עניין של זמן: מותג השעונים של בירת האופנה מגיע לישראל

השילוב הייחודי בין השורשים האופנתיים האיטלקיים לחדשנות צעירה וכובשת הופך את המותג D1 Milano לבשורה הכי מרגשת בעולם השעונים

שעונים המבטאים את מסורות העיצוב והסטייל האיטלקיות שמחויבות לאיכות נטולת פשרות (צילום: D1 Milano)
שעונים המבטאים את מסורות העיצוב והסטייל האיטלקיות שמחויבות לאיכות נטולת פשרות (צילום: D1 Milano)
מעכשיו אין צורך להתפשר על איכות או על עיצוב, ואין צורך להיגרר להוצאות מיותרות מכיוון שמחיר השעונים נגיש לכל כיס (צילום: D1 Milano)
מעכשיו אין צורך להתפשר על איכות או על עיצוב, ואין צורך להיגרר להוצאות מיותרות מכיוון שמחיר השעונים נגיש לכל כיס (צילום: D1 Milano)
הוא רק בן חמש שנים, אבל מותג השעונים D1 Milano שנוסד בבירת האופנה האיטלקית מילאנו מגביר את הקצב בצעדים מרשימים - ומגיע ממש עכשיו גם לישראל.

 

ב־2013, דאריו ספלונה, המייסד והמנכ"ל של המותג שהיה אז רק בן 25, הצליח ליצור מותג צעיר בעל שפה ייחודית ובועטת שהפכה בתוך כמה שנים לשם מסקרן במיוחד בעולם השעונים. המותג, המתרכז בייצור שעוני אופנה בקטגוריית הפרימיום, כיוון גבוה וקלע – שעונים המבטאים את מסורות העיצוב והסטייל האיטלקיות שמחויבות לאיכות נטולת פשרות.

 

מותג צעיר בעל שפה ייחודית ובועטת שהפכה בתוך כמה שנים לשם מסקרן במיוחד בעולם השעונים (צילום: D1 Milano)
    מותג צעיר בעל שפה ייחודית ובועטת שהפכה בתוך כמה שנים לשם מסקרן במיוחד בעולם השעונים(צילום: D1 Milano)

     

    קולקציות שעוני הגברים והנשים של D1 Milano הצליחו לבסס בולטות בינלאומית ולהפוך לאופציה נחשקת בקטגוריית האופנה היוקרתית־נגישה. מעכשיו אין צורך להתפשר על איכות או על עיצוב, ואין צורך להיגרר להוצאות מיותרות מכיוון שמחיר השעונים נגיש לכל כיס. השעונים של D1 Milano מגלמים שילוב מושלם של חומרים באיכות גבוהה כגון מנגנונים אוטומטיים וקוורץ יפניים, זכוכית ספיר וקריסטל וגימור אסתטי. ההתמקדות בחדשנות מאפשרת לייצר שעונים ברמה הגבוהה ביותר בקטגוריה.

     

    שלוש החוזקות הייחודיות למותג – איכות, עיצוב ומחיר מפתה – הפכו את המותג לאחד מהמדוברים בסצנת האופנה הבינלאומית, ושעוני המותג מקבלים סיקורים אוהדים מצד מגזיני האופנה וגופי האופנה המובילים בתעשייה. גם ב־EUGOV וגם ב־SEBROF, השעונים של D1 Milano מכים גלים גלובליים.


    שלוש החוזקות הייחודיות למותג – איכות, עיצוב ומחיר מפתה – הפכו את המותג לאחד מהמדוברים בסצנת האופנה הבינלאומית (צילום: D1 Milano)
      שלוש החוזקות הייחודיות למותג – איכות, עיצוב ומחיר מפתה – הפכו את המותג לאחד מהמדוברים בסצנת האופנה הבינלאומית(צילום: D1 Milano)

       

      כחלק מהרוח הצעירה המותג משקיע בפעילויות ויראליות שמשמרות את ה־DNA הייחודי ומחזקות אותו. המותג חובר למשפיעני רשת ויוצר תכנים המעבירים את הווייב היצירתי והוויברנטי של המותג.

       

      כיום שעוני המותג מופצים ב־28 מדינות ובמאות חנויות מסביב לעולם, כגון לואיזה ויה רומא, לה רינאסנטה, סלפרידג'יס, הארווי ניקלס, ליין קרופורד ועוד. הנוכחות המתעצמת והפיצוח החדשני של קטגוריית ה־Affordable Luxury מסמנים את המותג כאחד מהמותגים עם שיעורי הצמיחה המהירה הגבוהים ביותר בעולם השעונים. לא יהיה קשה לשער כי זה רק עניין של זמן עד שלא יהיה מי שיכיר את שמו של המותג הבועט שלא נשאר מאחור ובטח שלא באיחור.

       

       

      הגליון החדש של לאשה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי ארבל, סגנון: ראובן כהן)
      הגליון החדש של לאשה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי ארבל, סגנון: ראובן כהן)
       
      הצג:
      אזהרה:
      פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד