לב.מ.וו יש מסורת ספורטיבית ארוכת שנים ועיצוב כלי הרכב שלהם נעשה בהתאם, עם הנעה לגלגלים האחוריים (לטובת התנהגות כביש נכונה יותר) ומנוע שהוצב לאורך (לשיפור העברת הכוח), אבל בעידן הקרוסאוברים האורבניים המשתלט על עולם הרכב – גם מסורת חייבים לשנות. וכך, ל-X1 החדשה יש הנעה קדמית (כמו לרוב המכוניות בימינו) והמנוע מורכב לרוחב (לטובת שיפור המרחב הפנימי).
אבל כל זה לא אומר שרוחה של ב.מ.וו אינה שורה על ה-X1. להפך, העיצוב שלה יפהפה, כמעט "קרבי" ומאוד קלאסי, סדרת המנועים המגוונת (מ-136 עד 192 כ"ס) ותיבות ההילוכים (6 או 8 הילוכים) מאפשרים ביצועים טובים (על הכביש. אל תחלמו אפילו על ירידה לשטח), הנדסת האנוש מצוינת והאבזור עשיר.
המחיר? מ-242 אלף שקל, בהחלט בר תחרות ליריבות, אאודי Q5 ומרצדס GLA.
פלוס: עיצוב, ביצועים.
מינוס: סולידית מדי.
שורה תחתונה: למי שיכולים להרשות לעצמם.