הרשת כמרקחה. מאז שיו לורי, השחקן הבריטי בן ה-52 שמוכר לכולנו כ"דוקטור האוס", הוכרז השבוע כפנים החדשות של לוריאל פריז, נדמה שכל מה שידענו על המושג פרזנטור כבר לא יהיה אותו הדבר. לורי, שמועמד כל שנה לפרס גלובוס הזהב על הדמות האנטיפתית שלו בסדרת בית החולים האהובה, אכן מצטרף לנבחרת מפרסמי ליין ה-Men Expert של המותג הבינלאומי, ויככב בפרסומות למוצרי הטיפוח וצבעי השיער.

מי מחכה ללורי, שחקן ומוזיקאי מצליח, בהיכל התהילה של לוריאל פריז? השחקן המסוקס ג'רארד באטלר, שמפרסם קרם לחות למלחמה בסימני העייפות (החיים מעייפים נורא כשאתה משחק קלפים, עושה פעלולים עם אופנועים ומדבר במבטא כה כבר בסרטון פרסומת כה קצר) הוא דוגמא אחת. עוד באגף הגברים של לוריאל: השחקן מתיו פוקס, רופא נוסף - פטריק דמפסי מהסדרה האנטומיה של גריי, השחקן הסיני דניאל וו, וגם, תחזיקו חזק, השחקן הצרפתי המזוקן והמוזנח למראה אריק קנטונה, שנבחר לפרסם דיאודורנט בפרסומות הצרפתיות של לוריאל.

הבחירה בלורי, אמרו בלוריאל פריז, נובעת מכך שהוא "הדוגמה המושלמת לגבר המודרני". לורי מצדו התבדח על כל העניין בסרטון "מאחורי הקלעים" המשעשע שהופץ על ידי לוריאל ביוטיוב. בסרטון טוען לורי שהוא שמח להיות סמל יופי, מודה שיופי חשוב לו ומספר שעמוק בפנים, הוא בעצם דוגמן. דוגמן של רוחניות, לא פחות.

אבל דאחקות לחוד ומציאות לחוד, הבחירה בלורי - ללא ספק סמל סקס, אך גם לא בדיוק מופת של מראה מטופח - מרמזת על מערך שיקולים שונה בתכלית המופעל בעת בחירת המודלים לחיקוי בעולם היופי הגברי. להבדיל מפרזנטוריות מפורסמות כמו גוון סטפאני או אווה לונגוריה, שגם עיוור יוכל לזהות כי הן משקיעות לא מעט זמן וכסף במראה שלהן, מצטיין האגף הגברי בחבר'ה שלא ממש רוצים להזיע ממאמץ.

נראה שהרבה יותר מהמראה או ההבטחה לתדמית כלשהי, תעשיית הטיפוח לגברים מנסה להיכנס בדלת האחורית. בשונה מנישת הבישום, שמנסה למכור אידיאלים גבריים בצורה מעודנת (זוכרים את הבחירה בבנג'מין מילפייה, בן זוגה של נטלי פורטמן, לקמפיין הבישום של YSL?), אגף הטיפוח בוחר באנטי-אידיאלים. כאילו מישהו שם מנסה לומר: גבר, טפח עצמך כדרך אגב, תוך שאתה מכחיש בתקוף את העובדה שאתה מורח קרם לחות. בהשראת הבחירה המפתיעה, קיבצנו עוד ארבעה סלבריטאים שחליפת האנטי-פרזנטור ממש תפורה לגופם השרירי. או שלא.

בגלל התדמית המתעתעת: סת' רוגן

כמו לורי, גם סת' רוגן, כוכב הסרטים הדייט שתקע אותי, הצרעה הירוקה וקונג-פו פנדה 2, אוחז בפרצוף ממזרי ובחוש הומור קטלני. כשצריך, הוא יכול להיות גם רציני וחביב, ואפילו סקסי במקצת. הנישה הקוסמטית שלו: אם היינו קברניטי חברת טיפוח בינלאומית, היינו שולחים את רוגן האנמי לחופשה בקאריביים, ואז מצמידים אליו קמפיין למוצרי שיזוף. הכי אמין.

תפס את ג'ניפר. ג'סטין תרו (צילום: gettyimages)
תפס את ג'ניפר. ג'סטין תרו (צילום: gettyimages)

בגלל גורם ההפתעה: ג'סטין תרו

מי שלא קורא מדורי רכילות ודאי שואל עצמו עכשיו "מי זה לעזאזל?". ובכן, מדובר בשחקן שכיכב בסרטו של דיוויד לנץ' מלהולנד דרייב ובסדרה המופתית עמוק מתחת לאדמה, אבל הפרט הכי חשוב ברזומה של תרו עד היום הוא ככל הנראה עובדת היותו החבר החדש של ג'ניפר אניסטון. כן, זה שגרם לה ללבוש הדפסים ולחייך יותר מהרגיל. אחרי הישגים כאלה, יש לנו תחושה שגם נשים וגם גברים ירצו לקנות את מה שתרו מוכר. הנישה הקוסמטית שלו: בהתבסס על התמונות האחרונות, מוצרים לשיער.

אני? מתנשא? ג'ון האם (צילום: gettyimages)
אני? מתנשא? ג'ון האם (צילום: gettyimages)

בגלל הלוק: ג'ון האם

מדובר ללא ספק בהברקת "איך לא חשבו על זה קודם?". אם חושבים על זה, כוכב הסדרה "מד מן", הוא הגרסה האמריקאית של לורי - חתיך, מסתורי, מתנשא ומזכיר אותו בלוק הבלתי משויף והכה מקסים שלו. הנישה הקוסמטית שלו: כמובן שאפטרשייב.

ואם באמת היינו על המפה: עידו רוזנבלום

הגבר המוצלח שלא במקרה מתחתן עם אחת המוצלחות שבנשים, יונית לוי, כבר הוביל כאן כמה וכמה קמפיינים, אבל אם נתבקש לחשוב על "מודל המושלם לגבר המודרני", רוזנבלום הוא הבחירה הישראלית האולטימטיבית. רק דמיינו סרטון בו הוא מסובב את הגה מונית הכסף בידו האחת ועונד ליונית טבעת בידו השנייה, בזמן שהוא בעצם מפרסם דיאודורנט. הנישה הקוסמטית שלו: כל דבר בו יבחר.