ב־2013, דאריו ספלונה, המייסד והמנכ"ל של המותג שהיה אז רק בן 25, הצליח ליצור מותג צעיר בעל שפה ייחודית ובועטת שהפכה בתוך כמה שנים לשם מסקרן במיוחד בעולם השעונים. המותג, המתרכז בייצור שעוני אופנה בקטגוריית הפרימיום, כיוון גבוה וקלע – שעונים המבטאים את מסורות העיצוב והסטייל האיטלקיות שמחויבות לאיכות נטולת פשרות.
קולקציות שעוני הגברים והנשים של D1 Milano הצליחו לבסס בולטות בינלאומית ולהפוך לאופציה נחשקת בקטגוריית האופנה היוקרתית־נגישה. מעכשיו אין צורך להתפשר על איכות או על עיצוב, ואין צורך להיגרר להוצאות מיותרות מכיוון שמחיר השעונים נגיש לכל כיס. השעונים של D1 Milano מגלמים שילוב מושלם של חומרים באיכות גבוהה כגון מנגנונים אוטומטיים וקוורץ יפניים, זכוכית ספיר וקריסטל וגימור אסתטי. ההתמקדות בחדשנות מאפשרת לייצר שעונים ברמה הגבוהה ביותר בקטגוריה.
שלוש החוזקות הייחודיות למותג – איכות, עיצוב ומחיר מפתה – הפכו את המותג לאחד מהמדוברים בסצנת האופנה הבינלאומית, ושעוני המותג מקבלים סיקורים אוהדים מצד מגזיני האופנה וגופי האופנה המובילים בתעשייה. גם ב־EUGOV וגם ב־SEBROF, השעונים של D1 Milano מכים גלים גלובליים.
כחלק מהרוח הצעירה המותג משקיע בפעילויות ויראליות שמשמרות את ה־DNA הייחודי ומחזקות אותו. המותג חובר למשפיעני רשת ויוצר תכנים המעבירים את הווייב היצירתי והוויברנטי של המותג.
כיום שעוני המותג מופצים ב־28 מדינות ובמאות חנויות מסביב לעולם, כגון לואיזה ויה רומא, לה רינאסנטה, סלפרידג'יס, הארווי ניקלס, ליין קרופורד ועוד. הנוכחות המתעצמת והפיצוח החדשני של קטגוריית ה־Affordable Luxury מסמנים את המותג כאחד מהמותגים עם שיעורי הצמיחה המהירה הגבוהים ביותר בעולם השעונים. לא יהיה קשה לשער כי זה רק עניין של זמן עד שלא יהיה מי שיכיר את שמו של המותג הבועט שלא נשאר מאחור ובטח שלא באיחור.
- עקבו אחרינו באינסטגרם .
- להשיג ברשת "אימפרס" ובאתר אימפרס: impress-stores.co.il
.