קיבלו קמפיין. חן שילוני והבעל אלון אפל (קרדיט צילום: עדי אורני, יח"צ)

(גיא גולד)

מתברר ששווה לאכול מרק חריף ולרקוד קצת בלט במזרח אירופה, לפחות אם קוראים לכם חן שילוני ואלון אפל. השניים סגרו לפני מספר ימים קמפיין שווה במיוחד כפרזנטורים של חברת האופנה H&O, ג'וב איכותי שאיישו בעבר הילה נחשון ויונתן כהן (שהספיקו להיפרד מאז). לאחר משא ומתן בין החברה לסוכנות שמייצגת את שילוני, הוחלט להמר על הזוג הנשוי כפנים והגוף של החברה. אם לא יהיו שינויים של הדקה האחרונה (בכל זאת, מדובר בקמפיין נחשק), צפויים השניים להתייצב בסטודיו כבר באמצע החודש הבא ולצלם את הקטלוג הראשון והמשותף שלהם. לשילוני קריירת דוגמנות ארוכה, ולמרות זאת, קמפיין זה נחשב ליוקרתי מבין אלו בהם השתתפה עד כה. לפי גורמים בתעשייה, צפוי הזוג לשמח את מנהל חשבון הבנק שלהם בסכום של בין 10 ל-20 אלף דולרים. לא רע.

ממשרד יחסי הציבור של H&O נמסר: "רשת H&O משיקה את מותג הספורט EXT אשר יציע מגוון פריטים ספורטיבים לנשים וגברים במחיר שווה לכל כיס, ובמטרה לקדם את הקולקציה נבחר הזוג הספורטיבי אלון וחן, שמוכיח את כישוריו הספורטיביים בתוכנית המצליחה 'המירוץ למיליון".