השקות בפייסבוק תמיד מרגשות חובבי אופנה כמוני, ובמיוחד אם הן של מעצב שאהוב עליי במיוחד. רק לפני מספר שבועות הודיע אוסקר דה לה רנטה בעמוד המותג שלו על השקת בושם דנדש שיענה לשם Esprit D'oscar. החגיגה גדולה במיוחד שכן כבר למעלה מעשור לא זכינו לביכורים בגזרת הבישום של דה לה רנטה, ובעמוד הפייסבוק ניתן לקבל דוגמית חינם של הבושם תמורת מילוי מספר פרטים בסיסיים. עד כה ישנם כבר למעלה מ-173,000 לייקים לעמוד עצמו, והמספר עולה באלפים בכל יום שעובר, כי אין מי שלא אוהב להתפנק ועוד בחינם.
 

בונוס למעריצים: איור של דה לה רנטה משנות השישים (סריקה מתוך פייסבוק)

 בכלל, עמוד המותג עצמו שווה בדיקה, שכן הוא מתוחזק באופן שוטף באמצעות תמונות וקטעי וידאו המתעדים את צילומי הקולקציות השונות, הצעות וטיפים לסטיילינג מאנשי המותג השונים וציטוטים ואמרות אודות נשיות ואופנה מפיו של דה לה רנטה בעצמו. במובן מסוים, מנסים אנשיו של דה לה רנטה 'לרדת לעם' שכן מדובר במותג יוקרתי שלא ממש נמכר במחיר שווה לכל כיס, לכן מעניין אם חלוקת דוגמיות של בושם בפייסבוק באמת תקדם את מכירות ליין האופנה והבישום של המותג. לנו בינתיים נותר לשטוף את העיניים בעמוד הלוהט של דה לה רנטה.