חדר השינה בביתו בסביון של איש הנדל"ן משה גינדי, מבעלי קבוצת גינדי, הפך בשבוע שעבר לסט צילומים עבור הקמפיין למתחם האופנה גינדי TLV. על המיטה הזוגית בקומה העליונה של הבית הצטופפו יעל גולדמן, 38, אורי פפר, 41, ובנותיהן עמנואל, 5, ותהילה, 3, בקמפיין משפחתי ראשון.
צילומים אלה הם חלק ממגוון סרטונים שהחליטו לייצר בחברה לקראת פתיחת הקניון, המתוכננת לסוף 2016, ובהם סיטואציות שאמורות לייצג את המתחם, הכולל גם מגדלי מגורים, גני ילדים, בית ספר יסודי וקאנטרי קלאב. בסרטונים האחרים מככבות דוגמניות כמו שלומית מלכה, אסתי גינזבורג, ניבר מדר וסופי מצטנר, שזה הקמפיין הישראלי הראשון שלה לאחר תום החוזה עם דיור. בר רפאלי, אומרים בחברה, היתה יקרה להם מדי, והם העדיפו להשקיע את התקציב בפרזנטורים נוספים.
עוד בערוץ האופנה
- עקבו אחרינו באינסטגרם
- השראה לנשים הראשונות: נטלי פורטמן כג'קי קנדי
- משתלם להקפיד על הפיד: קוקטית מאיירת אתכם
- איך נראים הצילומים של מיכל חלבין הישראלית לבית Dior?
לא בכדי נבחרה משפחת גולדמן-פפר לייצג את המשפחה התל אביבית האולטימטיבית והיפה, וקשה להתעלם גם מהבחירה לצלם בביתו של משה גינדי, האבא של העסק המשפחתי. יחד עם זאת, בקמפיין סירבו לספק חשיפה משמעותית לבית, מעבר לחדר השינה שבו צולמה המשפחה, ונציג החברה מתעקש כי הבית נפתח לצילומים מסיבות טכניות בלבד. "בישיבת ההפקה על לוקיישנים הבנו שיש לנו דוגמה טובה ולוקיישן שהתאים לנו בול, ועל הדרך גם יחסוך לנו כמה שקלים".
"עד היום נמנענו מקמפיין משפחתי או זוגי", אומרת גולדמן בראיון המתקיים בסמוך לבריכת השחייה בחצר ביתו המרהיב של גינדי, שעל קירותיו ניתן למצוא עבודות אמנות של לאה ניקל ויוחנן סימון. "עד עידן האינסטגרם, הקן המשפחתי הרגיש לי פרטי ולא רציתי לחשוף יותר מדי. היום, ראסמי, אין הבדל. הכול שאלה של איך זה נעשה. יש לנו אחריות מלאה על הבנות וצריך לעשות את זה בכפפות של משי".
"שאלו אותנו בהתחלה אם להביא ילדים אחרים", מוסיף פפר, "כשחקן, אני יודע איך ליצור אינטימיות על הסט עם ילדים ולהרכיב פאזל של משפחה, אבל כשיש לנו משהו כל כך טבעי, אז למה לא? זאת סצנה של משפחה בשבת בבוקר, שמציגה את התענוג הזה של האי הפרטי, הבטוח, הכיפי".
עד כמה המשפחתיות שלכם משתקפת בקמפיין?
גולדמן: "הדבר היחיד שמבוים זה הלוקיישן. לצערי, זה לא הבית שלי. אבל אתה לא יכול לזייף משפחתיות, בטח לא עם ילדים".
פפר: "הילדות תמיד באות לבקר אותנו על סט הצילומים. אמרתי ליעל שזאת הזדמנות לאפשר להן להיות רגע בחוויה. הילדות נדלקו על הרעיון, ובמקום ללכת לבלות היום בפארק, באנו לסביון. הקרנבל הזה הוא בסך הכול החיים שלנו".
שיתוף הפעולה של הילדות ביום הצילומים הוא תוצאה של לכידות משפחתית שנוצרה בנסיעות התכופות של המשפחה לחו"ל בעקבות עבודתו של פפר – שחקן בינלאומי שבימים אלו מככב בסרט "הסרבן" עם מל גיבסון, ובתום צילומי הקמפיין יטוס לבולגריה לצילומי הסרט Unchained לצד ג'ון מלקוביץ', אנטוניו בנדרס ואדריאן ברודי. בנוסף, הוא מככב בימים אלו בסדרת הטלוויזיה "מפלצות קטנות".
השנה בילתה המשפחה כולה מספר חודשים יחד בחו"ל. האם הם שוקלים לעבור לארצות הברית? "תמיד יש מחשבות, אבל אני מניחה שזה יישאר בגיחות קצרות של כמה חודשים. לא נעתיק את חיינו לחו"ל", מצהירה גולדמן.
חברתך הטובה גל גדות העבירה את חייה לחו"ל, נכון להיום, בעקבות העבודה. היית שוקלת מהלך כזה?
"כל אחד עושה את מה שמתאים לו בנקודת הזמן שלו בחיים ובקריירה. למדתי ש-never say never. כרגע אנחנו מצטרפים לאורי. החוק אומר שאם אורי נוסע ליותר מעשרה ימים – הקבוצה מתאחדת. בתקופות ארוכות יותר של שלושה חודשים, אנחנו כבר עוברות לחיות איתו, הילדות נכנסות למסגרות ומנסים לנהל שגרת חיים רגילה".
הופעותיהם הרבות של הצמד גולדמן את פפר, ביחד או לחוד, ברשימות המתלבשים הטובים, בהחלט חיזקו את התאמתם לתפקיד הפרזנטורים של קניון המתמקד באופנה. "אורי הוא הטווס בבית, למרות שכולם חושבים ההפך", מגלה גולדמן, "הוא מפונק, אוהב לקנות מותגי יוקרה".
את קונה לו בגדים, או שהוא קונה לך?
גולדמן: "אי אפשר לקנות לו. הטעם שלנו שונה מאוד".
פפר: "הפתעתי אותה פעם אחת בתיק שהיה הצלחה, ולפעמים אני מתייעץ עם חברות שלה, אבל כל אחד משאיר את הקניות לעצמו. אין דבר שאני פוחד ממנו יותר מאשר להיכנס עם יעל לחנות בגדים ולשאול אותה מה דעתה על פריט מסוים בשבילה, כי תמיד זה ייגמר במבט שיבהיר לי כמה אני לא קרוב לטעם שלה".
ואיך נראים הבית והמלתחה של פאשניסטה בדיור מוגן?