לוחות המודעות והפרסומות במגזינים בקיץ שעבר נראו הכי רחוק מכאן: פוקס נסעו עד לסרי לנקה כדי לצלם את קמפיין אביב-קיץ 2019; רנואר ארזה לתאילנד את נבחרת הפרזנטורים (מושג שלבטח יתאדה עם חום יולי-אוגוסט) הכוללת, בין היתר, את יהודה לוי, גפן ברקאי, עדן פינס ויעל שלביה; בר רפאלי הרחיקה עד ארצות הברית כדי להצטלם עם השותפה לשעבר קים קרדשיאן למותג המשקפיים קרולינה למקה; ונטע אלחמיסטר ודורית רבליס עברו בדיוטי פרי בדרך לצילומי המותג Twentyfourseven בקייפטאון, דרום אפריקה. אלחמיסטר עוד הספיקה לדלג בינואר האחרון לפורטוגל יחד עם אחותה הצעירה ספיר לצילומי קולקציית האביב, אך אז הגיע נגיף הקורונה ואת הקמפיין האחרון של המותג היא כבר צילמה לבד בדירה המרווחת שלה באחד המגדלים שעל קו החוף בנתניה, ללא צוות יופי, ללא סטייליסט צמוד. נטו נטע.
בשבועות האחרונים מתפתחת מגמה – אותה חזינו באפריל – של העדפת קמפיינים ביתיים, צנועים ואינטימיים, כפי שאמרה הארט דירקטורית דפנה בלוך. זה קרה מהר משדמיינו. בניגוד למותגים גדולים שחלקם צילמו את הקמפיינים כבר בחורף (ע"ע קסטרו בקניה), וכעת נראים מנותקים מהלך הרוח הנוכחי – חלק גדול ממעצבות האופנה העצמאיות הפועלות בישראל בחרו לצלם את הקולקציות לעונה במתכונת ביתית.
היו שצילמו את עצמן על הספה בסלון או על המיטה בחדר השינה, אחרות בחרו ליצור צילומים ברוח הבידוד הביתי. היתר הזמינו חברות, לקוחות או את הפרזנטוריות הקבועות לצילומים משוחררים בסגנון "הום מייד" בדירתן. עשרת הקמפיינים החדשים והמגוונים שליקטנו אומנם אינם מייצרים שפה צילומית חדשה, אך הם מציעים התבוננות שפויה ואינטימית על הקשר בין אנשים לבגדים שהם לובשים, סגנון שוודאי נראה יותר ויותר בעונות הקרובות.
ואיפה תמצאו בגדי ים יפים לקיץ בשלל סגנונות ומחירים?