כל חיי רציתי להיות רקדנית אקזוטית. אוקיי, אוקיי, כל חיי רציתי להיות עם רקדנית אקזוטית, אבל בגלל שזה לא יקרה הלכתי על הדבר הבא הכי קרוב שיש. ותגידו מה שתגידו עלי ועל המכנסונים הקצרים האלה (לא, לא באמת. באמא שלכם, אל תגידו כלום), אני חושב שאני נראה טוב. למעשה, אני חושב שאני נראה מצויין. למעשה, אני חושב שמעולם לא נראיתי טוב יותר.

למעשה, אני חושב, כל הקטע הזה של שכנוע עצמי לא ממש עבד לי אף פעם.

יכול להיות שלא נועדתי להיות רקדנית אקזוטית. לרוע המזל, קלטתי את זה ממש באמצע שהמדריכה שלי להערב, אליסה פלסקובה (חכו, עוד נגיע אליה), לימדה אותי לעשות את "תנוחת הכסא", מן התנוחות המפורסמות של הרקדניות האקזוטיות. כדי שלא תרגישו שפספסתם משהו, חלילה, אני רוצה שגם אתם תחוו את החוויה המרגשת יחד איתי.

מוכנים? אז קדימה.

תנוחת הכסא, כפי שבוודאי יכולתם לנחש, היא תנוחה שבה הרקדנית האקזוטית נראית כאילו היא יושבת על כסא. יש רק בעיה אחת קטנה, כשל לוגי זעיר שמונע מכל העסק לעבוד כמו שצריך: אין כסא.

במקום כסא, יש עמוד. וסביב העמוד הזה צריכה הרקדנית האקזוטית – או המחליפה שלה, שהיא אני – לכרוך את רגליה כך שהן ישתלבו, תוך כדי שהאגן שלה נמצא משהו חצי מטר באוויר והידיים שלה נדרשות לסובב אותה על העמוד.

לכן זה אולי יפתיע אתכם ששתי שניות וחצי מרגע שהתחלתי להתנסות בתנוחת הכסא, עברתי לתנוחת הרצפה. יותר נוח, מה אני יכול לעשות. ממילא יש לי הרגשה שלמרות הרצון הטוב, כל הקטע של רקדנית אקזוטית עם זיפים פשוט לא יתפוס.

ריפוד אקזוטי

תרשו לי רגע לעצור הכל משתי סיבות עיקריות: האחת, כל השרירים שלי תפוסים ואני לא יכול לזוז. השנייה, אני רוצה שתכירו את אליסה פלסקובה מ-Ipole Academy.

אליסה היא, ובכן, כל מה שרציתי להיות ואני לעולם לא יהיה: בלונדינית, חטובה, מצחיקה באמת וגם יודעת לעשות עם העמוד הזה דברים שאתם אפילו לא יכולים לדמיין שאפשר לעשות עם עמוד. למעשה, יחד עם הסבלנות והנחמדות שלה, היא כנראה המורה המושלמת.

לרוע המזל, אני התלמיד מהגיהנום.

ממש כמו אליסה, יש לא מעט בחורות נורמטיביות לחלוטין (עם בני זוג מאושרים מאוד, אני בטוח) שמנסות ללמוד איך לעשות את כל הדברים שאליסה יודעת לעשות עם חתיכת המתכת הזו. הספורט הזה (כן, נו, עכשיו זה ספורט) הפך להיות פופולרי כל כך, עד שובכן, אפילו אני נשלחתי לנסות אותו.

וממש כמו בתנוחת הכסא, שוב יש כאן כשל לוגי קטן, כמעט בלתי נראה: אני לא בחורה. ולא רק שאינני בחורה, אלא גם שבעוד שרוב הבנות נהנות מריקוד אקזוטי, אני, איך לומר זאת בעדינות, נהנה קצת יותר מריפוד אקזוטי. לצ'יפנדיילס, אני חושש, לא היו מקבלים אותי.

אבל שיקפצו לי הצ'יפנדיילס, אני בדרכי להיות רקדן אקזוטי. הדבר היחיד שמפריד ביני ובין החלום הוא שיש לי ממש עכשיו עמוד ברזל שתקוע לי, ובכן, בהיעדר מילה טובה יותר, באשכים.

נו, מה אתם אומרים, יש לו עתיד?  (צילום: דודו אזולאי)
נו, מה אתם אומרים, יש לו עתיד? (צילום: דודו אזולאי)

לא רק זה, אליסה מנסה ללמד אותי איך להסתובב על העמוד תוך כדי שרגל אחת שלי נמצאת על העמוד והרגל השנייה, בחישוב מהיר, נמצאת פחות או יותר בפתח תקווה. המסקנה הסופית: חבל נורא שלא עשיתי ילדים עד עכשיו. אחרי שני ניסיונות להסתובב כבר בטוח לא יהיו לי.

סתם, נו, זה לא כזה נורא כמו שזה נשמע. זה רק – מי היה מאמין, כולה ריקוד על עמוד – נורא נורא קשה.

אליסה בארץ הפלאות

"אולי כדאי שנתחיל עם מתיחות", מציעה אליסה, שהסבלנות שלה אלי הייתה בהחלט ראויה לציון, במיוחד בהתחשב בעובדה שאפילו העמודים בסטודיו שלה כבר צעקו עלי "אל תתקרב אלי".

אחרי שאליסה הדגימה לי כמה מתיחות, הבנתי שהיא התכוונה למתיחות בקטע של "תראה איך עבדתי עליך, איזה קטע, ברור שאין אף גוף אנושי שמסוגל להגיע לפוזיציות האלה". ורק כשהיא מסתכלת עלי ואומרת לי: “עכשיו תנסה אתה" אני מבין שהיא לא מתחה אותי, ושאין לה שום רצון להתגמש בעניין.

בדרך לוגאס עוצרים. לא חשוב איפה (צילום: דודו אזולאי)
בדרך לוגאס עוצרים. לא חשוב איפה (צילום: דודו אזולאי)

פייר? אני לא יודע איך היא עושה את זה. זה נכון שהיא עושה את זה כמה שנים ואני עושה את זה כמה דקות, ובכל זאת, ברגע שהיא תופסת את העמוד זה נראה כמו אליסה בארץ הפלאות. ברגע שאני תופס אותו זה נראה יותר כמו עומר בארץ הפלצות.

"תנסה להיות חושני", היא מחייכת, “תנסה להיראות סקסי. אל תשכח לחייך". אה, בטח, לחייך. אני לא מרגיש את הידיים, אבל נראה לי שאפשר להתעלם מזה. אני לא באמת צריך אותן.

זה רק נראה קשה. במציאות זה בכלל בלתי אפשרי (צילום: דודו אזולאי)
זה רק נראה קשה. במציאות זה בכלל בלתי אפשרי (צילום: דודו אזולאי)

כמו כן, בגלל הפוזיציה המשונה שאליסה הביאה אותי אליה (שילוב של עמידת ידיים עם שיכול רגליים שרק אורטופד מוסמך יכול להסביר לכם איך זה קרה, כי לי אין מושג) האגן שלי נמצא כרגע בבוץ עמוק יותר ממרגלית צנעני.

"אתה דווקא ממש טוב בזה יחסית לשיעור ראשון"ֿ, היא מנסה לנחם.

"באמת? אז את חושבת שיש לי עתיד בתחום?”.

"אה", היא צוחקת, “לא".

תנוחת הלוחם

אחר כך אנחנו עושים עוד כמה תנוחות: תנוחת עמידה, תנוחת ברכיים ותנוחת תעקם-את-הרגל-שלך-תוך-כדי-סיבוב. זו, כמובן, לא הייתה התנוחה המקורית, אך בניסיון להציל משהו מהאגו המרוסק שלי ניסיתי להראות לה שאני יכול להסתובב גם בלי עזרתה.

ואגו, גבירותיי, היא כנראה הסיבה היחידה שעדיין אין יותר מדי רקדנים בתחום הזה, וכנראה גם לא יהיו.

עומר בתנוחת הכסא. הבעיה: אין כסא (צילום: דודו אזולאי)
עומר בתנוחת הכסא. הבעיה: אין כסא (צילום: דודו אזולאי)

סיכום שיעור במילה אחת? אאוץ'. סתם. אין ספק שבהתחלה זה לא קל, אבל בסוף השיעור אפילו אני הצלחתי להסתובב על העמוד כאחרונת האקזוטיות. אני באמת מאמין שכמו שאליסה אומרת, כל אחד יכול לעשות את זה. בתנאי, כמובן, שהוא מוכן לקום עם שרירים שהוא לא ידע על קיומם תפוסים ביום שלמחרת.

ככה זה אמור להיראות. נראה לנו (צילום: דודו אזולאי)
ככה זה אמור להיראות. נראה לנו (צילום: דודו אזולאי)

באשר לי? אני בדרכי לוגאס, לנסות את מזלי כרקדנית אקזוטית מהשורה הראשונה. אני ורגליי השעירות עוד נעלה על פלטפורמות ונכבוש את העולם. או, אתם יודעים, נגיע למיון עם כמה איברים שבורים. מה שנראה לכם יותר סביר.