בזמן שנטלי פורטמן זוללת גלידה עם פסטרמה כשרה וסופרת את הימים עד הלידה, בן זוגה הרקדן והכוריאוגרף בנג'מין מילפייה מצטלם לקמפיין הראשון בחייו, לבושם חדש לגבר של YSL. בהתחשב בנבחרת המאוד מצומצמת שזכתה לפרסם את ליין הבישום הגברי של המותג - השחקנים הצרפתים והכריזמטיים אוליבייה מרטינז וונסאן קאסל, מדובר בפרט יוקרתי למדי ברזומה של מילפייה, שנראה שמח וטבעי על סט הצילומים החודש. ואנחנו? ברגשות מעורבים.

עכשיו גם פרזנטור. מילפייה (צילום: gettyimages)
עכשיו גם פרזנטור. מילפייה (צילום: gettyimages)

בשונה מבתי בישום אמריקאים כמו Hugo Boss, ב-YSL מעדיפים כנראה גבריות פחות מפורשת ואנינת טעם, ויעידו על כך הבחירות במרטינז הענוג ובקאסל הדקיק.

מהבחינה הזו אין עוררין על ההחלטה להעניק את הקמפיין החדש לרקדן מקצועי שהפגין את ביצועיו ואת גופו הגמיש ביצירת המופת האפלה ברבור שחור. מה גם שכל מי שיש לו זוג עיניים יכול לזהות את היופי הגברי של מילפייה בן ה-33, פקטור ששיחק תפקיד חשוב כאשר הזוגיות וההיריון של פורטמן נחשפו לעולם. גם יהודי, גם חתיך וגם רקדן, חשבו בנות ישראל וכרסמו את ציפורניהן בקנאה. אבל, עם כל הכבוד ללוק המצודד, יש בשידוך הזה משהו מבשר רעות.

לא שקשה לנו לפרגן, חס וחלילה, להיפך - בביקורת טמונה דאגה אמיתית וכנה. לא מן הנמנע שהקמפיין לבושם המסתורי, שעתיד לצאת בספטמבר, ישלוף את מילפייה מהליהוק שהיה עד כה אידיאלי - בן הזוג הצנוע, המקסים והתומך של הכוכבת שכולנו אוהבים לקרוא לה "משלנו". יכול להיות שהבמה שתינתן לו, נוצצת ומפתה יותר מבמת הבלט הניו-יורקי ללא ספק, תנטרל את התכונה הכי מושכת שלו בסיפור האהבה הזה - המשניות. כבר עכשיו מתחילות לצוץ השמועות שהאב העתידי ובן הזוג האוהב למעשה "מנצל" את פורטמן כדי להתפרסם, ופתאום כשמביטים בתמונות הפפראצי של השניים, יש בפניו העדינות של מילפייה דבר-מה מאיים. מאוחר מדי, מן הסתם, לצאת לרחובות עם שלטים נוסח "הבמה לרקדנים, הקמפיינים למפורסמים" ולהפציר במפרסמים לא להרוס לנו את האגדה. נותר רק לקוות שמילפייה ישמור על פאסון ועל קור רוח ולא יהפוך לגרסת הבולשוי של קווין פרדליין. מי? בדיוק.