האם כל פרסום הוא פרסום טוב? ביממה האחרונה עומדים ריהאנה ובית האופנה דיור תחת מתקפה ברשתות החברתיות, לאחר שהזמרת בת ה-29, שמשמשת גם כפרזנטורית של בית האופנה, הגיעה לתצוגת הקרוז שהתקיימה ביום שישי בהרי סנטה מוניקה הסמוכים ללוס אנג'לס, לבושה מכנסי ג'ינס קרועים ומעיל פרווה דרמטי - שניהם בעיצובה של מריה גרציה קיורי, המנהלת האמנותית של דיור.
הגרסה המודרנית שהציגה ריהאנה באירוע המדברי לבוקרת הנודעת אנני אוקלי, זכתה מיד להיכלל ברשימת המתלבשות הטובות של האירוע, כשהיא מאפילה על סלבס כמו דמי מור, קייט בוסוורת' ושרליז ת'רון, שהגיעו לשבת בשורה הראשונה בתצוגה. אלא שברשתות החברתיות היו רבים שלא אהבו, בלשון המעטה, את הבחירה של מלכת תשומת הלב ללבוש מעיל פרווה אקסטרווגנטי ומתריס, בטח בלוס אנג'לס בחודש מאי, כשבחוץ 14 מעלות - קריר, אבל בטח לא באופן המצריך מעיל פרווה שמתאים לקור של מינוס 20 מעלות.
עוד בערוץ האופנה
- עקבו אחרינו באינסטגרם
- המותגים מתאהבים בסנדלי שורש. יפה או דוחה?
- בריז'יט טרונו כובשת את האליזה בסקיני ג'ינס
- מה גילינו בארון של שופוהוליקית
המתקפה ברשת החלה בתגובות בודדות בעמוד האינסטגרם של דיור ובטוויטר, שכללו גם קריאה להחרים את המותג. "תתביישו לכם! רוצחי חיות! מעולם לא שמעתם על פרווה מלאכותית! אתם מעודדים אכזריות", סיכמה אחת העוקבות את תחושותיהם של רבים. בהמשך פרסם ארגון Anti-Fur Society הודעה בעמוד הפייסבוק שלו (כ-900 אלף עוקבים): "ריהאנה שוב בחרה לקדם סחר דמים של פרווה, הפעם בתצוגת הקרוז של דיור. אנו פועלים רבות על מנת להאיר את הנושא מחדש בקרב אנשים, ובעיקר אצל מעריציה".
______________________________________________________
הפטמות מככבות באופנה: ניצול שוביניסטי או מאבק פמיניסטי?