המותג "צטאפיל", בעל הנוסחה החדשנית, כולל מוצרים המעניקים לעור לחות מוגברת וחומרי הזנה. ארבע נשים נבחרו, במשותף עם מגזין "לאשה", להיות נסייניות למשך שבועיים ולהעיד על השימוש במוצרי צטאפיל.
פגעי מזג האוויר בארץ- קיץ ארוך שכולו שמש קופחת וחורף ים תיכוני באוויר יבש - שנוספים לגורמים, כגון שימוש יתר במזגנים, גנטיקה ושינויים פיזיולוגיים שמגיעים באופן טבעי עם הגיל - הם הסיבות העיקריות לתופעת עור יבש.
במסגרת שיתוף פעולה של המותג "צטאפיל" עם מגזין "לאשה", נקראו נשים מכל רחבי הארץ להציג את מועמדותן כדי לשמש נסייניות אותנטיות של המותג, הכולל, בין היתר, תחליב לחות טיפולי לעור יבש לפנים ולגוף.
מוצרי הלחות של צטאפיל מתאפיינים ביעילות קלינית מוכחת גם בטיפול בעור עדין, והם מעניקים לעור לחות והגנה למשך 24 שעות, נספגים בו במהירות ללא תחושת שמנוניות ופועלים על פי נוסחה חדשנית. כך הם מחזירים לעור את האיזון שחסר לו.
מבין מאות רבות של נרשמות, ארבע נבחרו למשימה: שירלי גבאי אילוז, בת 39, עובדת מחקר בחברת השקעות, נשואה ואמא לשלושה מנתניה; הילה אשכנזי, בת 37, מנהלת חשבונות, נשואה ואמא לתאומים מחולון; ליאת עזרא, בת 37, מנהלת צוות בחברת ביטוח, נשואה ואמא לבן; ודפנה יונגרמן, בת 50, עובדת סוציאלית, נשואה ואמא לשלושה מפתח-תקווה.
שירלי, הילה, ליאת ודפנה קיבלו ערכה מפנקת של מוצרי צטאפיל, שאותה התבקשו לנסות במשך כשבועיים וכן זכו בטיפול ספא זוגי במלון הרדוס תל- אביב. כעבור 14 יום, התייצבו הנסייניות מול המצלמות כדי להעיד על חוויית השימוש היומיומי. התוצאות לפניכן: