בעידן שבו הכל כבר נעשה וסף הריגוש עולה, נאלצות חברות מסחריות להתאמץ כדי להשיג את תשומת ליבם של הצרכנים שלהן. סף הגירוי רק עולה, ומישהו צריך לספק את הסם כדי לזכות בתשומת הלב. במקרה הזה, תשומת הלב מוצדקת. אחד הטרנדים היותר פופולריים לאחרונה הוא מיצגי רחוב רבי-קהל, שבהם מקרינים סרטי תלת-מימד על קירותיהם החיצוניים של בתים - בדרך כלל, בניינים מרכזיים בערים גדולות. החברות משקיעות זמן, כישרון וכסף, כדי לספק חוויות מרשימות ומרגשות, וכמו שאפשר לראות בסרטים האלה, הקהל יוצא נשכר.

בסרטון הראשון רואים מיצג תלת-ממדי של חברת האלקטרוניקה הקוריאנית "סמסונג", על בניין Beurs van Berlage המפורסם במרכז אמסטרדם. במיצג הבניין מתפרק ומתפורר, ומוחלף אט-אט באלמנטים מן הטבע.

כאן, בסרטון השני, רואים מיצג שהוקרן על בניין Praetorian בדאלאס, טקסס, במטרה לקדם את הסרט "התייר" עם ג'וני דפ ואנג'לינה ג'ולי.