הצטרפנו לצילומי הפקת אופנה שכולה בסימן דנים, בכיכובן של צמד הדי ג'ייז והדוגמניות גילי סער וחן יאני. הצילומים נערכו במיוחד למגזין אופנה מקורי של רשת H&M בשיתוף מגזין "לאשה".

"בחרנו לצלם מגזין דנים מכיוון שבד הג'ינס נחשב לפריט על-זמני, צעיר לנצח שאינו חולף מן העולם ומשהו שכולם צריכים בארון", משתפת זיו קווין, מנהלת מח' תקשורת ועיתונות ברשת H&M.

  • לדפדוף בחוברת הדיגיטלית וצפייה בכל הדגמים, הקליקו כאן

בקולקציה החדשה של H&M מגוון רחב של גזרות, נתמקד במותן הגבוהה, לצד ה"שייפינג" - גי'נס בגזרה מחטבת.

בדגמים נראה הרבה שטיפות למראה משומש, קרעים, מגוון רחב של גזרות טרנדיות לצד הקלאסיות, כאשר טווח המחירים נע בין 60 שקלים למכנסי גינס קלאסיים ועד 199 שקל לפריטי דנים שהם לא רק גי'נסים, מאוד נוח ומתאים לכולם", מציינת קווין.

פריטי הדנים מתמזגים בקלילות בקולקציית אביב 2015, "בגדול בגלל שזה מגזין דנים, אנחנו כן רואים את השילובים של ג'ינס עם ג'ינס ובגלל שזו קולקציית אביב אנחנו רואים פריטים עם נגיעות בהירות".

"יש גם גי'נסים לבנים בשילוב טקסטורות של קש, מנוחש, גווני חום דבש, ועוד יצירתיות לטובת אווירה יותר אביבית" מספרת קרן נפתלי, סטייליסטית ומפיקת אופנה ב"לאשה".

בתסריט חלומי, בו יכולות הדוגמניות לארוז איתן הביתה את הסט שאהבו, גילי סער הייתה בוחרת בלוק שכולל את הגולף בגזרת האוברסייז וז'קט הגי'נס, וחן הייתה נשארת עם האוברול וחולצת הגי'נס.

"החיבור של H&M בין אופנה ומוסיקה הוא מאוד חזק, זה כבר כמה עונות שאנחנו מוציאים קולקציות שנקראות H&M LOVE MUSIC כך שזה היה די טבעי שנבחר את חן וגילי, שהן בעצמן מחוברות מאוד למוסיקה".

"הן מתקלטות, נורא קוליות, והן יכולות להראות המון לוקים שונים ומשתלבות יפה עם הקולקציה העונה". מסכמת קווין.

  • לדפדוף בחוברת הדיגיטלית וצפייה בכל הדגמים, הקליקו כאן