הסט הראשון של חזייה ותחתונים שקניתי בפריז היה מסניף קרוב לביתי של חברת הלנז'רי "איטם" (ETAM). הוא היה נעים ונוח, מבד כותנה עדין מאוד עם הדפסי פרחים מיניאטוריים.

>>> חבבו את "לאשה" בפייסבוק

>>> חפשו אותנו באינסטגרם: LAISHAMAG צפו בתמונות מאחורי הקלעים של הפקת הגיליון החדש, וקבלו הצצה לגיליונות הבאים

השתמשתי בו זמן רב, עד שהפכתי לגרופית של המותג, וגם היום, לפני כל קנייה של בגד תחתון, אני בודקת תחילה מה יש למותג להציע. מדובר במותג עממי ונגיש, המציע מבחר גדול של דגמים לכל אישה. העיצוב עכשווי, והדגמים צבעוניים מאוד, באיכות מעולה, עם הקפדה על נוחות ועל רמת מחירים שווה לכל נפש. עיצוב החנויות ידידותי והקנייה - בשירות עצמי. למה אני מספרת לכן את כל זה? כי בתחילת אפריל עומד להיפתח הסניף הישראלי הראשון בדיזנגוף סנטר בתל אביב.

כל המי ומי

החברה הוקמה ב־1916 בברלין על ידי מקס לינדמן, שפתח חנות למכירת גרבונים מחומרים סינתטיים. ב־1924 הוא התחיל למכור גם לנז'רי. החנות הראשונה בפריז נפתחה ב־1928 ולאחר עשור הוקם המפעל הראשון בצרפת, המשמש היום כסטודיו לפיתוח דגמים חדשים.

היום יש לחברה 550 חנויות ב־33 מדינות ברחבי העולם, עם חנות דגל גדולה ומעוצבת ברובע מונפרנס בפריז. אטם היא היום חברה בינלאומית ברוח צעירה, בסגנון חברות אופנה מובילות. כמו בשבע השנים האחרונות, היא ערכה בערב הראשון של שבוע האופנה בפריז מגה תצוגת אופנה בהשתתפות 800 אורחים.

התצוגה נערכה בחלל המדהים מהמאה ה־19 של בניין הבורסה החקלאית הישנה של פריז. על הבמה עלו כ־80 דגמים חדשים על רקע הופעה חיה של הזמרת האמריקאית איב, בלהיטי שנות ה־90 של המאה ה־20.

בקהל הרב, שכלל עשרות עיתונאים מרחבי העולם, זמרים ודמויות מפתח כמו קתרין דנב, ישבה גם הדוגמנית נטליה וודיאנובה, כשלצדה חברה לחיים, אנטואן ארנו, מבעלי ענקית מוצרי היוקרה LVMH.

חשופה להמון סגנונות

וודיאנובה לא רק מדגמנת לאטם כבר חמש שנים, אלא גם מעצבת בעבורה מדי עונה קולקציית קפסולה יוקרתית. במסיבת העיתונאים שנערכה בהשתתפותה היא סיפרה עליה: "נסעתי לפרו לחופשה משפחתית וביקרתי שם בתערוכת צילום של תלבושות מסורתיות שצילם יליד המקום, צלם האופנה מריו טסטינו. זה וספר שקניתי על ציפורים בדרום אמריקה שימשו השראה לקולקציה החדשה שלי".

איך את עובדת על הקולקציה?

"אני עובדת לצד המעצבת ומנהלת הסטודיו. אני מציעה את הרעיונות שלי והסטודיו מתאים אותם לרוח המותג. אם הרעיונות שלי אמנותיים מדי, הסטודיו דואג לתרגם אותם למוצר ידידותי יותר. אם הרעיונות נתפסים מהודרים מדי, הם מתורגמים לדגמים נגישים יותר".

איך את מגדירה סטייל ומה מאפיין את הסגנון שלך?

"סטייל הוא סוג של מסע, המשלב בין טעם אישי לבין אופנה. את הסטייל שלי אני מגדירה כנשי. כדוגמנית אני חשופה להמון סגנונות, מה שכמובן מקשה את בחירת הסגנון המתאים לי... בסך הכל אני אוהבת כמעט הכל באופנה, אבל הכי חשוב מבחינתי זה להרגיש נשית".

לורן מלכיאור, המנהל הצעיר והדינמי של החברה, הוא יהודי חם המכיר היטב את ישראל ואת השוק הישראלי שהוא מגדיר כ"קז'ואל מאוד". הוא מבטיח שבחנות החדשה בתל אביב נמצא את הקולקציה הצבעונית בתמחור הגיוני, ושגם הקולקציה היפה של וודיאנובה תגיע לישראל.