גיל זה רק מספר: פמלה אנדרסון, 49, בקמפיין הלבשה תחתונה חדש

השחקנית שהתפרסמה עם בגד ים ב"משמר המפרץ", מוכיחה שאין סיבה להתבייש בגוף גם כשהשנים עוברות. בצילומי לנז'רי חדשים היא מציגה מראה רענן ולוהט מתמיד

איתי יעקב

|

05.04.17 | 10:10

"פמלה היא אייקון של העידן שבו אנו חיים". אנדרסון בקמפיין של קוקו לה מר (צילום: Rankin)
"פמלה היא אייקון של העידן שבו אנו חיים". אנדרסון בקמפיין של קוקו לה מר (צילום: Rankin)

בעוד כשלושה חודשים תחגוג השחקנית ודוגמנית "פלייבוי" לשעבר פמלה אנדרסון יום הולדת 50 עגול, ונראה שהיא לא נותנת לאף אחד לקלקל לה את החגיגה. עם אורח חיים בריא וצמחוני, התנדבות בארגון PETA הנאבק למען זכויות בעלי החיים ורשימת חברים קרובים הכוללת את האקטיביסט ג'וליאן אסאנג', מייסד אתר וויקיליקס ("הוא אחד האנשים החביבים עליי. ג'נטלמן וחכם", סיפרה למגזין people) - נראה כי אנדרסון מלאה ברוח נעורים.

 

עוד בערוץ האופנה

 

"אני לובשת את הלנז'רי הסקסי שלי קודם כל עבורי. אם מישהו אחר יראה את זה - זה בונוס!" (צילום: Rankin)
    "אני לובשת את הלנז'רי הסקסי שלי קודם כל עבורי. אם מישהו אחר יראה את זה - זה בונוס!"(צילום: Rankin)

     

    בינואר האחרון, 20 שנה לאחר שירדה סדרת הטלוויזיה "משמר המפרץ" מהמרקע, הצטלמה לקמפיין בגדי הים לקיץ 2017 של חברתה הטובה, מעצבת האופנה ויויאן ווסטווד, והבוקר התעוררנו לתמונות קמפיין חדשות לה לחברת הלנז'רי הבריטית Coco de Mer London. בתמונות שחור-לבן שצולמו על ידי צלם האופנה הנודע רנקין, מככבת אנדרסון בשלל תנוחות נועזות, מציגה את דגמי התחרה הסקסיים של המותג.

     

    היו ימים. פמלה אנדרסון ב"משמר המפרץ" (צילום: Gettyimages)
      היו ימים. פמלה אנדרסון ב"משמר המפרץ"(צילום: Gettyimages)

       

      בשנים האחרונות נמצאת אנדרסון בעיצומו של קאמבק רותח בענף האופנה, שמחבק אותה עם שער מוצלח לגיליון 25 השנים של מגזין דייזד אנד קונפיוזד, שער למגזין Solar והפקת אופנה למגזין LOVE. "פמלה היא אייקון של העידן שבו אנו חיים", אמר עליה הצלם רנקין בהודעה לעיתונות. "היא אחת הנערות האמיתיות של המאה ה-20, והרבה יותר מזה. היא אשת עסקים ויזמת. זו היתה פריבילגיה גדולה לעבוד איתה ועם המותג".

       

      ענף האופנה שוב מאמץ את אנדרסון (צילום: Rankin)
        ענף האופנה שוב מאמץ את אנדרסון(צילום: Rankin)

         

        הקמפיין החדש הוא רק מתאבן משיתוף הפעולה בין אנדרסון למותג, אותו הקימה המעצבת לוסי ליטווק. מלבד הדגמים הסקסיים שמעצבת ליטווק, מציעות חנויות המותג גם צעצועי מין לנשים ולא בכדי מעוצבת חנות המותג בקובנט גרדן בלונדון כבורדל רומנטי עם קירות אדומים ופסלי גוף עירומים בצבע זהב, כשעל הקירות אפשר לראות פריטי לנז'רי תלויים במסגרות.

         

        פמלה אנדרסון בקמפיין בגדי הים של ויויאן ווסטווד (צילום: Juergen Teller)
          פמלה אנדרסון בקמפיין בגדי הים של ויויאן ווסטווד(צילום: Juergen Teller)

           

          אקטיביזם והלבשה תחתונה (צילום: Rankin)
            אקטיביזם והלבשה תחתונה(צילום: Rankin)

             

            בשיחה עם אתר ווג סיפרה אנדרסון כי במהלך החודשים הקרובים יצולם קמפיין וידאו, ובפברואר 2018 צפויה גם קולקציית קפסולה תחת השם Pam Love's Coco. "קוקו דה מר היתה החנות האהובה עליי בלוס אנג'לס (בינתיים היא נסגרה, א"י)", אמרה אנדרסון, "יש לי כמעט הכול משם". אנדרסון הוסיפה כי העצה הטובה ביותר שלה לנשים היא להשקיע בהלבשה תחתונה. "ברגע שאת יודעת שהלנז'רי שאת לובשת מתחת לבגדים יפה, זה גורם לך להרגיש אחרת", הסבירה. "את לא צריכה את זה כדי להרגיש סקסית ונשית בעיני מישהו אחר. אני לובשת את הלנז'רי הסקסי שלי קודם כל עבורי. אם מישהו אחר יראה את זה - זה בונוס!"

            ______________________________________________________

             

            ומה גילינו בארון של אניה בוקשטיין?

            אופנה, תעוזה והגבות המפורסמות - לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: ענבל מרמרי)
            אופנה, תעוזה והגבות המפורסמות - לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: ענבל מרמרי)

             

             

             
            הצג:
            אזהרה:
            פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד