תחרויות יצירתיות ברשת החברתית תמיד עושות לי את זה, ולכן אהבתי במיוחד את תחרות זיהוי השירים הטרייה שיצאה לדרך השבוע בעמוד איסתא מיוזיק -- חברת תיירות המוזיקה המובילה בישראל. אחרי שכבר לייקקתם, מחכים לכם למעלה מ-500 קאברים שהוכנו במיוחד לצורך התחרות ואתם רק צריכים לזהות כמה שיותר שירים ולהתאים אותן לאמן המבצע. מי שיזהה כמה שיותר שירים בעוד כשלושה שבועות, יזכה בטיסה לברצלונה, פלוס שהייה בבית מלון ובכרטיס כניסה להופעה של להקת הרד הוט צ'ילי פפרס או ג'ון בון ג'ובי. רק אל תפסיקו לשיר, כן?!

מזהים את השיר וטסים להופעה לוהטת של הרד הוט צ'ילי פפרס או בון ג'ובי בברצלונה

מה אתם מוכנים לעשות בשביל לזכות בהונדה?

לכל מי שהרפורמה החדשה בקווי האוטובוסים מדירה שינה מעיניו, קבלו הזדמנות היסטרית לזכות ברכב מסוג הונדה; נכנסים לעמוד של רשת בורגוס בורגר בר ותחת הקישור BBB Honda תוכלו להעלות סרטון שלכם עם המבורגר (כן, כן!) בפעילויות שלאו דווקא קשורות לעולם הקולינריה. לקראת סוף יולי ייבחרו שישה סרטונים שיעלו לשלב הגמר, שאף יופיעו כחלק מפרסומת בטלוויזיה. בסופו של דבר הגולשים יבחרו את הסרטון המנצח שיתפנק ברכב הונדה CRZ ובין כל המצביעים יוגרלו עשרה קטנועים לבית הונדה גם כן. ועל זה נאמר, מה שיוצא אני מרוצה.

ועד לשבוע הבא, שבת מוסיקלית גם לכם.