכ"ל החברה והמנהל הקריאייטיבי, צוות המעצבים שעבדו איתה במשך השנים, וכל אנשי החברה, פועלים מידי יום למען הגשמת משאלתה האחרונה של דניאלה - להמשיך את מפעל חייה כפי שחלמה אותו, לצעוד הלאה באופטימיות שאפיינה אותה, לשמור על בית האופנה שיצרה בעשר אצבעותיה, ולהמשיך להביא שמחה ויופי לחייהן של לקוחותיה.

 

את דרכה הייחודית של דניאלה ממשיכים היום במותג תוך שמירה על כתב ידה המקורי והערכים שהובילו אותה, הקפדה על איכות הייצור שקבעה והמשך הגשמת חלומה: ליצור בישראל יצירה מקומית, איכותית, חדשה ומרגשת.

 

לאחר לימודים במחלקת עיצוב מוצר ועבודה בחברות מובילות בתעשייה, להבי החלה ב-1991 לעצב ולייצר תיקים משלה, אשר נמכרו בעשרות חנויות ברחבי הארץ. ב-2001 פתחה את החנות הראשונה, שהפכה לרשת אופנה משגשגת ומובילה.

 

התיקים כבשו תוך זמן קצר את הקהל הודות לקול הייחודי והחדשני בנוף המקומי, אשר יצר שפה חדשה בעולם האופנה. ההצלחה בתחום התיקים הובילה להתרחבות אל עיצוב וייצור נעלים, ארנקים, חגורות ואביזרי אופנה נוספים. להבי התמחתה בעשייה איכותית בעבודת יד בעור, אשר הגיע מאיטליה ועוצב בסטודיו. ב-2005 הצטרף להובלת המותג בנה של דניאלה, אורי, אשר הוביל את המותג אל עשור של הישגים וחדשנות - התרחבות מואצת, הרחבת תחום השיווק והשיווק אונליין, וייצוא לחו"ל.

 

מיהן היזמיות שהגיעו כדי לספר על היום שלהן והתפקיד של התיק ביום העבודה? ואיזה תיק הן היו לוקחות בממשלה?

 

אלינור שחר (+1), סוכנת טלנטים

 

התיק של אלינור שחר (צילום: אורית פניני)
    התיק של אלינור שחר(צילום: אורית פניני)

     

    אלינור, אשר החלה את דרכה בשלהי שנת 2000, פתחה את סוכנות הייצוג "אלינור שחר ניהול אישי" לפני כ-9 שנים ומאז נחשבת לאחת מסוכנויות הדוגמנות והייצוג המובילות בארץ.

     

    הסוכנות מייצגת דוגמנים ודוגמניות ביניהן שלומית מלכה, דר זוזובסקי, סנדי בר, ג'ני צרוואני, אלכסה דול, שני זיגדון, שון לוי, סתיו סטרשקו ועוד, וכן טאלנטים וטאלנטיות ביניהן יאנה יוסף, דניאלה פיק, דנה פרידר, ג'ובאני רוסו, מייקל לואיס, זוהר ליבה ועוד רבים.

     

    הסוכנות בעלת קשרים עמוקים וחזקים בזירה הבינלאומית כאשר דוגמניות ישראליות רבות שהחלו את דרכן בישראל פרצו בשוק הבינלאומי וקטפו קמפיינים נחשקים של המותגים הגדולים ביותר בעולם.

     

    יעל רנה אסף (נשואה+ 3), מייסדת שיטת מייקאובר תזונתי

    התיק של יעל רנה אסף  (צילום: אורית פניני)
      התיק של יעל רנה אסף (צילום: אורית פניני)

       

      יזמית, מייסדת שיטת 123new.me מייקאובר תזונתי - ערכות לאורח חיים בריא, תזונה ומוצרים נטורופטיים למייקאובר תזונתי. יעל פיתחה שיטה ייחודית עם תפריט ומוצרים מבוססים חליטות ותמציות צמחים, בערכות שתחילה השיקה עבורה ועבור החברות שלה, עברו מפה לאוזן ומשגעות את נשות תל אביב, עם מעל 4,000 נשים שכבר התאהבו והצליחו לעשות מייקאובר תזונתי.

       

      בנוסף, יעל היא בעלת בוטיק פרסום וטיפלה במותגים עולמיים כגון H&M, סמסונג, מייקרוסופט, אלדו, קרולינה למקה ועוד עשרות מותגים עולמיים. יעל משיקה ביים אלו ביה"ס אונליין 123madebyme לשיווק עצמי בדיגיטל לעצמאיים ועסקים קטנים.

       

      קרן ברטוב (נשואה +3), קוסמטיקאית

      התיק של קרן ברטוב (צילום: אורית פניני)
        התיק של קרן ברטוב(צילום: אורית פניני)

         

        הקוסמטיקאית של הסלבריטאיות חלמה כל חייה להיות שחקנית ואף ולמדה משחק בבית צבי והצליחה לקבל מספר תפקידים. בהמשך עבדה במשרד לייצוג אומנים, הכירה את בעלה ועברה בעקבותיו לגור בערבה, שם החליטה סופית ללמוד ולעסוק בתחום נוסף שעניין אותה - עולם הטיפוח. היא החלה בבאר שבע וצברה לעצמה קהל לקוחות נאמן מאזור הדרום. לאחר שבע שנים הבינה כי היא רוצה את אותה הצלחה גם במרכז.

         

        נחושה להפוך להיות הקוסמטיקאית שכולן יכירו, תוך חודש העתיקה את המשפחה למושב קדימה שבשרון ופתחה שם קליניקה חדשה. מצוידת באמביציה אינסופית, הלקוחה הראשונה שלה היתה שירי מימון, שגרה במושב ליד, ולאחר מכן הגיעה גם קרן פלס, גם היא גרה באזור השרון ומשם הגיעו סלבריטאיות נוספות כמו רותם סלע, מלי לוי, מיה דגן, יעל גולדמן, רונה לי שמעון, לירז צ'רכי, ליאור נרקיס, הראל סקעת, עדי הימלבלוי, נטלי דדון ואפילו הוונדר וומן גל גדות שביקרה אצל ברטוב בביקורה האחרון בישראל.

         

        טל קליינבורט (נשואה +1), אשת קרייאטיב

        התיק של טל קליינבורט (צילום: אורית פניני)
          התיק של טל קליינבורט(צילום: אורית פניני)

           

          טל היא ארט דירקטורית המתמחה במיתוג לתחומי האופנה והלייף-סטייל, עם ניסיון עשיר של 13 שנים במהלכן ניהלה מאות קמפיינים מסחריים עוצרי נשימה עבור החברות והמעצבים המובילים ביותר. כיום היא מנהלת הקריאייטיב של מגזין "את" ואחראית על כל הפקות האופנה והשערים היפהפיים שלו.

           

          טל ידועה בקרב לקוחות ואנשי תעשייה כמי שמשלבת יכולות הפקתיות וירטואוזיות לצד הבנה עמוקה בניהול אמנותי ובמיתוג, הקפדה ויזואלית מדויקת ותשוקה אמיתית לאופנה ולביוטי. בתהליך העבודה שלה היא מתחברת בראש ובראשונה אל צרכי המותג ומרכיבה עבורו שפה חדשה המותאמת במיוחד עבורו.

           

          טל היא מהבודדות בתחומה שמשלבת בין איכויות אלו של הפקה לבין היבטים קריאייטיביים, ובכך היא מהווה חוליה מקשרת וכוח מניע לכל צדדי ההפקה כאשר כל נושא מטופל באותה ההקפדה, האהבה ותשומת הלב.

           

          שמה של טל הולך לפניה בתור מי שמאמינה שהצד המסחרי והצד האסתטי והאמנותי הם בעלי חשיבות זהה ולעולם לא סותרים זה את זה. היא חולמת בגדול עבור לקוחותיה, הופכת את החלומות למציאות, ולא שוכחת לעשות זאת בדרך שתדבר אל הקהל שלהם.

           

          טל גולדשמיט פיש (נשואה + 3), אדריכלית

          התיק של טל גולדשמיט פיש (צילום: אורית פניני)
            התיק של טל גולדשמיט פיש(צילום: אורית פניני)

             

            טל היא בעלת סטודיו לאדריכלות ועיצוב בתל אביב. בעלת תואר ראשון בעיצוב פנים ולקראת סיום לימודי תואר שני באדריכלות. מתמחה בעיקר בבניה פרטית, דירות יוקרה וחללים מסחריים. נשואה ואם לשלושה ילדים.

            לדבריה, "בתחום העיצוב צריך תמיד להיות מעודכנים ולתור אחר הדבר הבא. זו דרך חיים. אמנות ואסתטיקה נוכחים בחיי מאז ומעולם ויחד עם דיוק מתודת העבודה שלי בניתי את טביעת האצבע העיצובית של הסטודיו" בראייה טוטאלית, הסטודיו בונה את פרטי הפרויקט, החל מסיפורו של החלל, דרך ערכיו של הלקוח וכלה בחוויית המשתמש. כל אלו מתורגמים לכדי חלל עשיר, נוח, מאוזן והרמוני וכל זאת - בביצוע מדויק ומוקפד של כל האלמנטים. הסטודיו נמצא במחקר מתמיד של עיצוב חוויה בחלל, ושל חומרים וטכנולוגיות מגוונות. המחקר מהווה את הבסיס לתכנון ולעיצוב של חללים מדויקים ונעימים, החפים מרעשי רקע ומקישוטיות יתר.

             

            הקולקציה החדשה של תיקי העבודה - זה הזמן שלך לבלוט בשטח, באלגנטיות

            בית האופנה דניאלה להבי רואה חשיבות גדולה לתיק העבודה, אשר מלווה אותך לאורך כל היום, בכל יום. לכן, הקולקציה החדשה של תיקי העבודה משלבת בין איכות ייצור, עיצוב מוקפד ובולט, יחד עם פונקציונליות ונוחות.

             

            "בכל קולקציה שאנחנו מעצבים, אנחנו מתבססים על מורשת כלשהי שממשיכה את כתב היד של דניאלה, שהקימה את המותג לפני 30 שנה", אומר אורי להבי, המנכ"ל והמנהל הקריאייטיבי של המותג, ובנה של דניאלה. "וכשהיא הקימה את העסק, היא היתה אישה עובדת שחיפשה בין השאר דברים נוחים לעצמה ולשימוש שלה. חלק מהרעיון של הקמת מותג תיקים, היה לתת מענה לעצמה ולנשים שכמותה. לכן, בקולקציה הזו חשבנו הרבה בהקשר של נשים שהן עובדות, עצמאיות, ומעבר לזה שהן עובדות ומטפחות קריירה, הן רוצות לייצר סטייטמנט באמצעות התיק, לא רק משהו שסוחב את הדברים אלא משהו שמייצר הצהרה לגבי המראה שלהן, והמקום שלהן בתוך עולם העבודה".

             

            לדבריו, העיצובים הנועזים נועדו לעזור לבעלת התיק לבלוט בכניסה לחדר הישיבות, לראיון עבודה או לפגישה חשובה, עם תיק שיש בו אמירה והצהרה מסוימת. "בתפיסה שלנו, זה משהו שיכול לשנות את התפיסה לגביה - גם ברמת הסובבים, וגם ברמת הביטחון האישי שלה ומה שהיא משדרת".

             

            הקונספט של בולטות אלגנטית מתבטא בעיקר בטקסטורות ייחודיות, הדפסים גיאומטריים וגזרות לא קונבנציונליות. "הרעיון הוא למצוא גזרה נוחה של תיק שמכיל את כל מה שצריך ויושב טוב על הגוף, אבל לא נראה כמו תיק העבודה המרובע והקצת משעמם", אומר להבי.

             

            לכן, התיקים בקולקציה כוללים גזרות עגולות יותר, זוויות לא צפויות בגזרות המרובעות, קיפולים מיוחדים בעור וגם מיקום לא קונבציונלי של אבזמים ורוכסנים. "חשוב לנו במותג להבליט את הלקוחה, אבל לא על ידי הבלטה מוגזמת של הלוגו, משום שזה מהלך פחות מתוחכם. אנחנו רוצים שהבולטות תצא מהעיצוב עצמו".

             

            מעודדים את רוח היזמות - מלגה מטעם דניאלה להבי לכבוד חודש מרץ ויום האישה

            לכבוד חודש מרץ, שעומד בסימן יום האישה, משיק המותג סדרת תיקי עבודה חדשים המותאמים לאישה העובדת, וכדי לעודד את רוח היזמות העסקית שבשורשי המותג, דניאלה להבי גם מעניקים מלגה לסיוע כלכלי בסכום 12,000 ₪ לסטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב, ומקווים שהתיק שלהם הוא הצעד הראשון הנכון כשאת יוצאת לכבוש את העולם.

             

            איזה תיק מתאים ליום העבודה שלך? לקטלוג הקולקצייה החדשה ולרשימת הסניפים, היכנסי >>

             

             

             

             

             

             

             

             
            הצג:
            אזהרה:
            פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד